Nema poskupljenja, računi sve veći!

I. Preković

16. 03. 2016. u 15:03

Beograđanima znatno uvećani februarski obračuni za komunalne usluge. Za sve kriva navodno povećana potrošnja vode. Reklamacije sa Čukarice, Palilule, Voždovca...

Нема поскупљења, рачуни све већи!

Foto M.Labudović

MNOGE Beograđane ovog meseca neprijatno su iznenadili računi "Infostana" koji su, iako nije bilo nijednog zvaničnog poskupljenja, stigli uvećani za 100, 200, 300, pa i 500 dinara!

Koverta sa uvećanim brojkama stigla je na adrese u različitim delovima grada. Žitelje Čukarice, Palilule, Voždovca, Novog Beograda, neprijatno su iznenadile dve stavke: hladna voda veća je za nekoliko stotina dinara, a blago su skočile i brojke za kanalizaciju. Odgovor se krio u zaglavlju, gde je prikazano znatno više utrošenih kubika vode nego inače.

- Zvala sam "Vodovod" da saznam o čemu se radi - podelila je sa nama Marijana S. iz Žarkova. - Nije mi veći samo račun za februar, već i za januar, a ne trošim ništa više nego uobičajeno. Objašnjeno mi je da sam u prethodnom periodu imala manje zaduženje, a da je bila veća prosečna potrošnja, koju mi sada novim očitavanjem naplaćuju. Uglavnom mi je isti iznos, bilo da je očitano stanje ili nije.

Ništa manje nije jasno ni stanarima u Braće Jerković, koji su na uvid dobili karticu sa očitavanjem vodomera u njihovoj zgradi. Po njoj su za period od 12 dana, 54 domaćinstva potrošila 433 kubika, da bi u sledećem, za nedelju dana dužem, smanjili korišćenje vode na 215 kubika.

Svoj odgovor potražili su prigovorom u "Vodovodu", jer objašnjenje radnice na šalteru "Infostana" da je reč o zaračunatoj usluzi tople vode - ne pije "istu".

- Sačekaćemo odgovor, ali nadamo se da nam do tada neće proći i vreme da iskoristimo popust za redovno plaćanje računa. Ovi iznosi nemaju smisla - kaže Svetlana M.

ROK ZA ŽALBU OSAM DANA

DA nije došlo do poskupljenja potvrdili su iz "Infostana".

- Oni nam mesečno šalju naloge u kojima se nalaze parametri o potrošnji vode - objašnjavaju iz "Infostana". - Isključivo na osnovu toga raspoređujemo potrošnju i formiramo račun za korisnike.

Građani mogu u roku od osam dana, od dana prijema računa, da ulože reklamaciju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (9)

Bgd

16.03.2016. 15:22

Oprobani metod Beogradskog vodovoda: nema poskupljenja ali zato će veštački uvećati potrošnju a građani nemaju mogućnost da to provere. Meni su jednom poslali račun kao da imam olimpijski bazen...

Redovni platiša

16.03.2016. 17:09

Meni je za februar stigao račun uvećan za oko 1300 dinara u odnosu na januarski. Bio sam u komunalnom, gde mi je "ljubazna" radnica pokušala da objasni, da je to nekakvo poravnanje za ovo godinu i da ne treba da pravim frku jer nije u pitanju značajno povećanje. Objasnio sam joj, da nemamo nikakve fontane ili veštačke vodopade u zgradi i da proveri još jedanput u kompjuteru ili sa centralom, zbog čega je do poskupljenja došlo, na šta se nasmešila i viknula, sleeedeći.

Reakcija

16.03.2016. 17:23

Za toliko manji račun u prodavnici, uštedećete i na PDV. Pozdrav EU, valjda će ukapirati jednom zašto ništa ne kupujemo.

Sanja

16.03.2016. 19:33

Nama na Ceraku je prosle godine u januaru stavka zagravanje vode na racunu infostana bila 3 puta veca nego inace. Reklamaciju nisu uvazili,platili smo racun 2000 din veci nego inace.Za ovaj februar ista stavka uvecana za 500 din. Hajde da to neko od novinara istrazi ako se moze doci do pravih informacija.

Miki

17.03.2016. 00:51

Ista priča i u Zemunu, sa 3 kubika, skočio na 25 u novembru, a u decembru, opet povećanje ... Na žalbu su odgovorili,pa su skinuli sa januarskog računa nešto, al zato na februarskom dug, kažu da nisu nešto dobro obracunali to skidanje,a sam račun veći za 2000 u odnosu na dosadašnji prosek...Šta reći? Ja mnogo bolje živim nego ranije...Tako mi kažu! A vi?

Аца

17.03.2016. 21:55

класично скретање пажње народа контра-демагогијом. Сада ће сви да кажу: "Тако је! И ја живим тамо. Рачун ми је већи за 300дин!". Истина је заправо да је апсолутно сваки рачун већи од претходног за 50-150дин!

BRANA

19.03.2016. 02:30

Cetiri puta sam se zalio na. fantasticne"utrosene kubike" u proteklih 15 god.Odgovor je UVEK bio po kliseu"vasa zalba je NEOSNOVANA.Sve u vezi infostana,struje i poreza ns imovinu je DonKihotovska bitka.I NIKO,NIKO nas nece spasiti NIKADA.

MareCare

05.04.2016. 14:42

I kod mene na Novom Beogradu isti slucaj, navodno sam prosli mesec potrosio duplo vise vode pa je zbog toga racun uvecan za 400 din. Sramota!