Zemuncima propao popust za Infostan

G. NOVAKOVIĆ

17. 04. 2018. u 22:15

Računi za komunalije Zemuncima u Prvomajskoj i Ulici Milana Uzelca stigli pred kraj roka za plaćanje. "Infostan": Nismo krivi, priznanice predate na vreme. "Pošta": Pošiljka dostavljena u naznačenom terminu

Земунцима пропао попуст за Инфостан

Deo građana nije mogao da za komunalije izdvoji manje novca

RAČUNI za objedinjenu naplatu komunalnih usluga žiteljima dela Zemuna stigli su juče, u danu kada ističe rok za ostvarivanje popusta. Gnevni stanari Prvomajske ulice i Ulice Milana Uzelca pohrlili su u banke i pošte ne bi li ispoštovali datum i uštedeli. Međutim, mnogi od njih prekinuli su praksu redovnih platiša zbog prevelike gužve. I u drugim delovima Beograda računi su, mimo običaja, kasnili. U "Infostanu" tvrde da nisu krivi.

Kako nam je rekla ogorčena Zemunka, ovakva neozbiljnost nadležnih pri ispostavi računa ne sme da se toleriše.


PROČITAJTE JOŠ:
Stolovi u baštama pod konac

- Uvek iskoristim popust pri plaćanju "Infostana" - kaže Svetlana J. iz Prvomajske ulice. - Ne znam da li je ovo kašnjenje zbog uskršnjih praznika, ili je razlog drugi, ali ako su već zakasnili sa isporukom, onda bi trebalo da produže rok za plaćanje. Ispašće da svojom neodgovornošću propuštam priliku za popust, a nije tako!

Iz JKP "Infostan tehnologije" tvrde da su priznanice odštampane i dostavljene JP "Pošta Srbije" na vreme, i da stoga prilika za ostvarivanje popusta neće biti produžena. Ipak, redovne platiše neće biti oštećene.

- Ukoliko korisnici zbog problema u dostavi nisu u mogućnosti da izmire račun u predviđenom roku, a uz preduslov da su prethodno plaćali u roku dospeća za popust, popust im se može retroaktivno obračunati u bilo kojoj od ekspozitura JKP "Infostan tehnologije" - kažu iz preduzeća.

S druge strane, iz JP "Pošta Srbije" naglašavaju da su korisnici pošiljke "Infostana" dobili u okviru valutnog datuma koji je naveden na računu, a koji je juče istekao.

- Svi računi "Infostana" uručeni su u skladu sa dinamikom i rokovima u kojima ih je "Infostan" poslao "Pošti Srbije" - kratko su nam odgovorili iz "Pošte".


ELEKTRONSKA KOPIJA

IZ "Infostana" napominju da građani kopiju računa mogu preuzeti u bilo kojoj od ekspozitura preduzeća.

- Korisnicima možemo dostaviti kopiju računa elektronski, ukoliko nam putem i-mejla dostave precizne adresne podatke. Takođe, svaki od mesečnih računa moguće je preuzeti i preko portala Online upit stanja na računu - kažu iz "Infostana".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (6)

Ljiljana K.

18.04.2018. 00:24

Sve češće, i u drugim delovima Zemuna, račune Infostana dobijamo pretposlednjeg, ili poslednjeg dana za plaćanje. Ne znamo ko je krivac, ali je bezobrazluk svakako. To stvara ogromne gužve u poštama pri plaćanju, a ceh plaćaju stari koji su sami i bolesni.

veselnik

18.04.2018. 02:16

Pa Posta ne moze da bude kriva, onda bi direktorlka morala da odgovara za poslovni propust!

Petrusija

18.04.2018. 10:33

Tako se to radi. Robotoidi u administraciji nece da pomaknu datum iako je njihova greska. Tako se nagradjuju redovne platise

sale

18.04.2018. 19:32

Ja zivim u Zemunu i istina je da racuni svakog meseca stignu dosta kasno sve na zilet postar mi kaze da ne moze da donese sve odjednom nego mora da donosi nekoliko dana ali ja kad placam racun posti platim naknadu odjednom ne razvucem je na nekoliko dana , neka zaposle jos postara ionako gomila mladih nema posao nije moje da o tome razmisljam a o redovima u njihovim ekspoziturama necu ni da pricam ali su nesnosne

isto

18.04.2018. 21:58

Isto i u Žarkovu. Računi su došli na dan kad ističe popust. Izgleda ipak nije slučajno.