BEOGRAD i Novi Sad bi do kraja sledeće godine trebalo da postanu mnogo bliži.

Bonaparta

08.08.2020. 13:11

Prilikom nabavke tih vozova ili kako železničari kažu elektromotornih garnitura, možda treba razmišljati u pravcu kupovine TGV garnitura od Francuza koji su prvi počeli tu "revoluciju" brzih pruga, a drugi razlog je oni imaju takve garniture u dva nivoa /vagoni su građeni na sprat kao dabldekeri/. Razlog? Manji broj garnitura veći broj putnika. Kratke su relacije da bi kupovali veći broj garnitura, jer je brži obrt vozova. Kada Mađari urade svoj deo pruge onda treba u dogovoru sa njima kupiti iste garniture i zbog jeftinijeg održavanja i zbog eksploataciji.

Goran

08.08.2020. 13:43

Надам се да ћемо возове купити од Руса или Кинеза. Наш тешко зарађени новац треба да дајемо само онима који нас цене, поштују и са нама партнерски сарађују.

Srbin

08.08.2020. 14:02

Повезивање БГ-а и НС-а...А шта је са остатком земље? Можда наши унучићи дочекају да возом пређу 25км за 11-12 минута. Далеко смо ми од тога, јер то је швајцарски стандард...возом 17км за 9 минута. Имао сам прилике да се возим.

Dusan Veliki

12.08.2020. 10:28

@Srbin - Какав оптимиста. Само тај оптимизам сачувај за себе, никако не на дјецу и унучиће.

Zašto

08.08.2020. 14:24

Нико не спомиње завршетак оба колосека брзе пруге Београд-Нови Сад? Да ли је дошло и зашто до кашњења у изградњи уговорене двоколсечене брзе пруге на овој релацији које изводе кинеске компаније? Приликом одабира гарнитура треба размишљати о цени резервних делова и редовног и генералног ремонта, али највише о квалитету, дужини гарантног рока и поврх свега квалитета и безбедности!

Vladan

08.08.2020. 17:02

Ama kad ce razgovor o platama na zeleznici....vise od pola firme je na minimalcu...pa kako vas nije sramota...najgori smo od svih javnih preduzeca...i dalje smo na platama iz 2014...pre smanjenja...sindikati cute, naravno...sramota velika...sramota

Miroslav

09.08.2020. 05:25

@DEKI7 - Човече ал ти лупеташ! Па имаш воз који не стаје у станицама и који стаје. Ти бираш којим се возиш. Па ваљда ниси заборавио како је пре било.

zaliv tacka net

09.08.2020. 23:09

@DEKI7 - @Deki, da li si se ikada vozio tim brzim vozovima? Oni se zadrzavaju u stanici prilicno kratko do 30sec i nastavljaju dalje a da stanu i ubrzaju to ide mnogo brze i efikasnije nego obicni vozovi tj za 10-20sec se dodje do maksimalne brzine na odredjenoj deonici. Ako se ima u vidu da tu nema semafora i zadrzvanja (osim jedne ili dve stanice, a mozda nijedne jer ce mozda biti i direktnih linija) prosecna brzina do NS ce biti okom 150km/h a mozda i jace sto znaci da je svakako moguce da se stize za 30min do NS ili nesto ispod toga. Putem od BG do NS je cini mi se 95km a prugom ce to verovatno biti i nesto krace....

Bojan

10.08.2020. 07:27

Nije pitanje od koga cemo kupiti, nego kako cemo platiti? Kredit nije resenje pogotovo kada je uslovljen da investiciju realizuje tudje firme sa svojom radnom snagom i materijalom. Svrha takvih investicija nije razvoj svoje zemlje nego sopstveni marketing i uzimanje procenata od kredita u svoj dzep. Znaju nasi politicari da je zaduzivanje lose ali su procenti doooobri!