Kosovu stolica svuda osim u UN

V. MIJATOVIĆ

29. 07. 2017. u 22:00

Lider SDPS Rasim LJajić izneo prve konkretne predloge u okviru dijaloga o problemu KiM. Ne bi bilo priznavanja, a zauzvrat tražimo finansijsku korist

Косову столица свуда осим у УН

Rasim LJajić

NORMALIZACIJA odnosa sa Prištinom u tri faze, uz prijem Kosova u sve međunarodne organizacije, izuzev Ujedinjenih nacija i bez priznavanja od strane Srbije, a zauzvrat bismo tražili konkretnu finansijsku korist.

Ovo je, u najkraćem, sadržaj platforme za rešenje problema KiM, koju će predsedniku Aleksandru Vučiću izneti potpredsednik Vlade i lider SDPS Rasim LJajić. To je prvi konkretan predlog neke stranke koji se pojavio u javnosti nakon što je Vučić najavio otvaranje unutrašnjeg dijaloga o KiM.

LJajić smatra da "zamrznuti konflikt" ne odgovara Srbiji, i da moramo da "podignemo ulog jer sve drugo vodi u puzajuću nezavisnost, pri čemu Srbija neće dobiti ništa". SDPS će do detalja razraditi svoj predlog i predstaviti ga Vučiću:

- Cilj treba da bude normalizacija, bez priznavanja, i to u nekoliko faza. Prva faza pregovora podrazumeva da se omogući potpuna ekonomska saradnja sa Kosovom. U ovom trenutku preko administrativne linije izvozi se preko 400 miliona evra robe godišnje, ali bi to moglo biti dvostruko više, ukoliko ne bi postojale pravne i političke prepreke. Srbija ne može više da ima politički uticaj na Prištinu, ali ekonomski uticaj i te kako može zadržati.

Druga faza je, po LJajiću, otvaranje pitanje statusa Srba na Kosovu, a ZSO vidi kao oblik samouprave za njih. Uz to treba pregovarati o pitanju imovine i kulturne baštine Srbije na KiM.

- Treći korak bi bili pregovori o učlanjenju Kosova u međunarodne organizacije, osim u UN, uz jasne benefite za Srbiju - ističe Lajić. - Uostalom, da je to moglo da se završi bez nas, ti razgovori ne bi bili ni potrebni.

Zauzvrat, naša zemlja bi, smatra LJajić, mogla da traži niz stvari, od finansijske podrške za razvoj infrastrukture, do ubrzanog puta ka Evropskoj uniji, a u završnoj fazi trebalo bi otvoriti pregovore oko konačnog statusa.

RAMPA ZA INTERPOL I UNESKO NASTAVAK koordiniranih napora na planu suprotstavljanja nastojanjima tzv. države Kosovo da postane član Interpola, bila je u petak jedna od tema razgovora ministara spoljnih i unutrašnjih poslova Ivice Dačića i Nebojše Stefanovića. Oni su razmotrili mogućnosti daljeg delovanja po ovom pitanju od posebne važnosti u kontekstu zaštite suvereniteta i teritorijalnog integriteta i suprotstavljanja unilateralnim pokušajima "Kosova" da ostvari članstvo u međunarodnim organizacijama.

Poslanik SNS i šef skupštinskog odbora za KiM Milovan Drecun kaže da je reč samo o jednom od predloga na početku unutrašnjeg dijaloga i da će se o tome tek raspravljati:

- Za nas je neprihvatljivo priznavanje Kosova kao nezavisne države i njihovo članstvo u UN. O svemu drugom možemo da pričamo.

Sasvim suprotno mišljenje ima lider LDP Čedomir Jovanović koji kaže da Srbija treba da prestane da blokira Kosovo na putu ka članstvu u svim međunarodnim organizacijama, uključujući i UN. On, međutim, tvrdi da "nije reč o odluci Srbije da prizna Kosovo" i da do stava o tome "treba da dođu naša deca na jedan normalan način".

Jovanović kaže da "izgubljena i nesposobna opozicije ne može da svoju šansu traži u klevetanju Vučića da će priznati kosovsku nezavisnost".


