NOVI AUTOBUSI LEČE STARE PROBLEME GSP: Na nekoliko linija javnog prevoza evidentirana kašnjenja, neophodan veći vozni park

Š.Marović

05. 06. 2023. u 16:25

NAJAVE gradonačelnika Aleksandra Šapića da će se već tokom leta krenuti u pregovore za nabavku 500 novih autobusa, 100 tramvaja i 100 trolejbusa čine se kao dobar i neophodan potez, pošto se građani posledih mesec dana sve više žale na redovnost i uefikasnost vozila GSP.

НОВИ АУТОБУСИ ЛЕЧЕ СТАРЕ ПРОБЛЕМЕ ГСП: На неколико линија јавног превоза евидентирана кашњења, неопходан већи возни парк

Foto: N. Fifić

Tako su putnici koji su se u petak uputili u grad iz Padinske skele autobus čekali celih sat i po, a slično je bilo i sa onima iz Velikog Sela. Takođe, i u Mirijevu je slična situacija, a iako se donekle kašnjenja mogu pravdati radovima u Višnjičkoj ulici ili gužvama na Pančevcu, to ne može biti razlog za nedostatak vozila na ovim linijama.

Kako saznaju "Novosti", žitelji Padinske skele autobus na liniji 101, koji jedini vozi do tog palilulskog naselja, čekali dugo, kada su istovremeno došla tri vozila. Kako su "Novosti" saznale, čak tri autobusa od Padinske skele do Omladinskog stadiona nisu bila u funkciji! Na jednom je pukla guma, drugi se naprasno pokvario, dok se za treći vozač uopšte nije pojavio na poslu! Slično je bilo i na liniji 202, koja takođe od Omladinskog stadiona na Karaburmi vodi do Velikog Sela. Od tri autobusa, samo jedan je bio u funkciji, pa su putnici bili primorani da čekaju više od sata na vozilo.

Takođe, i linije 27 i 27E, inače ranije poznate po redovnošću i preciznim polascima, poslednjih mesec dana polako gube epitet perjanice gradskog prevoza. Autobusi sve češće kasne, doduše mora se uzeti u obzir i proširenje Višnjičke ulice na tri trake, ali je evidentno da nešto škripi. Kako smo saznali, u pogonu "Karaburma", gde su stacionirane i ranije pomenute linije 101 i 202, nedostaju vozila, ali i šoferi. Takođe, baš na ovoj lokaciji godišnje se otvori najviše bolovanja, što predstavlja dodatni problem.

Novi sistem naplate karata

GRADSKO saobraćajno preduzeće već decenijama predstavlja najvećeg gubitaša među javnim preduzećima, a prethodnih godina je usisavao čak četvrtinu budžeta Grada. Novim sistemom naplate, koji je stupio na snagu polovinom maja, gradski čelnici pokušaće da osnaže ceo sistem, što pokazuju i skoro duplo jeftinije cene karata.

Iz GSP nas uveravaju da je u pogonu Karaburma sve u redu, a da je iz njega premešten samo manji broj starih vozila, kako bi došlo 60 njih na komprimovani gas.

- GSP prevozi putnike na linijama 27 (Trg republike - Mirijevo 3) i 27E (Blok 20 - Mirijevo 4) - rekli su nam u ovom preduzeću. - Na osnovu propisanog reda vožnje Sekretarijata za javni prevoz na liniji 27 radnim danima u špicu saobraća 16 vozila na 5 do 6 minuta, a van špica 12 vozila na 8 do 9 minuta. Na liniji 27 E radnim danima u špicu saobraća 16 vozila sa polascima na 7 do 8 minuta i van špica 14 vozila sa polascima na 11 do 12 minuta. Putnike u pravcu Mirijeva prevoze i privatni prevoznici na linijama 20, 25E, 46, i 74.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

UČINIĆEMO SVE DA SE KAO ZEMLJA UZDIGNEMO POSLE OVOG UŽASA Vučić položio cveće u školi Vladislav Ribnikar (FOTO)