Albanci kupuju stanove po Nišu

M. Ristović

sreda, 04. 09. 2013. u 21:30

Албанци купују станове по Нишу
Dolaze sa Kosova u tajnosti i preko posrednika pazare nekretnine. Do sada su postali vlasnici 300 stambenih jedinica. U kupoprodajnim transakcijama im pomažu Srbi pritisnuti nemaštinom

KOSOVSKI Albanci, polako ali sigurno „okupiraju“ Niš. Posle velikog broja zahteva za prebivalište, koje su podnosili niškoj policiji tokom 2010, poslednjih godina su se nameračili na stanove u gradu.

Prema saznanjima „Novosti“, Albanci sa Kosova su do sada indirektno postali vlasnici oko 300 stanova u Nišu, a u ovom „biznisu“ uveliko im pomažu Srbi, privremeno raseljeni sa KiM, koji sada žive u gradu na Nišavi.

- Pritisnuti nemaštinom, Srbi su primorani da „šuruju“ sa Albancima - priča Goran S., koji se 1999. godine „preselio“ iz Prištine u Niš. - Kako bi se prikrili i izbegli eventualne probleme, Albanci Srbima daju novac da kupe određeni stan u Nišu. Odmah im isplaćuju nadoknadu za „saradnju“, po nekoliko hiljada evra.

A „šema“ po kojoj Albanci dolaze do stanova u Nišu je sledeća: kada Srbin albanskim novcem kupi stan, uknjiži ga na svoje ime. Posle overe kupoprodaje u Osnovnom sudu u Nišu, sklapaju ugovor da je Albanac Srbinu pozajmio novac, baš koliko je i plaćena nekretnina. Kao garanciju za vraćanje novca, Srbin daje upravo kupljenu nekretninu. A kada posle predviđenog roka „nema para“ da vrati pozajmicu, Albanac postaje vlasnik „njegovog“ stana.

PREBIVALIŠTA OD početka januara do kraja avgusta 2010. godine, dnevno je u proseku 45 Albanaca sa Kosmeta zatražilo prebivalište na teritoriji najveće niške gradske opštine Medijana! Prema saznanjima „Novosti“, u ovom periodu blizu 11.000 Albanaca je izrazilo „želju“ da postanu Nišlije na osnovu Zakona o prebivalištu i boravku građana.

O kupoprodaji stanova, iako Niš „bruji“, zvanično se ćuti. Srbi koji prodaju imovinu Albancima boje se osude okoline, dok albanski kupci strahuju da bi ih u tome mogle osujetiti vlasti Srbije i samo okruženje, pa zbog toga čekaju neki pogodniji trenutak, kada će sve to moći da ozvaniče.

- Albanci su dobre platiše, daju i više od tržišne cene nekretnina - kaže Nišlija, koji je nedavno objavio oglas u jednom prištinskom mediju za prodaju svog stana. - Preporučivali su mi i da nađem neke posrednike, Srbe sa Kosova koji sada žive u Nišu, ali sam odlučio da izbegnem „provodadžije“ zbog dodatnih troškova.

I na internetu se mogu pronaći sajtovi na kojima su objavljeni stanovi za prodaju nekretnina u niškom kraju. A na jednom od takvih oglasa jedan Nišlija je naveo da se njegov grad nalazi na Kosovu!

Albanci, inače, koriste i svaku priliku da se raspitaju za nekretnine u Nišu. Tako je svojevremeno policija kod sudije za prekršaje privela jednog žitelja KiM, koga su zatekli na niškim ulicama bez lične karte. Albanac je „galantno“, bez bilo kakve primedbe, odmah platio kaznu od 5.000 dinara. Usput, pitao je i gde u Nišu može da se kupi dobar stan.

Istovremeno, na „meti“ Albanaca su i srpska imanja u Nišavskom okrugu, koja se najčešće prodaju u tajnosti, preko posrednika. Kupoprodajnih ugovora nema, već se vlasnicima nekretnina nude novčane pozajmice, uz hipoteku kao garanciju.

A pored saradnje sa Srbima sa KiM, koji žive u Nišu, Albanci su od niških advokata dobili dodatna objašnjenja kako do prebivališta i srpskih pasoša mogu da dođu - legalno. Naime, lepo im je objašnjeno da je po slovu zakona, „prebivalište mesto u kome se građanin nastanio s namerom da u njemu stalno živi“. I da su „punoletni građani dužni da prijave i odjave prebivalište i prijave promenu adrese stana“.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (241)

Dule

04.09.2013. 21:38

Država i bezbednosne službe treba ovo oštro da saseku bez pitanja i mešanja političara. Samo nam fali da počnu još po Šumadiji da se naseljevaju.

Linchovati

04.09.2013. 21:38

Ako je ovo istina, Srbija zaista ne zaslužuje da postoji. I ja sam bio u nemaštini, i čitavi narodi su bili u nemaštini pa se ne sećam da su Nemice išle "pod ruku" sa američkim vojnicima, niti je Nemačka prodavala svoje resurse Rusiji, niti su Palestinci prodavali svoje kuće Izraelcima itd. Ovo je dno i opravdanja nema.

Lincovacete

04.09.2013. 23:12

@Linchovati - Mozes ti da kukas koliko hoces, em sto me nije briga za drzavu, em sto cu da im prodam zemlju cim se javi prilika.

panter

04.09.2013. 21:44

Jel to suruju raseljeni sa Kosova, sve patriote koji dele lekcije o patriotizmu. A ovamo zinulo im d.. za pare! Sramota za Srbe sa Kosova koji se bave tim stvarima

dejan

04.09.2013. 23:09

@panter - A sto da mi ne zine? Sta si ti bolji od mene? Zivim u stanu 39 kvadrata sa calom, kevom i burazerom. svi fakultete zavrsili i posteni i casni ljudi. Nikoga prevarili, nista ukrali! Imm ucu 300 kvadrata nasledjenu daleko od mog mesta i plac 46 ari! Prodam i obezbedimo se brat i ja! Sta je to nehumano?

panter

04.09.2013. 23:43

@panter - Citaj malo bolje Dejane. Prica se o Nisu, a ne o Kosovu. Ili se se prepoznao o deljenju lekcija o patriotizmu. Nisi ti jedini koji tako zivi, Srbija je puna takvih, Sto se tice da li je humano to ili ne, imam jedno pitanje za tebe? Da sutra dodje vreme da se uzme puska i da se ratuje, a prodao si tu istu kucu, da li bi isao da ratuje i gines ? I

Ludi Milojko

04.09.2013. 21:48

...em ti Djurdja ovo ne bi mogao da izrezira ni jedan Holivudski reziser. Nis novi Las Vegas za Albance??

D. Morrissey

04.09.2013. 21:48

Nedo Bog nijednoj zemlji na svetu da ima Siptara na svojoj teritoriji. Srbin nikada nije nitice ikada nesto nauciti u svom zivotu. Pa tako su radili i na KiM placali Srbima do pet puta vise nego u Srbiji po dulumu zemlje samo da ih dole nema. Jel Sipci imaju para bave se kriminalom i valjanjem droge najpoznatiji su po tome u svetu. A mi sanjamo da ce istina sama da se probije u svet.

milovan

04.09.2013. 22:40

@D. Morrissey - Srbi iz Srbije su prvo prodali(izdali) RSK,poslije RS. Sada Kosovo I Metohiju. Sada polako jedu sami sebe.Nista im nije sveto.Sve za pare,a pare ce im doci glave. I uvek se kao cude.Nitko nas kao nevoli.Pa nevolite sami sebe???

Gagi Milosavljevic

04.09.2013. 21:53

ako tako i treba,ko nam je kriv sto nam je omladina postala nesposobna da pravi decu,sto smo ukinuli vojsku,sto smo postali taoci zapadnog sveta

Nele

04.09.2013. 21:53

A pare od droge, koje na ovaj način peru. Nemaština nije opravdanje za ono što srbi čine, isto čine što je dovelo do gubitka kosova. Da se uvede praksa provere porekla novca, ako neko živi u nemaštini I da 30-50k evra za stan da dokaže poreklo novca, ako ne može odmah u aps, bar 10 godina robije.

mobra

04.09.2013. 21:55

e tako su i pokupovali po kosovu tako će i jug srbije da bude većinski albanci i eto im zemlje i zemljišta i onda se pitamo tko je prodao

miki

04.09.2013. 21:58

Ako mi ovako za licni interes prodajemo nekretnine onima kojisu spremni da plate vise ali i da nas u potpunosti istrebe sa lica Zemlje, onda i ne zasluzujemo da imamo drzavu. Potpuno sam zgrozen ovakvom pojavom i mislim da bi drzava morala pod hitno zakonski da intervenise, jer ovakvo ponasanje sukcesivno dovodi terorizam u Srbiju i sve ostalo po scenariju sa Kosova u poslednjih 40-50 godina. Neka nam je Bog u pomoci ako sami nismo dovoljno svesni pametni da se odbranimo.

ludodoba

04.09.2013. 21:59

Dobro da je neko napisao ovakav clanak...to je tacno,vec duze vreme se prica o tome I za Leskovac i za Nis.Treba ovome stati na put,inace za 20-30 godina ceka nas isti problem koji smo imali na Kosovu... i ne daj Boze isti epilog.Drzava mora stati tome na put!!!

Linchovati

04.09.2013. 22:24

@ludodoba - Zašto se uvek pozivamo na državu? U Hrvatskoj nije samo država ta koja sprečava Srbe da kupuju firme itd nego i sami građani. A šta rade Srbi? Krive državu i "Beograd" a komšijama koji im dovlače teroriste na prag ni A ne kažu.

mario

04.09.2013. 23:22

@ludodoba - Hrvatska je kapitalisticka zemlja,ako imas para kupis a to sto ste vi navikli da samo uzimate iz Hrvatske a nista zauzvrat e ta su vremena prosla.

Milan

05.09.2013. 02:09

@ludodoba - Vidim kako je kapitalistička, ne može da plati ni sopstvene račune ( budžetski deficit i zaduživanje), potkrada Srbiju, a protiv srpskih biznismena piše peticije i kad se Srbin jedini pojavi na tenderu za propali hotel na Jadranu. To je najobičnije šibicarenje i nepoštenje.