SPC prihvata

ZVANIČAN stav Srpske pravoslavne crkve povodom javnog poziva predsednika Vučića za unutrašnji dijalog o Kosovu i Metohiji odrediće Sveti arhijerejski sinod, kao za to merodavno telo, po prijemu i razmatranju zvaničnog poziva.

Ovako za "Novosti" u kabinetu patrijarha Irineja odgovaraju na pitanje kakav će stav u predstojećim razgovorima zauzeti srpska crkva. Kako nam je rečeno, oni će se svakako odazvati na Vučićev poziv.

NAJLAKŠE JE PROSIPATI KLETVE, ALI MENE TO NE INTERESUJE

PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić zahvalio se akademiku Dušanu Kovačeviću i drugim intelektualcima koji su, kako kaže, razumeli potrebu da se krene u rešavanje problema KiM i istakao da on nije ponudio rešenje, već samo razgovore.

Vučić je poručio da je njegova inicijativa za unutrašnji dijalog nešto što bi "svako ozbiljan i odgovoran morao da pokrene" i dodao da mnogi samo razmišljaju šta je to što se narodu sviđa, a ne i šta nam je potrebno:

- Da sam radio samo ono što se narodu sviđa mi danas ne bismo imali stabilne finansije i uređenu ekonomiju.

Predsednik je kazao da će "neki pokazati da nemaju rešenje, a neki da nemaju odgovornosti":

- Ako neko misli da je najlakše da prosipa kletve, a neko da zabije glavu u pesak kao noj i kaže "mene to ne interesuje, neka Vučić rešava te probleme", onda je i to neka vrsta dijaloga.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (94)

preko administrativne linije izvozi se

29.07.2017. 22:07

Ako pominješ da se izvozi onda si automatski priznao državu Kosovo. A to administrativna linija je za zamajavanje naroda, jer svaka granica među državama jeste administrativna linija.

Kant

29.07.2017. 22:08

i prostitutke traze finansijsku korist. Rekao bi da one mnogo postenije i casnije obavljaju svoj posao u odnosu na nase politicare.

kataklinger

29.07.2017. 22:12

pokusavaju da zaobidju ustav i referendum i da spitarima daju kompletnu drzavu, a glavni trgovci su jedan bosanac i jedan sandzaklija, podrzani akademicima udbe, dok ce Srbija od svega toga dobiti jos par korejskih, svabskih i italijanskih fabrika dugmica i kablova, kao i znatno uvecanu konzumaciju pelena za odrasle.

Сремац

29.07.2017. 22:18

Ово схваћам као облик демократског дијалога али не схваћам зашто је овај предлог изнео г. Љајић а не г. Вучић ?

zaliv.net

29.07.2017. 22:28

NE, vreme je da se Srbiji cine ustupci! Prvo neka omoguce da na Kosovo ode nasih 1000 vojnika sto je propisano rezolucijom 1244 pa posle da pricamo!

DW

29.07.2017. 22:31

Ljajić bi za pare da preda Kosmet, Dačić traži podelu, Vučić bi dao Kosmet zbog EU pod uslovom da se krivica ravnomerno podeli, Šešelj bi verovatno ratovao, jedni bi zamrznuti konflikt, drugi trampu Srpska za Kosmet... Najbolje je sve opcije staviti na papir, pa referendum!

Лаки Топаловић

29.07.2017. 22:32

Има један документ, у неким државама јако битан, зове се Устав. Не знам да ли господин министар има једну копију. Или се можда заклео на њему. Не сећам се. Али у том важном документу пише какав је статус Косова и Метохије. Такође, постоје закони проглашени на основу тог Устава. Е сад, у тим законима пише какав је статус оних који позивају на кршење Устава. Кажем опет, у неким државама постоји тај документ и поштује се. А опет у неким државама постоји, али се не поштује. Битна разлика.

<*)))>{

29.07.2017. 22:32

Ne treba žmuriti ni na jedno oko, činjenica je da je pokrajina Kosovo okupirana teritorija, tako je treba i tretirati.

Aleksandar PP

29.07.2017. 22:34

Dakle...počelo je. Cena je određena, samo se još oko procenata, koliko će ko zagrabiti, pregovara. Da, na kraju pitanje: Koliko koštaju Košare i sve, izginule, Srpske glave? Na, političkoj sceni Srbije je ekipa koja je poznata po dobrovoljnom davalaštvu: tuđih života, tuđe krvi, a evo sada i našeg (po njima) tuđeg K i M.

