Od baštenske rasvete do kupaćih kostima, evo šta se najviše kupuje u letnjem periodu

Novosti online

29. 05. 2022. u 08:00

Postoje proizvodi koji su aktuelni tokom cele godine, ali i nemali broj onih čija prodaja naprosto plane kada krene sezona.

Од баштенске расвете до купаћих костима, ево шта се највише купује у летњем периоду

Foto Shutterstock.

U ovom tekstu izdvajamo tri grupe proizvoda koji su među najtraženijim u letnjem periodu.

Baštenska rasveta prodaje se intezivnije već od aprila

Proizvodi koji se tiču uređenja doma aktuelni su uvek, ali spoljna, odnosno baštenska rasveta za eksterijer prodaje se srazmerno lepom vremenu. Prodaja se zahuktava već od aprila i traje koliko i lepo vreme. Naravno, baštenska rasveta kupuje se tokom cele godine i ne mora biti nužno vezana za vremenske uslove, ali je period od aprila do septembra definitivno udarni kada je prodaja spoljne rasvete u pitanju. 

Razlog za ovo je jer ljudi u tom periodu provode mnogo više vremena napolju i teže uređenju eksterijera i jer se najviše građevinskih radova privodi kraju upravo u ovom periodu, a postavljanje baštenske rasvete spada u jedan od finalnih radova.

Električni trotineti se najviše prodaju tokom leta

Iako postoje već duže vreme, u poslednjih nekoliko godina električni trotineti doživeli su pravu ekspanziju - oni su iz dana u dan sve popularniji. Pored toga što je njihova upotreba odlična vest za životnu sredinu i budućnost transporta (jer su brzi, lagani i ekonomični), ono što je karakteristično za njih jeste da niču na ulicama zajedno sa prvim prolećnim pupoljcima, odnosno, sa prolećnom i letnjom sezonom. A to znači i da je potražnja a njima najveća u tom periodu, kao i sama prodaja. Iako se električni trotineti mogu koristiti i u zimskim uslovima, njihova popularnost raste u letnjoj sezoni zbog olakšanog korišćenja, ali i zbog razloga što mnogi ljudi u većim gradovima koriste električne trotinete kako bi potpuno izbegli korišćenje gradskog saobraćajnog prevoza tokom letnjeg perioda. 

Kupaći kostimi i kreme za sunčanje

Kupaći kostimi i kreme za sunčanje verovatno su mnogima prva asocijacija na letnje kupovine. Dok nove kolekcije kupaćih kostima dolaze u prodavnice krajem aprila i veliki izbor se može naći do prve polovine juna, dešava se da prodaja kremi i preparata za sunčanje “plane” već u maju i da bude čak i nestašica u prodavnicama za ovom grupom proizvoda. 

Zato, ako ste kupac, savet je da se obezbedite na vreme i sa kremema i sa novim kupaćim kostimima. 

Šta se najviše “googla” u letnjem periodu?

Pored pomenutih kategorija proizvoda, sudeći po Google Trendsu, online alatu koji služi da se prate trendovi koji se tiču pretrage na Google pretraživaču, u letnjim mesecima, ljudi obično traže sledeće fraze:

Gde ići na odmor? Kada mogu da vodim bebu na plivanje? Šta poneti na odmor? Koliko kalorija se sagoreva plivanjem?

A zašto je ovo bitno? Jer, kada se govori o prodaji, internet kupovina je nešto što takođe uzima zamah, naročito u postpandemijskoj eri, a najveći broj prodaja ubiraju sajtovi koji se nađu među prvim mestima u Google pretrazi. 

Zbog toga je optimizacija sajta jedan od ključnih faktora za bolju prodaju. 

Kada započeti optimizaciju sajta za sezonske fraze?

Ukoliko se bavite prodajom proizvoda ili usluga koji su aktuelni u letnjem periodu i želite da svoj sajt optimizujete za vrh pretrage za relevantne sezonske fraze, ukoliko ste tek sada počeli da se raspitujete za optimizaciju sajta, to znači da ćete početi da se pripremate za sledeću sezonu. 

Jer, za optimizaciju je potrebno vreme, naročito ako žeilte da se pozicionirate za širi spektar fraza. Jednom kada se sajt optimizuje, potrebno je da se za letnju sezonu budžet poveća već krajem zime, kako bi se na vreme pripremili.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

ETO, JAVLJA MI SE! Kako je Novak Đoković šokirao novinarku CNN-a