Filip

05.09.2013. 06:12

@ludodoba - Ako je KiM deo Srbije, ne vidim razlog zbog cega ne bi neki gradjani Srbije kupili stan u Nisu,Leskovcu ili bilo gde.

zeljko

04.09.2013. 22:00

Nerazumem po kojem principu dobijaju i nasa drzavljanstva.Poznajem Albanca koji je pored stranog,Makedonskog izvadio u Presevu Srpski pasos...Nerazumem

Mihailo Krunić

04.09.2013. 22:03

Biću vrlo kratak u svom komentaru. Šta je loše u tome da Albanci kupuju stanove u Nišu, kada mi njima prodajemo celu jednu teritoriju za sumljive monete EU?

I jedno i drugo je veoma loše

04.09.2013. 22:22

@Mihailo Krunić - Loše je i jedno i drugo - a ti si prijatelju veliki pesimista. Sa tim što je mnogo gore ovo što si rekao, i tu si u pravu.

MatijaBG LDP

04.09.2013. 23:05

@englez - Zato sto nismo vaspitavani da kamama vadimo oci i ubijamo?Znas i geografija igra tu vaznu ulogu.Mi Panonci ,tj.nase zene prirodno nemaju potrebu da depiliraju brkove,imamo malo mirnije hormone.Svako zlo,ukljucujuci haske heroje,poticu s vase strane Drine.Mi smo vase zrtve i tome dolazi kraj!

Трол елиминатор

05.09.2013. 00:33

@englez - @ TrolBG LSD - Узалудни, како више не досадиш сам себи (без обзира на то којим се "именом" потписујеш)?

A. Vuchi

04.09.2013. 22:34

A šta je sporno u svemu tome? To je neotuđivo demokratsko pravo uvažene gospode Albanaca u saglasju sa EU - standardima o ljudskim i manjinskim pravima (koji doduše važe jedino i isključivo kod nas). Shodno tome: rekonstrukcija... bla, bla... datum... bla, bla... implementacija... bla, bla... demokratija... bla, bla... manjinska prava... bla, bla... tolerancija... bla, bla... Bi - dži - pi... bla, bla... EU... bla, bla... evropske vrednosti... bla, bla, truć...

vladimir

04.09.2013. 22:35

Pa mi bi trebali da odgovorimo i pocnemo da kupujemo vile i stanove u Pristini,Tirani ,pa zasto ne i u Zagrebu i Dubrovniku.Pa da im pokazemo koliko smo silni.Sta ,nemamo para???Daj pet stanova necu jedan ,ocu pet !!!

Alexa

04.09.2013. 22:38

Ne znam da li znate kakva je nemastina u Nisu i okolini, posto vecina nas je iz Beograda i imamo kakve takve plate da prezivimo mesec, oni se sa druge strane malo vise muce od nas. Pa iskreno vas pitam sta bi vi radili da nemate para da sastavite kraj sa krajem, a dodje neki Albanac i ponudi ti sumu novca koja mnogo veca nego sto vredi stan ( da mozes da kupis npr stan u BG i da ti ostane)? Da li bi i vi tupili i rekli ovo je moja drzava necu da prodajem tudjinu stan za velike pare ili?

Niki

04.09.2013. 23:14

@Alexa - Alexa@ Tvoje mentalno stanje je takvo jadno da ti ni pare ni Bgd ne mogu pomoci. Za tebe nema pomoci. Zapravo ja bih imao mnogo vecu potrebu npr da nahranim psa, istresem tepihe ili posecem zivicu nego da tebi objasnim bilo sta..

bane

04.09.2013. 23:29

@Alexa - A sta ako ti ponudi neku "pristojnu " cenu za zenu ili cerku, dali bi vi tupili i rekli ovo je moja zena i moja cerka i necu da ih prodajem tudjinu....

miki

04.09.2013. 23:34

@Alexa - posto je odredjeni broj srba sa kosova inkasirao dobar kes za svoje nekretnine tamo nastavljaju taj trend i na prostorima drugih delova srbije u ovom slucaju kao saucesnici... tome treba da se stane na kraj.

braga

04.09.2013. 23:45

@Alexa - A sta ako vam ponudi vecu sumu novca na primer za zenu ili cerku,dali bi vi tupili: ovo je moja zena ili moja cerka necu da ih prodajem tudjinu...

Petar

04.09.2013. 22:49

Meni u ovoj prici nesto ne stima. Albanac angazuje Srbina sa Kosmeta da kupi nekretninu. Onda taj Srbin tu nekretninu uknjizi na svoje ime, pa sklapaju ugovor da je Albanac Srbinu pozajmio novac, baš koliko je i plaćena nekretnina.... Sve je tu meni jasno, ali sto bi placao proviziju Srbinu sa Kosmeta. Moze ugovor o "pozajmici" da napravi i sa prvim vlasnikom. Pa i on je uknjizen, a kao zalog stavi nekretninu. Mada to i nije poenta, daleko im lepa kuca.

kupujmo i mi po Kosovu, brojniji smo i imamo visi standard

04.09.2013. 22:49

Po svim pokazateljima broj Albanaca u Presevu, Bujanovcu i Medvedji je zadnjih godina drasticno pao, uglavnom zbog emigracije, a delom i zbog pada nataliteta. Kada na zadnjem popisu na Kosovu nisu mogli da preskoce 2 miliona uz svu kampanju i dijasporu, nece sigurno ni u buducnosti. Stanove u centralnoj Srbiji mozda kupuju kriminalci, treba im baza za raznorazni sverc, a mozda i oni, kojima je dosadila prljavstina, siromastvo i prenaseljenost Kosova.

Niki

04.09.2013. 22:59

A sta ce guba da radi vec da prodaju kao sto su uspesno decenijama rasprodavali i na KiM..Skoro neprimecena je promakla vest da su cak nacelnik,njegov zamenik i pojedini sluzbenici Mup iz Pristine dislocirani od '99 na jugu Srbije, ne tako davno uhapseni upravo zbog lopovluka sa prodajom srpskih dokumenata Albancima sa KiM. Ovo je samo razrada i sirenje vec uhodane, nezakonite ali i razvratne glodarske delatnosti..Pitanje je samo sta ce drzava po ovom pitanju da ucini i kada misle da reaguju?

Palmanus

04.09.2013. 23:02

Nesposobna drzava! I posle kukaju sto im gradjani zakidaju na porezu. Pa sto da te placam kad ne znas da radis? A ti sipci, ne znam sta ce im stanovi i kuce kad moraju da ih kriju. Verujem da nekretnine nisu osigurali, pa eto moguceg resenja problema. Kada deseti put bude morao da renovira stan u potpunosti ili da njivu cisti od najgore deponije, valjda ce da digne ruke. Navijaci su ionako besposleni. Zivi bili, dogodine u Prizrenu!

MatijaBG LDP

04.09.2013. 23:03

Zar gradjani Kosova,Albanci,nisu gradjani Srbije...sta ovaj text sad predstavlja.Jedan dan je Kosovo Srbija,drugi dan vam smeta da gradjani Kosova kupuju po Srbiji..mozda su vam se zato odvojili,a,sta mislite?Ovo je plod politike,Kosovo je Srbija.Albanci samo to postuju na pravi nacin.A meni,nekako mila ova panika desnicara.Ajmo,sad,Kosovo je srce Srbije:)Naravno sa 2 miliona Albanaca!

ludodoba

04.09.2013. 23:42

@MatijaBG LDP - Matija,necudi me tvoj komentar...dosad nikad nisi ni reko nesto pametno!!!

Ludi Milojko

05.09.2013. 01:28

@MatijaBG LDP - On je rekao mnogo pametnih stvari koje smetaju tebi i tebi sliicnima.

izohipsa

05.09.2013. 08:47

@MatijaBG LDP - Mi smo sludjeni kao narod skroz.Bojim se da ni sami ne znamo sta hocemo.Podrzavam prethodni komentar.Narode otvorite oci Jedno se prica a drugo radi.Namere nisu najasnije

pametniji Milojko

05.09.2013. 15:35

@MatijaBG LDP - Ludi Milojko...i ne cudi me tvoj komentar,kad i sam kazes da si lud.Pa ovaj MATIJA BG LDP dosad nikad nista pametno i nije reko a po ceo dan ostavlja komentare ,i svaki je suprotan necemu sto je normalno.Pitam se radi li on nesto u zivotu ...ili ga neko placa da ostavlja ovakve komentare.Razmisli malo Miloko i opameti se!!!

Ratko,Banjaluka

04.09.2013. 23:05

Kako moze albanac da kupi stan u Nisu?prvo nema srpsku licnu kartu,tu treba drzava da reaguje.Malo po malo pa ce se misevi nakupe,i posle bice kasno.Tako su oni i na KIM placali Srbima njihova imanja duplo vise nego sto vredi.I eto sta se desilo.Ja razumem kako je kad se nema od cega ziveti,pa je narod prinudjen na sve.Ako se tako nastavi doci ce oni i do Beograda.

slavica

05.09.2013. 09:58

@Ratko,Banjaluka - Na zalost, Albanci, svi koji to zele, mogu da imaju i licnu kartu Republike Srbije.

deks

04.09.2013. 23:05

Ha,ha,ah... ja zivim u Nisu i ovo nema veze sa realnoscu. Abanaca u Nisu gotovo i da nema, a kao drugo Nis je grad sa najvecim procentom Srba 93%..

ludodoba

04.09.2013. 23:40

@deks - deks...ja sam iz Leskovca,a za te price sam cuo jos pre nekoliko god i to je javna tajna.Sve ovo ima smisla jer se sve radi planski i dugorocno.Kao sto su pokupovali kuce na Kosovu pokusace i u juznoj Srbiji.Ti ili si slep ili se samo pravis... ili si Albanac!!!

panter

04.09.2013. 23:46

@deks - A da li ti je poznato da se Srbi prijavljuju kao ROmi da bi imali neke povlastice kao na prm da ne polazu prijemne na fakultete i srednje skole? Izgleda ce ova brojka ubrzo da spadne. Samo mi nije jasno kako je drzava dozvolila tako nesto, da sopstveni narod postane manjina za nekoliko desetina godina.

pera

04.09.2013. 23:05

Pa da li ovo i Vucic cita ili se sakrio u misiju rupu i pere ruke od ovakvih stvari.Pitam se da li je ovo sto doticni srbi rade u Nisu kriminal i da li treba da odgovaraju kazneno za to?