Mile Damjanovic

29.07.2017. 22:36

Prvo da Albanci ispune sve što je do sada dogovoreno, odmah i bezuslovno... Bez Zso, uopšte ne razmišljati o bilo čemu... Prvo Srbija da pokaze jasan i glasan stav...

Радмило

29.07.2017. 22:37

Тзв. „косову" столица НИГДЕ!! Блокирати то где год је могуће, или сами, или уз помоћ правих пријатеља!!!

NGO

29.07.2017. 22:38

Pa cak i privatno lice moze da bude clan od neke od institucije UN, dok clan UN mogu biti jedino suverena drzava.

Драган Пик-лон

29.07.2017. 22:44

У првој реченици већ је открио карте мистер Љаић!Он иде корак по корак у сусрет Албанцима.Све осим УН,баш то хоће Тачи,Бабо 2.,Рамо и Колинда.Јер ако уђу у УНЕСКО,касније аутомаски улазе у УН.Мада после УНЕСКО-а им то неће бити потребно.Бошљаци имају велики лични интерес да Србија изгуби националну баштину!!!

Vlada

29.07.2017. 22:53

Mi priznamo, a oni nam daju pare. Ne zove li se to prodaja? Kolko li ćemo tek za druge delove Srbije da dobijemo...

slobodanka

29.07.2017. 23:37

@Vlada - Lici na prodaju ali je ideoloski i technicki elegantnije resenje. Sta ja kazem, da se Kosova netreba odreci, treba se boriti za Kosovo ekonomski i intelektualno. Na taj nacin bi sacuvali mir i dostojanstvo naseg naroda. Nase svetinje da sacuvamo od stradanja. Ako gosp. Ljaic misli na finansisku nadoknadu Amerike posto su na Kosovu stvorili vojnu bazu, onda se sasvim slazem.

КосоваЦ

30.07.2017. 01:53

@Vlada - Ви из Србије,на срећу неколицина не схватате-падне ли КиМ,пада и Србија.То што људи као ти лупају је срамотно.За ово се драга моја иде на суд за издају,а ово што лупа Љајић се зове ВЕЛЕИЗДАЈА и за ово нема суда,за ово се иде на ломачу.Није Косово ничија прћија да се даје.То је земља наших предака и наших потомака.Одакле нам право да обрукамо претке,а одузмемо нешто потомцима.Зато,молим вас,не играјте се и не позивајте на овакве глупости,саветујем вам.

Српско-канадски писац из Јужне Кине

29.07.2017. 22:58

Мало другачији предлог: Косово И МЕТОХИЈА да се врати у састав Србије, српска полиција да се врати на Косово И МЕТОХИЈУ по Договору из Куманова, Тачи и Харадинај да иду у затвор на 40 година, од тзв. ЕУ да се одустане јер без Британије то и није ЕУ.

gandra

30.07.2017. 06:41

@Српско-канадски писац из Јужне Кине - i svi siptari (za pocetak) koji su nelegalno u srbiji - da se proteraju preko prokletija

Saša

29.07.2017. 22:59

Ne igrajte se slucajno!!!! Ljajic prica ono sto Vucic jos ne sme pa gurnuo njega. Treba da znaju svi pocev od nemackog gaulajtnera diktatora da ta &#39;&#39;odgovornost&#39;&#39; koju tako lako spominju obuhvata i &#39;&#39;Terazije&#39;&#39;!

R.Marković

29.07.2017. 23:00

Kosovu se ne sme nigde dati stolica. I tamo gde je imaju treba je izmaknuti tako de ne padnu na zadnjicu, nego na teme.Treba im dati ono što imaju.Da upravljaju opštinama gde su u većini, da raspolažu imovinom, da imaju svoj život i neka ga uređuju po svojo volji. Neka slobodno ekonomski i politički sarađuju sa svetom.Srbija da pomaže uređuje i razvija opštine gde su Srbi u većini, da daje uslove u onim mestima za povratnike gde mogu da budu u većini.

slobodanka

29.07.2017. 23:01

Slazem se sa Gosp. Ljaicem donekle. Mislim da narod ipak treba asimilirati i sto vise otvarati radnih mesta za nas i sav drugi narod koji zivi na u juznoj provinciji. Takodje treba otvarati skole gde ce se predavati na dva jezika, Srpski i Albanski Netreba nista prodavati na kosovu vec samo kupovati. Predlazem da nasi tajkuni jedared pocnu kupovati zemlju na Kosovu. Otvarati fabrike, i skole!! Kosovo bi tako nasdelili i drugi narodi osim samo Albanaca. Dajte narodu posao, skole,sigurnost.

