JAVNI PREVOZ U CRVENOM: Prema odluci skupštine, spoljašnjost gradskih autobusa, tramvaja i trolejbusa od 1. oktobra biće bez reklama
REKLAME sa svih vozila javnog prevoza, i GSP-ovih i privatnih, biće uklonjene do 1. oktobra.
Vozila će najpre biti "umivena", Foto Tanjug
Ovo "otkrivanje" autobusa, tramvaja i trolejbusa biće prvi korak u rešavanju mnogobrojnih problema gradskog prevoza, koji se već godinama gomilaju. Ipak, mesta za oglašavanja biće u unutrašnjosti vozila, na mestima koja su za to predviđena.
Na ovu odluku, koju su aminovali prestonički odbornici na nedavno održanoj sednici, podsetio je nedavno gradonačelnik Aleksandar Šapić. On je nekoliko puta ponovio da javni prevoz ne sme da liči na "Mikijev zabavnik", te da su prihodi od reklama na autobusima kao od 30 bilborda u Beogradu. Doneta je odluka da sva vozila budu crvena, a ne šarena. Kao što su i bila pre lepljenja reklama po spoljašnjosti.
- Ovo je samo prva mera da pokažemo ljudima da moramo da krenemo od estetike, a da će se onda ići dubinski u rešavanje krupnijih problema u GSP i prevozu - istakao je Šapić. -
Foto Tanjug
Da bismo mogli od građana da tražimo da plaćaju kartu, moramo najpre da "umijemo" naš gradski prevoz.
Prema poslednjim podacima, mesec dana reklamiranja na celoj površini "španca" košta 81.000, pola je 51.948, a četvrtina 36.450. Oglašavanje na zglobnim autobusima i trolejbusima je 22.680 dinara za celu pokrivenost, 14.742 za polovinu a 10.206 košta četvrtina. Cena za solo autobuse i tramvaje je 16.200, 10.530, odnosno 7.290 dinara za četvrtinu pokrivenosti vozila.
Foto N. Skenderija
Ideja da svi autobusi, trolejbusi i tramvaji koji saobraćaju ulicama glavnog grada budu crveni, nije nova. Građani su za ovu boju glasali još 2015. godine, kada je na čelu prestonice bio Siniša Mali. Ona stara vozila koja su dotad bila u garažama GSP i privatnika prefarbana su u crvenu, a nova su se poručivala isključivo u toj boji.
Tadašnje rukovodstvo prestonice želelo je da se ujednači boja starih i novih vozila. Do tog momenta sva su bila plava i žuta. Mada, i danas na ulicama imamo zelene švajcarske tramvaje, španske šarene, žute trole i "solaris" autobuse.
SKUPO PREFARBAVANjE
DA PREFARBAVANjE autobusa nije nimalo jeftino, pokazuju podaci iz 2015. godine. Tada su iz GSP govorili da je za "presvlačenje" jednog autobusa potrebno pet ili šest dana i koštalo je 1.800 evra, a za novo lice "solarisa" plaćali su čak 5.500 evra po vozilu.
"TA KUĆA JE STVARNO UKLETA" Majci i ocu prerezao grkljan, pa sebi isekao vene: Novi detalji porodične tragedije u Čačku
PRVI rezultati istrage tragedije koja je otkrivena u subotu ujutru u porodičnoj kući u blizini „Slobodine“ raskrsnice u Čačku, govore da je Vladimir Čarapić (47) nožem preklao vrat svojoj majci Mili (72), a potom i svom ocu Neđu (79). Zatim je sebi istim sečivom naneo više uboda po grudima i stomaku, a na kraju je prerezao vene leve ruke i tako na smrt iskrvario.
07. 12. 2025. u 13:36
NOVO REŠENjE ZA UKRAJINU: Evropa pravi plan u slučaju da se SAD povuku iz konflikta
EVROPSKE diplomate pripremaju scenario podrške Ukrajini u slučaju povlačenja SAD iz konflikta, prenosi Blumberg, pozivajući se na izvore.
07. 12. 2025. u 13:19
Završio glumu, pa radio na mešalici, rat ga udaljio od ljubavi - životni put Jova Maksića
DETINjSTVO glumca Jova Maksića oblikovalo se u maloj seoskoj sredini podno Dinare, u selu Plavno kod Knina, gde je porodica živela zbog očevog svešteničkog službovanja. Rani period života opisuje kao vreme potpune slobode i radosti, kada je gotovo čitavo selo bilo prostor za igru i maštarije. U takvoj atmosferi formirala se njegova emotivna struktura — vezanost za zajednicu, toplina porodičnih odnosa i zahvalnost za jednostavne stvari.
07. 12. 2025. u 11:41
Komentari (2)