Гале

04.09.2013. 23:09

То се дешава зато што сви Срби желе да живе у Београду. Једноставно, треба јачати друге градове, јер ћемо за 50 година имати само Београд са околином и толики град без државе неће моћи да опстане.

Srbin

04.09.2013. 23:16

"Srbi sa Kosova" pravi Srbi su i dalje na Kosovu i njih niko ne dira i nikome ne smetaju a sljam koji se predstavlja kao "Srbi sa Kosova" je ustvari i prodao Kosovo a sad su došli da prodaju i Srbiju. A vi gospodo,samo posmatrajte!!!

Mimika

04.09.2013. 23:16

Auuu,pa Albanci ce polako ali sigurno oteti Nis,pa sve ostalo.Ne dozvoliti da se razmnozavaju bree!

lignjorad

04.09.2013. 23:16

U niskim skolama obavezno uvesti Albanski jezik,jer kako ce deca da se sporazumevaju sa svojim komsijama Albancima kad postanu manjina u sopstvenom gradu!

deks

04.09.2013. 23:49

@lignjorad - Ha,ha,ha....u Nisu od ukupnog broja stanovnika njih 93% cine Srbi sto ga cini najsrpskijim gradom u Srbiji. Neznanje je nasa najveca boljka.

lignjorad

05.09.2013. 00:19

@lignjorad - Deks znam ja vrlo dobro koliko procenata Srba zivi u Nisu jer sam iz tog kraja i ne zivim daleko ali takodje dobro znam mentalitet tih ljudi a to me najvise plasi!Albanci ce na ovaj nacin pokusati da udju na mala vrata a kad ih bude dovoljno tj neka kriticna masa pocece da se bore za svoja prava i ako neko pokusa da ih na silu istera iz Juzne Srbije stradace on a ne Albanci!Najvise me brinu kosovari kojima je izgleda novac bitniji od svega ostalog...

Kole

04.09.2013. 23:16

Uz mudru politiku nove vlade, na celu sa drugovima i prvim podpresednikom, ove negativne pojave ce biti suzbijene, a drzava poceti da napreduje u svim pogledima. Imajmo poverenja u mlade eksperte koji to vode.

Nislija

04.09.2013. 23:25

Cist spin,da nateraju i mobilisu Srbe da glasaju na Kosovske izbore.Lose je da ce ih starosedeoci zamrzeti.Konfrontiraju i huskaju Srbe na Srbe.

FADILJ

04.09.2013. 23:27

Ne razumem!Kosovo je Srbija.Zašto ja sa Kosova, a građanin Srbije ,ne mogu da kupim stan u Nišu???

Dejan

05.09.2013. 00:28

@FADILJ - A, ti to po potrebi, čas si državljanin Kosova, čas državljanin Srbije, kako vetar duva, kako tebi i tvojima koristi!

mili

05.09.2013. 00:30

@FADILJ - Fadilj ako kazez da si gradjanin Srbije jesili se borio 1999 za interes Srbije ili Albanije? Sto se danas ne boris za ravnopravnost Srba na Kosovu.Mislim da vam se ne moze vise verovati

....

05.09.2013. 01:01

@FADILJ - Zasto ako je Kosovo Srbija, ne priznas cinjenicu nego hoce nezavisnost, otstetu, trazis(te) granicu itd.... Ili ako srbi povratnici se vrate u svoje kuce, dobiju noz u ledja? ili nemogu da se vrate u svoje sopstvene kuce iz koje su ih isterali njihove bivse komsije (albanci ili siptari kako god hoces da ih nazovem da ti bude jasnije)

jelena

05.09.2013. 01:17

@FADILJ - evo ja cu za nekoliko hiljada evrica da kupim stan u tvoje ime :)))

Vuk

05.09.2013. 02:04

@FADILJ - Nije da ne mozete, nego nam ne trebate ,dobro vas poznajemo ko ste ?!?!??!?

Aleksa

05.09.2013. 03:05

@FADILJ - Zato sto moras da se odlucis, ili je Kosovo deo Srbije ili nije. Ako mislis da nije, sta ovde trazis? Ako mislis da jeste hocu da odmah odes u Pristinu i izdas oglas u novinama u kojem pozivas sve Albance sa Kosova da zajednickim snagama odbiju samoproklamovanu nezavisnost i vrate se pod vlast Srbije. Kada to uradis onda mozes da se vratis i kupis stan u Nisu. Ovako, bojim se da ce ti jednog dana presesti.

Dr.Srbin

05.09.2013. 08:08

@FADILJ - A sta ne razumes Fadilj?? Kosovo jeste Srbija ali niko nije rekao da su i Siptari Srbija. Mi kazemo da smo Srbi = maticna zemlja Srbija. Vi kazete da ste Albanci= maicna zemlja Albanija. Prema tome pravac ALjbanija

vlada

05.09.2013. 08:29

@FADILJ - Vidi imam neke komsije koje mi se ne svidjaju,pa tu potrazi razlog Uostalom sta ti ja to pricam kad je to vama dobro poznato....

Lazar

04.09.2013. 23:31

Zar ne trubimo svaki dan kako je Kosovo Srbija? Ako je Kosovo srpsko, onda su i kosovski Albanci srpski drzavljani. Ako su srpski drzavljani, onda valjda imaju i pravo da kupuju stanove.

iz glave

05.09.2013. 07:18

@Lazar - kada budu poštovali Srbiju moći će da kupuju, ali samo oni koji budu imali državljanstvo, jer većina ga nema jer su nato došljaci, a dostina će ga izgubiti zbog terorizma... zbog takvih filozova Srbi i nestaju, silom oteti nam i kriminalom nagrabljeni kapital, mi treba da im civilizovano i demokratski properemo, idi vidi kako to Nemci i Englezi po zakonu prisvoje

Jasna

04.09.2013. 23:41

Ovde drzava mora tome da stane na put posto Srbi misle samo na pun stomak, i na provod.Ti koji nemaju sta da jedu , neka malo obradjuju svoja napustena seoska imanja. Svi bi da zive u gradu, pobegli su od motike i bolje im je da sede u 30 kvadrata, samo da nisu na selu. Bila sam u Izraelu i cula da Palestinci i Jevrejii jedni drugima nikada ne bi prodali kuce s tim sto su Palestinci teska sirotinja pa opet ne prodaju. Albanci hoce sve do Nisa. Oni znaju sta rade a mi spavamo.

Ivan

04.09.2013. 23:49

Docice oni jednog dana i do Beograda. Srbi ne vode racuna o svojoj drzavi, svadjaju se i ubijaju medjusobno, ljubomorni jedni na druge.. Njihove zene postuju svoje muskarce, radjaju im decu i zna se red. Kod Srba se ne zna nista i nista ne radi kako treba sem nocnog zivota, cime se na sva usta hvalimo, a onda danju spavamo, i nocnih klubova koje pune drogama bas ti isti albanci sa Kosova. Kad se vodio rat za Kosmet, Srbima je bilo krivo sto ne mogu da napune pun rezervoar goriva! Sta dalje reci

Zlatiborac

05.09.2013. 09:56

@Ivan - Ista meta isto ostojanje. Na isti nacin je i kosovo oteto a mi Srbi uspavani i nevidimo sta to neko radi iza nasig ledja, a ti pomagaci advokati sto pomazu i daju strucna objasnjenja kako da se dokopaju Srpskih dokumenata sve su to kukavicae koji se zaklanjaju za patriotizam. Ako sami Srbi neznaju da vole svoju zemlju onda neka to zakon regulise u korist svoih neznalica.

Suzana

04.09.2013. 23:50

Bolje Albanci nego cigani koji su nas već okupirali i to bez para i još se iživljavaju na Nišlijama ....ako bi morala da biram !?

Jabre

05.09.2013. 04:04

@Suzana - A zašto su gori cigani ? Kada su to cigani ubijali masovno Srbe, proteravali stotine hiljada i silovali hiljade ? U ostalom ne moraš da biraš jedino se u ovom životu mora umreti.

ciganin

05.09.2013. 04:44

@Suzana - Suzana za tebe su verovatno bolji i hrvati i albanci da dodju od vasih sunarodnika roma koja vas jedini nisu izdali i koji su jedni uz vas bili i ostali.

Suzana

07.09.2013. 01:26

@Suzana - U pravu si ,nikada nas cigani nisu izdali...zato što samo kod nas imaju te slobode i prava koje kod drugih nemaju niti će ih imati i zato što ih drugi smatraju parazitima društva.Nisu daleko od istine !