Да ти кажем

30.07.2017. 13:58

@slobodanka - Па народ и јесте асимилован (ако си то хтео да кажеш). Многи шиптарски фисови воде порекло од српских родова.

Janoš

29.07.2017. 23:03

Pa dobro, ipak je to Rasim Ljajić. Čovek koji se prodao svima, pa mu je prodaja "za finansijsku korist" postala način života...

BootEliminator-V1389

29.07.2017. 23:03

У било којој нормалној земљи на кугли Земаљској, каква наравно и нажалост није окупирана ЕУ/НАТО колонија Србија задњих 17 година, за овакву изјаву би се ишло у затвор из кеца......

Duk

29.07.2017. 23:08

Pa kako bre UNESKO, pa oni uriniraju i pale crkve 1000 godina stare koje su preživele i naciste i osmanlije i rimljane i nato pakt

dragan

29.07.2017. 23:41

@Duk - Pa to nije bitno,bitno je da ih Angela i ostali potpasu po ramenu,koga briga za 15% teritorije. A naravno prvo sve sem UN,to ce posle par godina da dodje.A iskreno me zanima da li zaista misle da ce im ovo proci bez velikih nemira koji ce i oznaciti njihov politicki kraj? Da li shvataju da im se za ovo moze i treba suditi kao za izdaju zemlje,oduzeti sve sto su svojim "postenim radom" stekli za sebe i svoju porodicu?

Mornar Djura

29.07.2017. 23:36

AV je toliko vredan da hoće sto pre iKiM da proda. Covek je toliko u zabludi da je svu pamet sveta posisao. Još samo da preuzme ulogu Patrijarha i biće kao Ciceron( država to sam ja). Da li ima još neko pametan u ovoj zemlji, svi nabili glave kao nojevi i cute.

Mississauga

30.07.2017. 01:41

@Mornar Djura - Natrabunjao si dosta toga samo nisi rekao koji je "tvoj" predlog ???

RRPANTELA

30.07.2017. 07:45

@Mornar Djura - U pravu si Djuro.Ali samo da te pitam. KOLIKO sinova i kceri mozes da odvojis i posaljes u rat? Hoces li i mozes li to da uradis.Politicki se drzava moze braniti do izvesne granice posle je jedina odbrana RAT. Daj neki konkretan predlog.

U pravu si i ti

30.07.2017. 08:57

@Mornar Djura - samo, kako to da oni žele sinove i ćerke da šalju u rat, a mi ne?

Nesa

29.07.2017. 23:45

sve komentare sam procitao i konstatacija je : cista glupost...vi narode ko da zivite hiljadama kilometara od srbije, kao da ne vidite realnost...svojim komentarima direktno pozivate na svadju, na rat...morate shvatiti da moramo da razgovaramo i pregovaramo ili da idemo i ratujemo...dugo nismo citavih dvadesetak godina...izgleda da nista drugo i ne znamo da radimo

Nesa

29.07.2017. 23:45

sve komentare sam procitao i konstatacija je : cista glupost...vi narode ko da zivite hiljadama kilometara od srbije, kao da ne vidite realnost...svojim komentarima direktno pozivate na svadju, na rat...morate shvatiti da moramo da razgovaramo i pregovaramo ili da idemo i ratujemo...dugo nismo citavih dvadesetak godina...izgleda da nista drugo i ne znamo da radimo

jagodinac

30.07.2017. 05:27

@Nesa - Koliko se ja razumem u istoriju uvek su Albanci i Siptari bili ti koji su pozivali na rat, svadju..Koliko zele da pregovaraju videlo se 1941, 1997, 1999. Kakvi su to pregovori u kojima se jedino do Srbije trazi da ispunjava uslove? Mislite zaista da ce davanje nezavisnosti Kosmetu resiti sve vase probleme i da ce za vas i vasu decu poteci med i mleko? Pa sledece je Presevo i Bujanovac pa Sandzak. I opet cete da insistirate na pregovorima? Pa Vojvodina. Pa Pirot. Pa NIsh. I opet pregovori

MatijaBG

30.07.2017. 07:08

@Лика962 - "Dedovinu"su izgubili Milošević i Šešelj u izgubljenom ratu protiv čitavog sveta u koji su ušli bez ijednog saveznika,znajući da će biti poraženi.

