Obilaznicu grade 25 godina
19. 02. 2015. u 17:23

Izgradnja je zavisila od priliva novca
Prvi radovi na izgradnji saobraćajnice, koja bi trebalo da rastereti Beograd od teretnjaka počeli su još novembra 1990. Kraj radova se ne nazire, sve zavisi od obezbeđivanja finansijskih sredstava
BEZMALO četvrt veka traje izgradnja obilaznice oko Beograda, a kraj radova se još ne nazire. Nadležni čak ne mogu da daju ni procenu kada bi saobraćaj mogao da bude pušten ovim putnim koridorom u celoj dužini, jer, kako kažu, "završetak kompletne obilaznice zavisi od obezbeđenja finansijskih sredstava".
Neimari imaju rok da ovog leta završe radove započete na petlji Batajnica i od petlje Dobanovci do mosta na Savi, gde se gradi trasa do punog profila. A potom sledi izgradnja druge polovine auto-puta na ostalim delovima obilaznice, kao i konstrukcije mosta iznad Save.
Izgradnja obilaznice oko Beograda počela je novembra 1990, ali je ubrzo i obustavljena.
- Izgradnja obilaznice zavisila je od priliva finansijskih sredstava i bila je prekidana zbog sankcija, bombardovanja, hiperinflacije... - objašnjavaju u "Putevima Srbije". - Neki objekti, već izgrađeni, bili su tokom bombardovanja znatno oštećeni pa je bilo potrebno da se saniraju. Do 2010. od Dobanovaca do petlje Orlovača završen je poluauto-put i pušten je u saobraćaj, a u naredne dve godine jedna polovina petlje Orlovača i tunela Straževica, kao i pun profil auto-puta od petlje Batajnica do petlje Dobanovci.
A: Batajnica - Dobanovci
B: Dobanovci - Bubanj potok C: Bubanj potok - Pančevo
Za protekle skoro dve i po decenije, građevinci su uspeli da završe sektor A, od petlje Batajnica do petlje Dobanovci u punom profilu auto-puta i sektore B1 - B5, od petlje Dobanovci do tunela Straževica kao polu-autoput.
Preostalo je da se završi petlja Batajnica, gde su radovi u toku. Ugovoreni rok završetka radova je 1. jul ove godine. Takođe, deo od petlje Dobanovci do mosta na Savi, do punog profila auto-puta. I ovde je očekivani rok leto 2015.

DALEKO JE PANČEVO
A onda slede radovi na drugoj konstrukciji mosta na Savi, sektorima od mosta do tunela Straževica, kao i od tunela do petlje Bubanj potok. Konačno i sektor C od Bubanj potoka do Pančeva.
Владо
19.02.2015. 18:15
2030 ће бити боље...
A zar jos niko nije otisao na odgovornost za takvo stanje? Sta se ceka da se lopovluk nastavi u beskonacnost? Neko mora da je odgovoran za takvo stanje i mora da odgovara. Ako je politicar u pitanju onda ga odmah treba pozvati na odgovornost. Svako ko je na odgovornom polozaju je odgovoran za sabotazu Drzave Srbije i zato mora da odgovara, naravno i svi ostali koji su na bilo koji nacin povezani sa projektom.
читава обилазница има око 50км, Хитлер је доласком на власт 30-тих у доба највеће кризе за пар година изградио преко 6000км који и данас трају..а да не причамо колико је пута свечано отварана та обилазница деоницу по деоницу, метар по метар..
А надалеко чувени СПС-овац Мркоњић звани "пре рока" најављивао њено свечано отварање за пре 7 - 8 година... Све у свему: јад, беда и чемер.
Jos jedno 25 godina i sve ce biti zavrseno . Jer gde je nost na Dunavu kod Vince , u tekstu ga nema i sve ostalo. Dok to zavrse , taman ce Propasti ovo sto je do sada uradjeno :)
Komentari (13)