VerniGlasac

04.09.2013. 23:55

Ajde sta ste se uspalili toliko, zar je to bitno sto Albanci polako napreduju..? Valjda je vaznije ko ce vlast u Beogradu da osvoji, vidite da je nasim politicarima to najvaznije. Da se zajase vlast, pare, funkcije..to im je uvek bilo najvaznije, I tako unazad 20-tak god. Vi se ne uzbudjujte, nego gledajte Farmu 5, a imate I puno sporta na Tv-u.

braga

04.09.2013. 23:57

Ovo se mora hitno saseci od korena ili za 40-50 god. silovanja , kradje, raseljavanja,prodaje u bescenje, ubistva , maltretiranje, mozda i bombardovanje.....

imi

05.09.2013. 00:32

@braga - Prodaje u bescenje ? "- Albanci su dobre platiše, daju i više od tržišne cene nekretnina - kaže Nišlija, koji je nedavno objavio oglas u jednom prištinskom mediju za prodaju svog stana. - Preporučivali su mi i da nađem neke posrednike, Srbe sa Kosova koji sada žive u Nišu, ali sam odlučio da izbegnem „provodadžije“ zbog dodatnih troškova."

okvals

05.09.2013. 00:00

Pa udgledajmo Hrvate: Dodju siptari u Zagreb: Nemogu da se zaposle ako nisu prijavljeni. Nemogu da se prijave ako nisu zaposleni. Sve u krug I nazad.

imi

05.09.2013. 00:29

@okvals - Nije potrbno ugledati hrvate , to su upotrebili i slovenci 80. godina u vreme bratsvo i jedinstva. ali razlika je u tome kad imas kucu ili radnju moraju da te prijave

Milan

05.09.2013. 02:05

@okvals - Bravo! A onda ako ipak uspe da se zaposli, lako je poslati 78 inspekcija da kampuju u firmi koja ga zaposlila...i meriti vreme kojom će brzinom biti otpušten a gazda rastrubiti svima kako je "dobro" prošao! Sjajno. Šta čekamo? Vučiću, sastavljaj novi zakon

Deki

05.09.2013. 08:46

@okvals - Split je bio pun šiptara, a danas ih gotovo nema! Zašto? Zato što su svi Splićani jednostavno prestali da ulaze u njihove poslastičarnice i ovi su u tišini, sami otišli. Tako to rade narodi koji imaju svest...

sveto

05.09.2013. 00:13

Na Kosovu komsija siptar pita komsiju srbina , posto tvoja imovina. Srbin kaze: dve kile zlata. siptar: A zastoce ti to. Srbin:Da kupim kucu i imanje u Sumadiji. Siptar: Komsija dobar si covek evo tebi 3 kile zlata i seli se u vojvodinu da te za par godina nebih ponovo iseljavi iz sumadije.

amstel

05.09.2013. 00:19

Ovaj tekst objavljujete da biste zastrašili Srbe i naterali ih da izlaskom na izbore "brane svoja ognjišta". Dokaz je ovaj: Skoro identičan tekst, sa celim rečenicama potpuno iskopiranim objavile su Niške vesti pre godinu i po dana. Treba da vas je sramota što učestvujete u ovoj udbaškoj kampanji.

mili

05.09.2013. 00:24

Zato smo i izgubili Kosovo radi nasih prodatih dusa... Sami smo sebi krivi za svoju nesrecu. SRBI pamet u glavu ili cemo zaista svi pod jednu sljivu stati jednog dana. Treba uvesti zakon da se nista ne prodaje onome ko nije drzavljanin i srpke nacionalnosti a pogotovu neprijateljima!! To nije sovinizam samo zastita nacije i nacionalnih interesa, pa odakle dolaze te pare?postan ne moze da ih ima i da zaradjuje 4000E mesecno.

kondor

05.09.2013. 00:36

Nisu za ovu nelagalnu kupovinu nekretnina u Nisu i okolini krivi Srbi a ni Albanci vec sve vlasti Srbije od oktobarskog prevrata 2000. godine . Ova danasnja vlast ide jos korak napred , tako sto prsiljavaju Srbe sa KM da izadju na albanske izbore og. Niko vec godinama u Srbiji ne vodi racuna o drzavi i narodima , drzavu zajedno sa narodima su opljackali , stvorili bedu i siromastvo i prilaze sto blize Beogradu . Ali nisu ni svesni ako se ovako nastavi doce albanci i do Beograda i Sumadije

Realista

05.09.2013. 00:37

Da li nam je sada jasno kako smo "izgubili "Kosovo i Metohiju? Ma nije nama nista jasno mi svoju drzavu ne zasluzujemo! Neverovatno je kako se olako i sve "ispod zita" gubi nesto stoje krvavo steceno. Oni koji su prodali stanove sad hrleu Beograd da kupe stan posto su u Beogradu "bezbedni"! I naravno kriva je "beogradizacija"....

Nis

05.09.2013. 00:39

U mom rodnom Nisu ne mozes naci posao jer su "Srbi" sa Kosova koji su inace ugrozeni i koji su prodali imanja za velike pare usli u sve moguce firme , platili radna mesta i sada rade a mi Nislije ne mozemo da se zaposlimo.Cast onima koji su stvarno ugrozeni pa nemaju nista...

Nikola

05.09.2013. 14:49

@Nis - Kad nikom nista ne ucinis,ne mozes ni da se nadas da ti neko nekad pomogne.A akad neko drugi uspe odma je dao pare!A ko je npr uzeo te iste pare da bi ih zaposlio pa NISLIJA!!!!

Očistimo naše Redove

05.09.2013. 00:52

Sve Srbe sa KiM koji su posredovali , lepo vratiti na Kosovo pa neka žive tamo. Prodali su svoje Kosovo Albancima, sada to isto čine i u centralnoj Srbiji.

KANCELARIJA MITIĆ

05.09.2013. 01:08

Ovo je opasan antidržavni projekat. Treba kupcima, tj. kolaboracionistima oduzeti državljanstvo i ugovore anulirati kao neustavne.

o.O

05.09.2013. 01:10

ovo je zamena teza..pravo pitanje je zasto srbi prodaju stanove a prodaju ih zato sto nerade ...nemaju od cega da zive pa onda ono sto su njihovi roditelji stekli oni moraju da prodaju da prezive dok se za to vreme nase politicko vodstvo utrkuje u tome ko ce u vise upravnih odbora i kako partijske kadrove zaposliti i namiriti..koliko ljudi je nezaposleno i nema nikakvu perspektivu u ovoj propaloj drzavi ...sve manje dece se upisuje u prvi razred osnovnih skola...nestajemo!!! o tome pisite!!!

pixi

05.09.2013. 01:18

do sad sam mislio da ste ozbiljne novine!? zaboravili ste da napisete da srbi obavezno glasaju na kosovu...............mozda neko nije shvatio!

Arch-Duke

05.09.2013. 01:27

Mogu siptari da kupuju sta god hoce u Nisu i centralnoj Srbiji.Bilo kakvi ugovori koje potpisuju su pravno nevazeci.Ovo razume i neko kao ja,ko nije pravnik.

kondor

05.09.2013. 01:36

Srbi ne znaju nista drugo nego svake godine ili svake druge menjaju politiku , a u zadnje vreme svakih sest meseci . Ova danasnja vlada i skupstina Srbije bili su do skora svi SRS i dobro se zna kako su branili KM . To se promeni preko noci i od radikala postadose evropski orjentisani . Svatili politicari i diplomate da Srbija ne treba veca od tz. beogradskog pasaluk , vidite da danas je skoro 35% Srbije nenaseljeno , ima mnogo sela gdje nema stanovnika ili negdje ima najvise po petero starih.

ceki

05.09.2013. 02:12

Po carsijskim pricama i u Vranju siptari kupuju stanove i kuce na slican nacin ali nadlezni cute.To njih ne zanima.

Pavle

05.09.2013. 02:15

Izgleda da se vodimo parolom:"Sve što možeš danas, ostavi za sutra". Treba da se sramimo da nam državnu teritoriju smanjuje narod koji planeti Zemlji nije doprineo ni sa čim. Narod koji ne može da se diči naučnicima, sportistima, pevačima i glumcima, već isključivo neobrazovanim kriminalcima koji vode državu i guraju na tone droge ispod stola našoj dragoj Srbiji.

Aleksa

05.09.2013. 03:21

Ako tako planirate da se i dalje ponasate i prodajete ono sto nije vase za male pare, bolje bi vam bilo da se vi lepo vratite na Sever Kosova i popunite ta sela tamo. Sada cete dobiti neku mini-autonomiju i tu cete moci lepo da zivite. Ovde ako ostanete necete moci odoleti iskusenju i nastavicete sa ovom priljavom, opasnom, necasnom i Bogoprotivnom rabotom. A to vam nece biti dobro ni za zivot u ovom svetu niti za spasenje dusa vasih jer ce vas licno Car Lazar prokleti pred prestolom Bozijim.

Aleksa

05.09.2013. 03:21

Za ovakve slucajeve uvesti 10-togodisnju kaznu zatvora sa obaveznim prinudnim radom i za kupce i za preprodavce. Situacija ce se vrlo brzo razresiti.

Enver

05.09.2013. 03:36

Koljko kosta kosta ovaj sajt? Oce kupim. Mnogo ljosi komentari, cu da brisem neki.

Toplica

05.09.2013. 03:43

U Nisu zive oko 100 Albanca u Beogradu 50.000. A sto kaze muftija 100.000 muslimana u glavnom gradu Srbije.A mi Srbi i dalje vodimo bitku sa belu kugu, migraciju, kriminal.

Ха! Ха! Ха!

05.09.2013. 13:50

@Toplica - Само ти и даље слушај којекакве муфтије и веруј им све што излупетају. Како да не, само у Београду засигурно има најмање 37 милиона муслимана...

Jabre

05.09.2013. 04:06

Tako su došli i na Kosovo, useli se jedan Šiptar u selo, onda ima decu, posle jedne ili 2 generacije kada se namnože počinju maltretiranja, silovanja, ubistva a imaju zaštitu svog plemena. I onda Srbi MORAJU da se izsele i sela postaju čista šiptarska.

Бранко Стеванович

05.09.2013. 04:55

Ovo samo pokazuje koliko smo mi moralne nule, da smo spremni da prodamo sve sto se moze prodati. Tako smo prodali Kosovo, i nastavljamo da prodajemo i ostatak Srbije. Sa takvim ponasanjem zasluzili smo da budemo bez drzave kao cigani. Kada nam je narod takav nedostojan, onda oni u vlasti treba da donose zakone maksimalno komplikujuci takve kupovine, a te ko im pomaze treba izjednaciti sa izdajnikom. Osim toga treba da imamo fond para da drzava otkupi nekretnine i da ima prednost pred strancima.

Pa Kosovo je Srbija, neli?

05.09.2013. 05:15

Pa kad je Kosovo Srbija, drzavljani Kosova su drzavljani Srbije. U te drzavljane spadaju i Albanci. Ako niste informaisani, svaki Albanac sa Kosova ima dokumente o Srpaskom drzavljanstvu i registrirani su u maticne knjige koje su sa Kosova prenete u Srbjij. Znaci, Albanci sa Kosova su drzavljani Srbije i kao takvi oni mogu kupovati do mile volje po Srbiji i drzava tu ne moze nista. Kosovo je Srbija zvuci lepo, ali ne zaboravite da morate da zivite sa 2 mil Albanaca kad vodite takvu politiku.

JOKO

05.09.2013. 05:16

To jerezultat vladavine Milosevica, Djindjica, Tadica I Nitkolica.......Nasi politicari pune vlasdtite dzepove, umesto da pare koje zajme od MMF-a, ili vec koga....koriste za kupovinu zemlje na KiM........Tapije.....da li znate sta su tapije......