неимени

30.07.2017. 00:25

Чему чуђење? Све саме француске собарице. Избори су били и то не само једаред, гласало се и веселило. Како се посејало тако ће се и жњети. Такозвани интелектуалци продају такозвану памет за паре, а за шта ће друго. Ја сам до недавно мисло да је наш проблем родољубље, али сам постао уверен да је проболем себичност. Да ли смо себични због недостатка вере, душе или памети, ја не знам.

Predrag Asipovic

30.07.2017. 00:54

ljudi rat nam ne gine. sad ili za 100godina. to ce liciti na pojas gaze

Miloš

30.07.2017. 01:15

bolje je tri godine razgovarti nego tri dana ratovati, problem nije od juče neko mora prvi da uzme vruć krompir u ruke.

Вук З.

30.07.2017. 13:37

@Miloš - Кажи то творцима "Олује", "Бљеска", "Милосрдног анђела"... И шта им фали, Хрвати су три дана ратовали у РСК!

Православац

30.07.2017. 01:21

Је ли следећа на продају северна покрајина, тзв. Војводина или Рашка област тзв. Санџак? Или Срби у Србској Републици? Дај Боже неку катаклизму да се очисти ова држава од свих штеточина, па нек остане Срба за под једну шљиву, али нек буду барем прави Срби, а не као ми данашњи.

Josjedan Radnik

30.07.2017. 01:22

Sramota bre ljajicu ,odmah daj ostvaku bruko,prodaj svoje kome god hoces al ne diraj kosovo privremeno okupiranu teritoriju.

Mississauga

30.07.2017. 01:28

Imam pitanje za ove "patriote" koji nista nedaju : Recimo da nam vrate Kosovo , sta bi ste uradili sa 2 mil. Albanaca ??? Molim konkretan i razuman odgovor.

Najpre

30.07.2017. 08:55

@Mississauga - one koji nemaju ličnu kartu, prebaciti u Albaniju... Kakva 2 miliona, nema ih ni milion.

Nikola

30.07.2017. 01:48

1) Pokrenuti pitanje imovine srpskih firmi, crkve, privatnih lica i republike Srbije na KiM. Zapad ova pitanja dobro razume. 2) Stimulisati otvaranje fabrika u mestima gde zive srbi na KiM. Srbi na Kim moraju ziveti bolje od bilo kojih drugih srba. Da bi porodice bile motivisane da se sire. 3) Povratak vojske na granice u skladu sa UN 1244. 4) Lobiranje (potplacivanje) zapadnih politicira, novinara i blogera. 5) Jacanje vojske kao sredstva politickog pritiska

Bugi

30.07.2017. 02:13

Videcemo kako ce sve to da ispadne ali jedno je sigurno,ovih 10 000 arapa ili ti izbeglica ima za 40 god da naprave novo "KOSOVO" u Srbiji. Plasim se da ne napravimo istu gresku kao i sa Albancima.U tom slucaju od Srbije ce ostati samo biblijski zapisi.

баунти

30.07.2017. 02:14

Значи, продато. Сад се само погађамо за цијену... Ужас...

rasim

30.07.2017. 02:19

Rasim Ljajic prica Srbima sta da rade po potanju Kosova i Metohije, ma nemoj? Ajde Boga ti....

Миро Марковић

30.07.2017. 03:56

САД је дуго планирала да на КиМ подигне своју највећу војну базу изван њених граница а да за то не плаћа кирију. НАТО подрепаши су јој помогли да силом оружја отму колевку србске државности, духовности и културе. Патријах Павле је умно саветовао бившег председника Тадића да прогласи КиМ окупираном облашћу, да се чврсто држи Рез. СБ 1244 и да чека "праведнија времена". Оно што је Србији силом оружја отето, само силом мора да се поврати. Међународни закони су на србској страни. Будимо стрпљивиI

Aco

30.07.2017. 04:00

Kosovo I Metohija su oteti silom I samo se silom mogu vratiti. Sve ostalo je pisanje u vjetar, da izvinete.

