Mekdonalds se menja iz korena?

Novosti online

22. 10. 2014. u 23:57

Mekdonalds će se izgleda uskoro promeniti iz korena, jer je prvi čovek kompanije najavio drastične zaokrete nakon razočaravajućih poslovnih rezultata.

Mekdonalds će se izgleda uskoro promeniti iz korena, jer je prvi čovek kompanije najavio drastične zaokrete nakon razočaravajućih poslovnih rezultata.

Predsednik Don Tompson je najavio "veliku reviziju strukture kompanije i radnih praksi" nakon što je pad profita u prethodnom kvartalu potvrdio negativan trend.

Najpoznatiji lanac restorana na svetu doživeo je znatan pad prihoda i profita u odnosu na prošlu godinu, a u prvi mah su okrivljeni jaka konkurencija u SAD i skandali u Kini.

Ipak, predsednik i izvršni direktor Mekdonaldsa kaže da je potreban drugačiji pristup poslu.

Mekdonalds je upisao pad neto zarade od čak 30 odsto, na 1,07 milijardi dolara, a uporedo s tim došlo je i do pada vrednosti akcija Mekdonaldsa od dva posto, što je bio znak za uzbunu.

Tompson je izjavio da kompanija već radi na hitnom odgovoru na ovakvu situaciju, "odgovoru neophodnom da se unapredi poslovanje".

"Naša sposobnost da izdržimo sve ove faktore jeste potvrda snage i izdržljivosti brenda, kao i čvrstine naših finansijskih temelja, ali smo po svim merilima podbacili, i to daleko ispod očekivanja. Potrebno je povlačenje odlučnih poteza kako bismo napravili fundamentalne izmene u načinu na koji pristupamo svom poslu", rekao je Tompson.

Kako navode američki mediji, postoje tri stuba nove strategije Mekdonaldsa: "generalni remont" čitavog koncepta restorana, što podrazumeva "unapređenje restoranskog menija i iskustva mušterija na viši nivo", kako bi se ponuda "uskladila sa potrebama današnjih potrošača", nova digitalna strategija koja bi olakšala narudžbine i plaćanje i uvođenje novih načina plaćanja kao što je "Epl pej" i revizija strukture kompanije i resursa uloženih u ključne inicijative kojima se podržava "predviđeni dugoročni rast".

I marketinški sektor bi trebalo da doživi velike promene i kampanje će se ubuduće fokusirati na "kvalitet hrane, transparentnost brenda i ljudske inicijative".

Trebalo bi da bude razvijen i jednostavniji meni za ceo svet.

Sve to znači da bi uskoro Mekdonalds mogao da bude potpuno drugačiji nego danas.

"Razumemo koliko su ozbiljni izazovi pred nama i na njih odgovaramo na najhitniji način", rekao je Tompson.

(B92)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (10)

ana

23.10.2014. 00:34

Što se tiče Srbije osnovni problem je nehigijena u svakom smislu :tacne i stolovi i sve ostalo brišu se istim krpama i svud se oseća vonj iz toaleta koji se ne održavaju već samo mirišu raznim sredstvima.Gde je tu sanitarna?

Milica

23.10.2014. 12:36

@zare - Jedu svi,ne samo kod nas vec u celom svetu,gde god sam otisla mekovi su puni! Ja sam mislila da je to samo kod nas medjutim nije,tako je u celom svetu. Svi vicu dzank fud a opet svi tamo jedu.

Jagodinac

23.10.2014. 02:50

Jedino izgleda da u Srbiji Mekdonalda posluje bez problema. Hamburgeri i ostali dzank fud se iznose u velikim kesama. Deca se vode na rodjendane i razgledanje americhkog chuda od hrane.

kuvar

23.10.2014. 09:58

hej, pa citajuci clanak, stekao sam dojam da se promene odnose na sve sem hrane. A sta oni to prodaju?