MKC

05.09.2013. 07:27

Pojedini stvarno ovde lupetaju... Onaj koji nije ziveo na Kosovu i video sta se sve desavalo, nikad nece znati kako to funkcionise... Naime, oni su provaljivali u tudje kuce 1999-te i za tu istu tvoju kucu, trazili silne pare kako bi izasli, i kako bi ti mogao nekome da je prodas, i sebi obezbedis imalo pristojan zivot sad gde si tu...!!! I ne bi me cudilo, da dodju sad ovamo, i isto to pocnu da rade..!!!

D. Morrissey

05.09.2013. 07:30

@Matija BG KiM jeste Srbija ali bez Albanaca. I nebi ni mogli nikada da se vrate da se nije NATO ukljucio. I nema ih 2 miliona kao sto ti pises i zapadske mafijaske propagande, nego nesto malo vise nego 1 milion. Ali na KiM vlada bela kuga nemogu vise da se kote jel na da ima svaki Siptar nesto vise od 2 Evra na raspolaganju i nemoze vise od Srba da se oduzima od usta za njih.

MatijaBG LDP

05.09.2013. 11:07

@D. Morrissey - eto,pameti moja,sam si dao odgovor zasto Kosovo vise nikad nece biti Srbija!

Srki

05.09.2013. 07:33

za ovo je kriv ministar policije Dacic u tom periodu. Dok se ne resi status Kosova koje je pod rezolucijom 1244, nije resen ni status gradjana Kosova, pa im nije smeo izdavati dozvole za boravak u Nisu. Dacic unistava Srbiju svakim svojim potezom i niko nista

donki

05.09.2013. 07:39

Kao i do sad sve vam se zavrsava na komentarima. Dok mi docekamo da Republika Srpska bude samostalna, nece imati s kim da se ujedini. Ugasite svjetlo iza sebe. Nema dalje. Kraj!

Srki

05.09.2013. 07:40

SNS butovi, gde ste? Jel vam je Vucic cuo za ovo? Sigurno nije jer ima vaznija posla! Kako prodati vojvodjanske njive Aeapimam a mora sa Vukom i na kafu da ga ovaj posavetuje kako dalje smanjit Srbiju. Linija Karlovac - Karlobag!

Petar

05.09.2013. 07:42

@ - Bravo Srbi samo mi surujte sa Albancima pa kqda Nis bude deo velike Albanije placite..nas narod bi dupe prodao za pare a nesto drugo....pi

Kibura

05.09.2013. 07:44

Ti isti su i prodavali zemlju na Kosovu i bezali u uzu Srbiju i tamo otimali a sada bi opet da rasprodaju.Posle im je Milosevic bio kriv jer kao nije hteo da ih zastiti.A sada ce da nasele Siptare a oni ce opet da se pomere i kukaju kako su ugrozeni i kako im treba pomoci.Drzava pod hitno treba da donese zakon o konfiskaciji bez nadoknade i prava prodaje ,specijalno,albanskim licima.Inace za 20~30 godina ceka nas isti scenario kao sa Kosovom.Nama ne trebaju neprijatelji sa takvim patriotama

Nenad

05.09.2013. 07:59

Ovo je još jedan dokaz da mi i da imamo Kosovo ne bi mogli na normalan način da upravljamo njime. Želimo Kosovo ,ali ne i kosovske Albance. Gde u Ustavu i Zakonu piše da kosovski Albanci ne smeju da kupuju stanove po Srbiji? Nigde! Ja cu da podsetim da je jedna od odredbi antijevrejskih Zakona u doba Hitlera bila da Jevreji ne smeju da kupuju imovinu od arijevaca.

tuzlak

05.09.2013. 08:00

Ovdje se nezna ni ko pije ni ko placa. srbima nekada odgovara da je kosovo srbija nekada ne, ako je srbija onda narod sa kosova ima pravo da radi sta mu volja u svojoj drzavi , ako nije to je vec nesto drugo Hoce li mi neko sada reci da li je KOSOVO SRBIJA

Mirsad-Bihac

05.09.2013. 10:39

@tuzlak - tuzlak ,sta tebe briga za Srbijom?Kosovo jest Srbija,ali svjetske sile sa arnautima su oteli Kosovo.Oni nemaju srpske isprave,oni imaju neke umjetne isprave,isto kao i BIH.

Vlada

05.09.2013. 11:54

@tuzlak - Odgovoricu ti ja problem je sto se to radi prljavim novcem dobijenim prodajom narkotika i drugim prljavim poslovima.

tuzlak

05.09.2013. 14:25

@tuzlak - Prijtelju iz bihaca ti si ocigledno zalutao, ako je kosovo srbija onda je sasvim normalno sto albanci mogu kupovati nekretnine po srbiji, sta je tu cudno, a sto se tice bosanskih isprava njih priznaje citav svijet svidjalo se to tebi ili ne

tuzlak

05.09.2013. 14:26

@tuzlak - Vlado brate, zar mislis da je miskovic i njemu slicni posteno zaradio sve ono sto ima, nije li i to prljav novac

Deki

05.09.2013. 08:21

Ako neki Albanac sa Kosova i Metohije, Albanije, belog sveta želi da kupi moj stan od 64kvm u Beogradu za 300 000 evra, može već za nedelju dana da se useli! Šta je još dogovoreno u Brislu..samo da vidim..

Sergej Rutenka

05.09.2013. 10:20

@Deki - Treba da se stidis i da te bude sramota. Zbog takvih kao ti i jeste dobro sto je Briselski Sporazum postignut!

Deki

05.09.2013. 10:44

@Deki - Sergeje, nemoj da se ljutiš, ali nije ovo za tebe, promeni sport dok je vreme. Upravo nam zbog takvih kao što si ti ide ovako, zbog emotivaca koji reaguju po inerciji. Šiptari to rade kao svaki drugi dobro isplaniran posao. Izgubili smo KiM i ništa nismo naučili. strašno! Braniš taj sporazum iz Brisla, a ni ne znaš šta sve on podrazumeva,.. ne znam ni ja, nisam im držao sveću, ali se svakodnevno upoznajem i čudim šta je sve jedan bivši radilkal spreman da uradi!

Sergej Rutenka

05.09.2013. 13:59

@Deki - Taj Sporazum nigde ne priznaje Kosovo kao drzavu a Srbima i Srbije daje dosta prava. Kosovo, slazem se, davno smo izgubili, ali smo tim Sporazumom jedan manji ali ne beznacajan deo povratili, prakticno.

Deki

05.09.2013. 15:16

@Deki - Sergej, ako si jedan deo "povratio", kako ti kažeš, tim sporazumom, šta je onda sa ostatkom? Zar nisi time, kako kažu tvorci i poštovaoci sporazuma, "prihvatio realnost" da ostatak gubiš tj. da prihvatanjem dela potvrđuješ (priznaješ) ostatak? A realno, nemaš ni taj virtuelni deo, što je vrhunac čitave sprdnje zapada... Ali ok, nećemo se svađati zbog šiptarčina, borba se nastavlja!

vlada

05.09.2013. 08:24

Ovo je ozbiljna tema za drzavu i drzavne organe Kada su albancii u pitanju nema mesta ponavljanju istoriskih gresaka,nulta tolerancija

Немања

05.09.2013. 08:27

Дође Србин на Косову код комшије Албанца и каже : Комшо,не могу више овако,дај ми 50000 евра за кућу да купим стан у Нишу и одох.Овај каже:Ево ти комшо 100000,купи у Новом Саду,да те не селим двапут.Тај виц је на југу актуелан пар година већ

Goga Bujanovac

05.09.2013. 08:33

Nemogu da verujem da niko od vlasti u Srbiji nemoze da proceni taktiku Siptara. Pa oni ovo rade odavno. Pocevsi od Kosova gde su za ogromne pare pokupovali srpske kuce, a zatim i na jugu Srbije. Zivim u gradu gde su pri kraju sa tim. zavrsili su skoro sa kupovinom najboljih kuca i mesta po gradu. Mojim roditeljima su nudjene ogromne pare za kucu u centru, a kad nisu hteli da prodaju receno im je da ce na kraju dati dzabe. Verovatno ce tako i biti, a Srbi ce stvarno stati pod krusku. Zalosno.

xx

05.09.2013. 09:00

Znači ako ja kao mađar sa severa Vojvodine kupim stan u Beogradu (a mnogi sa juga su to uradili i rade i sada) onda sam okupator Beograda ??? Bolje da stanove kupi neko iz Pakistana, Avganistana, Indije samo da nije Albanac. Svaka čast lepa naša Serbia !!!

goran holland

05.09.2013. 11:24

@xx - Pogresno shvaceno! Iskreno nista ne bih imao protiv da Madjar kupi stan ili da mi bude komsija,da mi se sin ozeni Madjaricom ili creka uda za Madajara....ali Albanci...NIKAD! Znamo svi kakva je pozadina te kupovine od strane Albanaca i pretenzije koje pokazuju ka tom predelu Srbije...zato su i komentari a i clanak takvi kakvi su.Ako u jednoj Evropskoj zemlji kao sto je Hrvatska Srbi nemaju prvao na tablu sa natpisom kako je moguce da se Albancima dozvoli ovako nesto?!NIkad i nikako!

Vlada

05.09.2013. 11:49

@xx - Nije problem u tome sto kupuju Albanci vec sto kad postanu vecina terorisu sve redom biolo Srbina, Makedonca, Bosnjaka, Crnogorca,Goranca ma Marsovca. Mene zanima s kojim novcem kupuju i placaju iznad trzisne cene kad je na Kosovu i Metohiji nezaposlenost 80% da nije novac od narkotika i drugih prljavih poslova.

goran holland

05.09.2013. 09:05

Isto se desavalo i 1994,95,96,97...Albanci su za stracare davali na hiljade evra kupovajuci stracare koje ne vrede ni 10 000 oni su ih placali po 50 000 a vec bolje kuce da ne pricam i sve su Srbe iselili iz mesta gde su isti bili vecina.Evo primera coveka iz Orahovca koji je svoju kucu od 150 m/2 i lokal prodao za 550 000 evra...dosao u Vrnjacku banju napravio vilu otvorio preduzece i sada vazi za jednoj od jacih ljudi u Banji!Ali se i dalje busa u ''grudi junacke'' Kosovo je Srbija!