Veleizdaja

30.07.2017. 04:02

i ovakav čovek sedi u vladi,ministar.Sad je jasno ,traže nemoguću podršku građana da operu svoje sumanute naume

VASKE

30.07.2017. 04:28

Sramota je preblaga reč, ovo je izdaja Srbije ! G. Ljajiću, jel si čitao poslednji srpski ustav ili se praviš lud ? Od kuda ti pravo da pominješ priznanje Kosova, pa jel ti to dedovina ???

Schaumburg Illinois

30.07.2017. 05:14

Sve mi mirise na gradjanski rat.Sjedne strane av sa US na drugu stranu Srbi s Rusijom.

SMOKI

30.07.2017. 12:23

@Schaumburg Illinois - Ma to su gluposti. Sjedne SAD a sa druge SSSR mi u sredini.Pa ko normalan veruje da ce sredina preziveti.?To je prica za malu decu. Sad ce Rusija da zarati sa SAD braneci Srbiju ma hajde molim te? Srbija nema ni vojsku adekvatnu za takav sukob. Mozemo se zanositi. Odgajali smo generacije koje su obesne i neusmerene za bilo sta osim lagodnog zivota. Naravno cast izuzecima. NEMOJ DA MI DETE IDE U VOJSKU. A ko to da nas brani i nas i drzavu babe i dede? Znaci RAT gubimo ako krene.

Jagodinac

30.07.2017. 05:31

Jedno je jasno. Bez jake vojske i odluchnog naroda Srbija nemoze da racuna na nikakve revnopravne pregovore.Kao i do sada ce to biti samo ustupci bez dobijanja icega za uzvrat osim obecanja koja nikada nece bit ispunjena. Kao i uvek Vucic ce obaveze da potpisuje a Albanci ce to kao usmeno da obecavaju. Pa ce posle biti kao nismo mi to rekli. Velika Britanija je branila kamenjar u blizini Argentine svim raspolozivim snagama a Vucich ce da da 15% Srbije bandi i teroristima.

Fruškogorac

30.07.2017. 07:17

Da li neko ovde misli da će se albanci koji žive na KiM bilo kada dobrovoljno vratiti pod vlast Srbije?... Da li narod u Srbiji stavro hoće da se oni vrate na državnu kasu Srbije?...Pošto Oni sada imaju svoju državu (bez obzira na koji način su je stekli) i koja nekako funkcioniše, sasvim je jasno da Oni neće da se "vrate" u Srbiju, a ni Nama ne bi odgovaralo da izdržavamo 1,5mil albanaca...To su neosporne činjenice i one moraju biti polazna tačka za neke nove pregovore i dogovore.

Русија, једина нада за Србе

30.07.2017. 13:13

@Fruškogorac - Ни Срби из РСК, БФ, КиМ и ЦГ нису добровољно пристали на туђинску власт, али су узурпатори њихових територија имали ефикасне методе, за чију примену су тражили и добили подршку Запада... А ми од истих тих очекујемо помоћ и срљамо у њихов челични загрљај, а игноришемо пријатељске савете (Р1244) и понуде Русије и Кине за помоћ (у СБ УН)!

Трајко Призренац

30.07.2017. 13:28

@Fruškogorac - А зашто бисмо издржавали тих милион и по Албанаца? Па вратите држави узурпирана предузећа и руднике, оспособите их и запослите и Албанце и Србе и Роме и Турке... Да поменем само рудник злата у Ораховцу који је у нелегалном власништву Lidian Co Ltd.