Ratko

05.09.2013. 14:54

@goran holland - Nemoj da lazes Gorane. Ja sam licno iz Orahovca, daj reci mi koje je to Srbin i koji je objekat prodao 550 000 evra. Ima jedan srbin koji prodaje jedan plac zove se Boza za 300 000 evra od 1999 godine niko nece da mu je kupi, sta bre vi mislite da Albanci proizvode evra? Pre ce kupiti u hrvatskoj nego u toj rupi Nis.

qnx

05.09.2013. 09:06

Pre noego sto postane vlasnik svojine, treba od svih siptara traziti dokaz o placenim porezima, struji, grejanju, doprinosima za socijalno, registracije vozila i sl. u zadnjih 10 godina. Ako nema traga u nasoj evidenciji o tome onda nista od kupovine i prenosa vlasnistva. Veoma jednostavno!

nislija

05.09.2013. 15:22

@qnx - e to je vec apartheid druskane,za to nesto ste kaznjeni bili a hoces da to ponovis!Znas li ti tako neodgovorno-ne placaju godinama samo srbi bilo u Kosovu ili uSrbiju.a to sto ti potezes na nacionalnu bazu to je velika greska i kaznjava se strogo.

zap666

05.09.2013. 09:38

A sta je tu neobicno. Pa vec vise godina isti ti siptari kupuju placeve po Zlatiboru i drugim aktuelnim mestim na isti nacin? To je idealan nacin za pranje novca. ja imam drugo pitanje. Ispitati poreklo tog novca. Ako su siptari gradjani Srbije da li su prijavili porez na prihode!!! i famozni porez na imovinu preko 35.000.000 dinara. Ako ne mogu da dokazu poreklo novca oduzimati odmah sve i novac i stanove. Ali drzavi je lakse da sirotinji dize porez na nekretnine nego da se bavi svojim poslom

Alexa

05.09.2013. 14:14

@bole - Kako druze su oni krivci? Odakle si? Jel imas platu vecu od 15,000din? E pa oni nemaju ni toliku. I sta treba da zivi tamo od vazduha da bi ti u BG ziveo lepo i komentarisao da su oni krivi. Pa i ti bi prvi prodao da nemas para normalno da zivis kad bi ti ponudio neko vece pare nego sto ti vredi stan...

Srdjan

05.09.2013. 14:42

@bole - Po mom misljenju glavni krivci su Srbi kao narod pa i sam ja. Treba im lomiti noge i ruke, tuci ih kad god ih vidis, kao sto oni rade Srbima na Kosovu i kao sto Hrvati konstantno vrse pritisak na Srbe u HR. Vidio bi dal bi dolazili da kupuju stanove il bi se iselilo i ovo sto ih trenutno ima. Sa ovakvom vrstom ljudi "demokracka" politika ocigledno ne radi!

kondor

05.09.2013. 10:09

Tesko mi je da pisem ovaj komentar , ali moram , nekada su Srbi bili vecinski narod mislim na bivsu Jugu . Ovo sto se desilo devedesetih godina i sto se desava i u ovo nase vreme , bojim se da ce Srbi lagano da nestanu , poceli su lagano sa svojom politikom da nestajau sa mnogih podrucja bivse drzave . Sada politikom vlasti od 2000. nestaju i iz maticne drzave . Jedino se tesim sto postoji R. Srpska i sto se Srbi za nju bore . Samo drugi Srbi im ne pruzaju podrsku , posto nestaju u matici .

komsa

05.09.2013. 11:01

@kondor - Komentare koje citam oko ovog dogadjaja su vrlo ostri i zabrinjujuci.Ali ljudi imaju pravo da pisu,stim sto treba da vode racuna da postuju ono sto pise u pravnim drzavnim akatima.Kao sto je poznato Srbija je multietnicka drzava,ravnopravna za sve,i sta ima tu lose ako albanci kupuju stanove,ne ka izvole srbi nek kupuju gde god hocu na Kosovu,ali neka kupuju ne kao do sad uzurpirati.jer sfe sto je bilo drustfeno ne pripada samo srbima. Opametitese srbi! Uzmite kilajke i krenite cestiotajte.

Beogradjanin

05.09.2013. 10:10

Ako je i pola od ovoga tacno - nema nam spasa!!! Ako ima takvih neljudi koji zbog sitne koristi saradjuju sa ubicama svojih roditelja, brace, dece - onda smo toliko losi da nam nema spasa.Sta radi policija, BIA, Drzava? Ili rade svoj posao - ili ih nemamo.Nase institucije su okupirane i paralisane od strane nasih neprijatelja.Kada ovakve grozote stignu u novine pre nego drzavni organi rasciste kriminalne radnje - onda je narod u samrtnickom grcu...kupuju nas nasim novcem, sa nasom krvi na njemu.

The Joe

05.09.2013. 11:02

@Beogradjanin - Ja sam za ovo još ranije čuo. A ne vidim što ne bi bilo moguće, jer se radi o istom scenariju kao na Kosovu. Videli ljudi da funkcioniše, pa vele što da stanu. A za 10-20 godina ćemo da kukamo i da šaljemo decu da brane našu teritoriju. Odbrana zemlje i njene teritorije se radi sistemski, na svi poljima. Već se ježim...

MatijaBG LDP

05.09.2013. 11:11

@Beogradjanin - Sta se onda bunite protiv Hrvata sto ne daju cirilicu,sto su isterali Srbe ,sto ne dozvoljavaju njihov povratak.Takvi kao ti prvi bi strpali "siptarski" novac u dzep!Na zalost,ocito da jedino sto imas da prodas je ova napisana glupost i to zatucanim mozgovima!

Budjoni

05.09.2013. 10:18

Treba li ponavljati "Para vrti gde burgija nece". Vise decenija politikanti Srbije cine sve da gradjane Srbije ucine sto siromasnijim. Ulaskom u Europu, Srbija ce biti eldorado za jeftinu kupovinu nekretnina, asimilaciju stanovnistva, unistavanje identiteta, jezika i ... Vec sada, rad za strane investitore po ceni od 150-200 evra mesecno ili desetostruko manje nego u EU. Ko proda zemlju kajace se a ko ne proda jos i vise ! Istorija nas uci, propasti necemo a pomoci nam nema !

JV

05.09.2013. 10:29

@ - Srbi sa Kosmeta pritisnuti nemastinom im pomazu!? Pa to je uzas! Pa taj osti je prodao dupe albancina na kosovu pa smo poale dosli u situaciju da krvarimo decenijama! To treba uvesti u zakon kao cin velezdaje. Gdw je obraz? Gde je otadzbina? Gde je nesto vise od njegove zadnjice

iskreno

05.09.2013. 10:34

I ja bi im prodao kada nas je drzava dovela na ivicu bede ako covek nudi ja bih mu prodao.Ni nasi gasatarbajteri ne nude para koliko i oni.Ako nude toliko onda bi im trebalo prodavati.Pre svega gledam coveka ne drzavu jer je ona nas sve pokrala i oduzela.Razumem ljude i mislim da ako im treba para treba da prodaju ja bih prodao u Nisu i kupio u Mitrovici stan jeftinije da sam na njihovom mestu tamo daju 2 plate

Djole

05.09.2013. 10:37

Zar neko zaista moze da poveruje u ovo?!? Ajde ljudi, mucnite malo glavom, text je netacan. Albanci kupuku po Nisu, kako ne, nemaju pametnija posla.

Stojan

05.09.2013. 10:40

Albanci kad se namerace na neki grad ili mesto da bude njihovo, oni 1/3 dobro plate, 1/3 lose plate i ucenjuju, 1/3 ne plate uopste, vec proteraju to preostalo stanovnistvo koje nece da ode. Kad je Sloba dosao i rekao toj poslednjoj trecini da niko ne sme da ih bije, tada je vec bilo kasno. Mada da nije bilo dos izdaje mozda bi se nesto moglo i uciniti. Tako rade i tako su ocistili Kosmet od Srba. Jako je ozbiljna stvar i drzava itekako mora da se pozabavi tim problemom a nacina naravno da ima.

xxx

05.09.2013. 10:53

Ne sekiraj se kako dolaze tako će i da idu ali će ih to koštati mnogo jer te stanove neće moći ni u pola cene da prodaju. Javna je tajna da tako troše novac zaradjen na drogi. Pa počećemo da proveravamo od kojih su para kupljeni ti stanovi.

MatijaBG LDP

05.09.2013. 11:04

Podrzavam Albance da sto vise kupuju nekretnine po Srbiji jer Kostunica i slicni tvrde da je Kosovo Srbije...pa ko onda moze da spreci gradjaninu Srbije iz Pristine,sta god da je da kupi stan u Nisu,Bg,NS....Kosovo je srce Srbije,jupiiiiiiiiiiii:)

Sava

05.09.2013. 11:50

@MatijaBG LDP - Kako si ti pametan. Jedva cekam da ti neki Albanac da ponudu za tvoj stan. Ponudu koja ce glasiti: Imas 24 sata da se iselis, inache bombe. Na takve ponude su hiljade Srba morali da pristanu. Ti kako sejes, tako ces jednoga dana morati i da zanjes.

iz glave

05.09.2013. 12:22

@MatijaBG LDP - zbog tvoje( tj Čedine) mržnje prema Koštunici Srbija treba da nestane...prava proističu iz obaveza, a Albanci iz Albanije koju su decenijama planski doseljavani na KiM nikada nisu poštovali državu koja im je omogućila krov nad glavom, besplatno školovanje i vrhunsko zdravstvo, već su se okrenuli trgovini ljudima, drogama, organima... e tek kada to shvatiš biće ti jasno zašto ne može i zašto ne valja da Albanci kupuju po Srbiji

MatijaBG LDP

05.09.2013. 12:56

@MatijaBG LDP - Ako ja nisam pametan,zasto ste dozvolili da Siptari budu pametniji od vas,pa da pre vas shvate da se drzava ne stvara samo kamom i bajonetom....vi ste obicni muljatori i glumite da vam ovo smeta,a sa Siptarima ste razvili nikad jace bratstvo i jedinstvo na Jarinju,znas,ono,razmena robe,prevoz,dil....Covic je tu bio maher samo takav.

Miki

05.09.2013. 12:57

@MatijaBG LDP - Kosovo je bilo i jeste i bice srce Srbije, mozda jedino za tebe i tvog ideologa nije, ali ko st vi uopste da o bilo cemu pricate ovom narodu?!!!! Nadam se da ideologija propalog studenta i konzumatora kojecega nece nikad zaziveti u srpskom narodu do te mere da se vi nesto pitate!!!

Prizrenac

06.09.2013. 15:57

@MatijaBG LDP - Bas preterujes !!! Znam najmanje dva tri slucajeva gde Srbi prodali svoje kuce u Prizrenu . Bez pretnje bombama . Sasvim dobrovoljno . Koliko su trazili toliko i dobili . Ne treba zuriti sa uopstenim zakljucima .

Vitez

05.09.2013. 11:07

Baš bi ovi Srbi i pokrov sa rođene majke prodali. Umesto Vučić da sačini Nacionalni plan kakav imaju i šiptari i Hrvati on se bakće sa Đilasom.

Bini RKS

05.09.2013. 12:43

Ovo uopste nije tacno. Ono sto je tacno jeste da mnogi ljudi trebaju "zvanicno" imati prebivaliste u Srbiji da bi imali Srpski pasos...tako da to sto ovde pise je cista laz, zapravo, moji sunarodnici placaju srbima da bi ih oni prijavili kao gradane Nisa (ili nekog drugog grada) u adresama gde ti srbi (citaj profiteri) zive...a sve ovo samo da bi dobili srpski pasos i da idu sa ovog prokletog mesta (Balkana). Ovo ima kraj, tj 2014 ili 2015 kada Kosovari dobiiju pravo da putuju bez viza.

Бранко Стеванович

05.09.2013. 14:17

@Bini RKS - Kada bi to bilo istina,oni bi mogli da se prijave kao podstanari a ne kao vlasnici stanova.

seljak

05.09.2013. 12:45

Neka i treba,meni 91 ne dadose pasos u jugoslovenskom konzulatu u Trstu a siptarima su delili redom.Sve im prodajte .

el che

05.09.2013. 12:58

Bravo hrabri moji srbi.....tako ste isto prodavali decenijama imanja siptarima na kosovu....pa dolazili da gazdujete po beogradu,novom sadu.....i na kraju kada siptari sebi kupise drzavu....ti isti se udaraju u prsa kako su velike patriote i kako sada treba siptare.......e pa gospodo dedovina se ne prodaje....tako sada isto radite i po ostalim delovima srbije....jadana je ovo zemlja...i ljudi koje je nastanjuju...

aca

05.09.2013. 13:15

@el che - Svaka cast boli komentar nisam procitao zadnjih 5godina sve je tacno zbog takvih srba srbija pati.

za el che

05.09.2013. 14:01

@el che - Nije kriv narod ,on samo pokušava da nekako preživi,kriva je vlast koja je ovaj narod dovela dovde.Ispade bitnija Evropa nego građani Srbije.

Alexa

05.09.2013. 14:07

@el che - Druze zapitaj se i ti duboko u dusi, da nemas dovoljno novca da prehranis porodicu a da ti neko ponudi mnogo vece pare nego sto vredi tvoj stan sta bi ti uradio? Ovde svi mogu da pricaju kako je to nemoralno i sta vec, ali kad bi bili u takvoj situaciji kao sto su oni dole verujem da bi istog sekunda sve prodali i pobegli u BG ili gde vec. Druze lako je pricati, ako si vec patriota i volis vise drzavu neko svoj normalan zivot, prodaj sve sto imas u BG i kupi stan u Nisu i zivi.

Бранко Стеванович

05.09.2013. 14:14

@el che - Kriv je narod pre svega.Oni koji prodaju znaju da onaj sto je kupio ce da dodje tu da zivi i da doveede jos 10 sa sobom. Taj isto zna sta to za nas znaci, ali njemu je svejedno, vazno je da je u tom momentu dobio pare, a sta ce biti posle nije vazno.Njemu nije vazno i sta ce biti drugima,cak i njegovoj deci. Postupak prodavaca treba karakterisati kao veleizdaju.

milan_bg

05.09.2013. 14:48

@el che - Ma kriv je bre i narod, sta bude posle sa tim parama koje dobiju? Sve spiskaju za par godina i opet nemaju nista. Stanovi i zemlja se ne prodaju bez velike nevolje i tacka.

Marko

05.09.2013. 16:09

@el che - "Nije kriv narod kriva je vlast" , iskreno muka mi je od tvog komentara i površnosti. Vlast nije ni Bog ni viša sila, narod je kičma opstanka države a naš narod se uvek vadi na Turke, Klintona, tajna društva, vladu, Beograd..ma i na horoskop samo da ne bi morali sami nešto da urade i budu korisni.

srbin

12.09.2013. 16:02

@el che - A ti si verovatno veliki Srbin,kako li si ti branio Srpsku zemlju kada je trebalo

Бранко Стеванович

05.09.2013. 14:11

@Nemanjic Cg - Ko je onda kriv, oni sto kupuju ili mi sto prodajemo. Ako necemo da ga imamo kod sebe ne prodaj mu nista. Njemu je dobro sa nama a nije nama sa njima.

arsa

05.09.2013. 13:38

Ja sam srbin iz Pristine i nisam prodao imovinu u Pristini a kamoli negde drugde.Necu da lazem posle 14 godina vucaranja po Srbiji, prodao bih svoju imovinu da mogu.Sta je Srbija uradila za nas raseljene-nista.Ovaj narod nas mrzi ako nismo goli, bosi i na ulici bez igde icega.Da smo hteli da prodamo imovinu na KIM to bi uradili pre 1999 kada smo dobijali basnoslovne ponude, ali mi to nismo uradili jer nam je Srbija i u njoj KIM, bila u srcu.Sramota je zbog izolovanih slucajeva kriviti sve.

srbin

11.09.2013. 17:15

@arsa - Takvi smo mi Srbi,samo da ne vidimo dobro drugom Srbinu,sramota,zato nas i nece biti za koju godinu.

alex

05.09.2013. 13:42

ovo je vec alarmantno. Neznam kako je u Srbiji ali u Austriji ako stranac kupuje stan, onda mora da dobije dozvolu drzave za taj kupoprodajni ugovor. Na takvu dozvolu se ceka i do sest meseci i moze bez obrazlozenja da bude odbijen. Zar je tako tesko prepisati tudje zakone pogotovo posle iskustva sa Kosvom

cika djura

05.09.2013. 15:12

@alex - u tome i jeste stvar - oni nisu stranci posto Srbija ne priznaje Kosovo... zato i mogu da se nesmetano shire

Mole

05.09.2013. 15:55

@alex - Albanci su stranci u Kosovu kojeg su sistematski okupirali preko pedeset godina. Albanci su gradjani Srbije kaomstomje to i drug Tito kojeg nema.

ka nadi

05.09.2013. 17:23

@alex - Kad nisi iz EU jadnik, mi iz ka nade, sa hrv putovnicom kupujemo šta želimo, eru u srb možemo sa licnom, bez ikakve provjere, a čujem da puno vaših kupuje kuće po sjevernoj koreji, mi to ne možemo

kupac

05.09.2013. 15:21

@Dusan - Sto se zalite vi kazete da je kosovo nasa tj.oni su gadjani srbije ali ih necete da oni zive u Nisu i ako plate debele pare, kamo li da im dajete npr.neku funksiju kad bi postale dve republike.

Mole

05.09.2013. 15:54

@Dusan - Za vas najbolje dandobijete fuksiju a funkcije se manite. Vi ste verovatno gradjanin Albanije pa tamo trazite svoja prava i da znate da su tamo vase pare mnogo potrebnije.

Бранко Стеванович

05.09.2013. 14:18

Za sve nevolje smo najvise sami krivi,pre svega sto uopste nemamo dostojanstva ni grama a trulezi imamo na tone.

Nallbani

05.09.2013. 14:26

Nis? Ja mislim tamo negdje se nalazi "crvena jabuka" - sto znaci granica Srbije i Albanije, tako su nam pricali nasi preci.

Sasa

05.09.2013. 14:40

Rade isto sto su i na Kosovu radili 50 godina, a Beograd im opet dozvodjava i poklanja u pregovorima bukvalno sve sto zatraze...pa zasto onda ne bi krenuli dalje?

Joca Pravnik

05.09.2013. 14:42

A gde je zakon koji ce da zabrani Albancima da kupuju nekretnine u Srbiji????? Srbijo, obezbedi zemlju od rasula i ne busaj se nepotrebno po grudima, jer to nije zastita drzave, vec modrice koje nikome ne trebaju.

-dejan-berane-

05.09.2013. 14:43

i posle se ljutite na crnu goru sto je priznala kosovo kad vidite sta rade srbijanci

Arbi CH

05.09.2013. 14:45

Joj pa sta ima veze, ljudi ima pare i kupi sto hoce, hajde idite u Pristini i kupite stan ko kaze da ne moze. Ko ima pare sve je moguce, neka kupi celu Nis.

neko

05.09.2013. 14:46

Srbi su svoju imovinu na Kosovu prodavali,uglavnom zbog pritisaka šiptara i nesposobnost srpske drzave da ih zastiti.Srbi u Nišu prodaju da bi kupili auto,otisli na odmor...

dragutin karlovacki

05.09.2013. 14:54

Srba je sve manje , Siptara sve vise, zato oni kupuju nase a ne mi njihove kuce. A resenje je jednostavno i sadrzano je u onoj "narodnoj" malo izmenjenoj poslovici " boj ne bije svijetlo oruzije vec boj bije ono u gacama " Albanci su to shvatili a mi nismo. pritom nemastina i beda i eto siptara na Nisavi

Gahne

06.09.2013. 08:01

@dragutin karlovacki - Ova mali Djokica zamislja nacionalnu politiku :)) Mrzi me da sad sve obaram, evo samo jedna stvar - mislite da kod Albanaca nema nemastine i bede!?

sta je cudno

05.09.2013. 15:08

Sta ovde nije jasno. Kosovo je Srbija. Tu se svi slazemo. Kosovski Albanci su gradjani Srbije i imaju pravo da kupuju gde im je volja. To je jos i super jer ulazu u Srpsku ekonomiju. Stvar je cista ko suza. Drugo i najvaznije je da oni posteno placaju. Da sam ja u mogucnosti i da mi trebaju pare prodao bih iz cuga. Sta me se tice ko kupuje kad posteno plati. Jos nesto. Osvrnite se oko sebe i pogledajte koliko je Kosovskih Srba naseljeno po celoj Srbiji pa i u tom istom Nisu. kako i ko je kupio?