SMOKI

30.07.2017. 07:23

Ako i malo ostavimo sujetu po strani.Kosovo se mora odpisati. Koliko to je druga prica. Sta se zanosimo nerealnoscu.Dole ima dva miliona ljudi koji slozno traze da izadju iz zajednice sa Srbijom. Da ratujemo nije dobro, da pricamo i razvlacimo stvari isto je glupost.Sta ostaje?Treba izvuci sto se izvuci moze i nastaviti jacanje i vojno i ekonomsko u zemlji.Traziti da se osude svi teroristi koji su pobili silan narod pa tek onda pregovarati o bilo cemu. I da nije EU do ovoga je moralo doci.

gandra

30.07.2017. 08:49

@SMOKI - i ti mislis da ce siptari tu da stanu - sledeci je nis - sta mislis zasto im se gradi auto put drac nic - e moj "srbine' pozdravi svoje jugoslovenstvo i titoizam najrasprostranjeniju zarazu u srba

gore

30.07.2017. 07:28

Ma kakav lider. Kombi stranka, koja se trgovinom sa svim vlastima odrzala.g.ljajiću negde sam procitao vi ste lekar a moja malenkost stednjoskolac Srbija ima ustav koji mora da se postuje.

Рашо

30.07.2017. 07:48

Први корак срам те било! Други корак оставка или смена са свих државних функција. Трећи корак судски процес, казна затвором за велеиздају и одузимање имовине стечене током рада на државним фунцијама. Четврти корак протеривање из Србије! МОЖЕШ ДА ПРОДАШ САМО ШТО ЈЕ ТВОЈЕ!

Maja M.

31.07.2017. 16:24

@Џин - Није из Рашке, али је из Рашке области.

baki

30.07.2017. 13:54

@aleksa - Ti u svoje ime "blickrguj " .Takvi su predvodjeni Milosevicem i upropastili zemlju i narid za dugo.Kosovo je rasvalom SFRJ predodredjeno na otcepljenje,a takvi su ga dokrajcili.Bilo je kamen o vratu Srbije zadnjih 50 godina.i po ovakvima treba jos 100 dok Srbi ne nestanu konacno.Dosta mitimanije i guslanja.

Avram

30.07.2017. 12:48

Srpska Pravoslavna Crkva kao temeljni osnivac nase drzave,zastitnik i verski vodja nas Srba u svim periodima novije istorije,ima a i pripadaju joj sva prava i obaveze da ucestvuje u resavanju pitanja nasih problema u tom delu Srbije,i da svi organi nase drzave imaju obavezu da konacno rasenje bude saobrazno predlogu nase crkve.

ZIKI

30.07.2017. 14:13

Meni se sve ovo cini,kao platforma Presednika Nikolica per par godina,kada je bila ista bura,i ja tu platformu nisam je video sve do danas.I ovi pregovori unutrasnji,imaju istiu srecu,da ne zazive,jer suprotna strana,nece ni da cuje i bilo kakvim pregovorima,ili popustanjima.Oni se sada,vec 20 godina,ojacali su se vojno,dok 99,bili goloruki,i zasto bi oni pristali da zive s nama?Oni su nasli svoj put,i pet para vise ne daju nizasya/Ziv bio sloba,koji nam je izgubio Kosovo,zajedno sa jovicem boro

Press

30.07.2017. 14:59

Srbija nece nikada priznati Kosovo?! Njima to i ne treba s obzirom na danasnji znacaj UN. A mi samo "guramo" nezavisnost. Samo napred !!!

Ђура Змај

30.07.2017. 18:50

PRODAO VERU ZA VEČERU - Kaže se za osobu, koja se nepojmljivo lako odrekla vere svojih predaka, i primila neku drugu zarad ostvarivanja lične koristi. Valja napomenuti da se ovaj izraz nikada ne primenjuje za ateiste. A Rasimu se i Drecun pridružio: "Poslanik SNS i šef skupštinskog odbora za KiM Milovan Drecun kaže (...) Za nas je neprihvatljivo priznavanje Kosova kao nezavisne države i njihovo članstvo u UN. O svemu drugom možemo da pričamo.". Pustili su probni balon, To je To.!?

Зорус

01.08.2017. 15:25

Министар Љајић је овога пута разочарао, до бола! Нема те финансијске надокнаде, која би била примерена вредности Косова и Метохије! И нема тог Србина, који поштује свој род, језик и веру, који би продао отаџбину за једну вечеру! Нема га, господине Љајићу! Од Вас сам ово најмање очекивала! Питам водеће људе државе, на шта би личила мапа света, када би свака држава кидала парче по парче својих недара, тамо где живе националне мањине, и продавала их, "за вечеру"?!