Mole

05.09.2013. 15:52

@sta je cudno - Vi ste samo jos jedan materijalista koji niti mari za svoje poreklo niti gaminteresuje buducnost srpske dece. Za vas bi bilo najbolje da se preselite u Pristinu jer i tamo je Srbija i da kupite stan ili kucu koji bi vam albanci iz cuga prodali! Jadnice.

savinjon

05.09.2013. 15:49

Ako se ne varam,prosjek starosti na Kosovu je 16,a u ostalom dijelu Srbije 46 godina

Jabre

05.09.2013. 18:37

@savinjon - Varaš se prosečna starost je 29 godina i raste i za deceniju ili dve stiće Srbiju u kojoj je 42.

Vule 011

05.09.2013. 16:09

1 .Ko proda veru za veceru da bog da mu bilo zadnje. 2. Ko vidi suzivot sa zverima da bog da mu bilo zadnje. 3. Ko vise voli novac od Oca i Majke da bog da mu bilo zadnje. 4. Kome nisu sveti Srpski grobovi i ko hoce da mu neko rusi dedovinu,da bog da mu bilo zadnje. Toliko.

Stranka Srbije

05.09.2013. 16:11

srbija nema nacionalnu politiku od 45-e.srbija je i danas zarobljenik jugoslavije , srbije i crne gore i njihovih kadrova!

Nikola

05.09.2013. 16:16

"Blago nama" sa nasim privremeno raseljenim licima sa Kosova koje je "pritisla beda i nemastina" pa zato pomazu siptarima da kupuju nekrtetnine. Ta jadna raseljena lica su pokupovala pola Nisa, pozaposljavali se u drzavnim institucijama i dalje imaju sve beneficije od ove zemlje... Sta reci a ne zaplakati.

Radoje

06.09.2013. 10:33

@Nikola - Treba sve te sa Kosmeta Srbe koji pomažu Šiptarima da kupuju imanja i Kuće, Stanove i druge nekretnine po srbiji, dati rok za preseljenje na Kosmet odakle su došli i gde su prodali za debele pare svoju imovinu, a sada prodaju istima i srbiju i srbsku imovinu. Što kukamo na Šiptare za progon srba sa Kosmeta, kad eto krivca usred Niša. Prodato Šiptaru, gde bilo u Srbiji, oduzeti i dati Ciganima koji još žive pod Čergama i srbima koji stanuju po šupama.

Marko

06.09.2013. 10:35

@Nikola - Decko, gde u tekstu pise da raseljena lica prodaju stanove u Nisu? Citaj sta pise, ne donosi zakljucke na osnovu zlobe i povrsnosti! Jedna je situacija kada neko u Nisu prodaje stan ili kucu... A potpuno druga kada zivis na Kosovu u vreme kada su ti vec nekoga ubili Albanci u porodici i kada su polovini tvoje zgrade pretili pistoljem da prodaju stanove i onda si i ti prinudjen da bukvalno bezis i da ne pitas za koliko!

Radoje

06.09.2013. 12:06

@Nikola - Verovatno ste vi jedan od tih, pa niste ni čitali text iznad komentara. Odmah ispod skeniranog oglasa (NIŠ,,Kosovo) objavljenog u prišinskim novinama, piše doslovno, Albanci sa kosova kupuju stanove u Nišu, preko privremeno doseljenih srba sa kosova. Navodno pozajme od Šiptara pare za kupovinu stana i istu nekretninu daju pod Hipoteku i posle roka za vraćanje nemogu, nav da vrate novac i daju mu kupljeni stan. Pročitaj tekst redakcije Novosti pa onda pobijaj istinitost mojeg komentara.

srbin

11.09.2013. 17:03

@Nikola - Nis je poceo da zivi kada su Srbi sa Kosova dosli,a ja sam u Nisu dodjite pa mi oduzmite imovinu.

soweto

05.09.2013. 16:35

Za gomilu polupismenih patriJota koji se ovde redovno oglašavaju komentarima evo malo istorijskih fakata: pre Drugog srpsko turskog rata 1877-1978. Albanaca je zapadno od Niša prema Kosovu bilo gotovo koliko i Srba, ali se vojska tadašnje Kraljevine potrudila da ih delom protera, delom poubija, sela spali a imovinu opljačka. Izbegli su većinom otišli na Kosovo ili u Metohiju noseći sa sobom mržnju prema Srbima koji su se tako poneli kao "oslobodioci". Isto je bilo i 1912.

Radoje

06.09.2013. 12:30

@soweto - Loše si informisan, šiptari su bili po Toplici za vreme Turaka Sluge kod Srba, a ne vlasnici imovine, spavali su po štalama. Kada je Crna gora dobila od Rusa prve Puške, Petar Bojović je skupio 15 hiljada crnogoraca i sa srbskom vojskom 1912 godine ih prognao iz srbije. Zar nije tada mogao i te vjerne sluge prognati, no ih je udomio na srbska imanja na Kosmetu da ih ima na okupu, koji su danas uz pomoć amerike dobili i vlast. A po vama oni su u istom broju bili u srbiji ko i srbi.

draksa

05.09.2013. 16:45

Izdaja i od strane Srba koji se time bave i od strane vlasti koja ćuti , strašno !!! Eto tako smo izgubili i Kosovo i Metohiju ! Rigurozne sankcije prema svima koji u ovom prljavom poslu učestvuju - za primer ostalima !

Grobar nego šta

05.09.2013. 16:47

Ko im prodaje te stanove, Japanci možda? Bolji naslov bi bio Srbi u Nišu prodaju stanove Albancima.

Šipak

05.09.2013. 16:53

Braća srbi su u poslednjih dvadeset godina prodali srbe u HR, zamalo i srbe u BiH i srbe na Kosovu. Sada je jedino ostalo da prodaju sami sebe... Za nekoliko decenija bićemo stranci u sopstvenoj zemlji.

Kuki

06.09.2013. 11:07

@Šipak - Nemoj da budes jedan tragicar , albanofob . Albanija nikada ne moze da bude Norveska ako Norvezani kupuju stanove i imanja u nekim primorskim gradovima u Albaniji i da Albanci budu stranici tamno . . Ista je situacija u Turskoj Spaniji itd .

Srbija!

05.11.2013. 13:54

@Šipak - Nije niko nikog prodao, nego se mesaju drzave kao sto su Nemacka, ona se poslednjih 150 godina konstanto mesa i ne daje nista sto bi Srbiji odgovaralo, a sa njom su i "cela" Evropa i SAD. Sta Srbija moze tu da uradi, da ratuje? Pa mislim da nije pametno jer nista nece dobiti, moze samo ostati bez sadasnjih teritorija, a jos gore i bez naroda. Verovatno znas kolika je Srbija bila pre I Svetskog rata, bez obzira na to dokle su bili Srbi, ona nije dobila svoje granice jer je neko rekao NE MOZE!

zoran

05.09.2013. 16:58

Interesuje me da li je neki Srbin kupio stan,kucu na Kosovu posle 2000 godine?Kosovo je Srbija,zar ne?

Moma Zivanovic

05.09.2013. 18:42

Samo prodane duse misle da je Kosovo druga drzava...prema tome oni mogu kupovati gde god hoce....to bi isto bilo kada bi rekli coveku iz Cacka da ne sme kupit kuci u Zrenjaninu???po kom osnovu ne sme??Ista je drzava? zar ne???

PATRIOTA

05.09.2013. 22:03

E blago nama vidim ja da ce se osvariti Tarabicevo prorocanstvo da ce Srbija biti samo Beograd i pasaluk, a Srba ce biti taman toliko da stanu ispod jednog drveta sljive.Sramota,verovatno nam se preci prevrcu u grobu!!!!!!!!!!!!

Gahne

06.09.2013. 07:57

@PATRIOTA - Bas Tarabici to prorekli, a? Ccc... Pa kad vidim kako smo naivan narod, onda i treba da nestanemo!

Miroslav Pavlovic

06.09.2013. 05:16

Sta ovo znaci znaju samo oni koji su bar malo pametni , jedino mi nije jasno kako to da narod ne reaguje . Jedino objasnjenje je da ova informacija ne ide u adekvatno vreme , novine retko ko kupuje ...Narod po Srbiji je sludjen raznim serijama , pratimo modu , koliko vidim vracaju se 90-te kada su se ubistva desavala na svaki minut ... Ma nista, pisacemo mi i dalje da je KOSOVO SRBIJA a da li je tako vidimo u poslednjih 10 god

NK

06.09.2013. 17:34

Pa i roditelji su im prodavali nekretine na Kosovu za velike pare pa se magupirali po Beogradu stanom i besnim autom. Znaci nije drzava prodala kosovo nego njen narod. Sramota.

ns ja

16.02.2014. 20:53

@NK - država nego ko! Može li država da zabrani promet nekretnine stranim državljanima, odnosno bilo kakvo knjiženje nekretnine na lice koje nema srpsko državljanstvo, pa se ovo ne bi dešavalo! Pitanje je kako naša država tretira albanca sa KiM (ako ovaj ima uredne dokumente)

kosmajacsale

07.09.2013. 04:12

ovo i da je istina nema sanse da postane masovno. albanci se ne radjaju kao ranije , iseljavaju se masovno sa kosova na zapad. pogledajte popis 2011 nemamo mi sta da brinemo zbog albanaca, setite se za 20,25 godina romi ce biti na 50% u srbiji.ne rade imaju po 5,6 dece bukvalno svaki drugi., gde god postanu vecina pocinju pljacke a ako ne zivite u toj kuci useljavaju se. ovo se vec desavalo u vojvodini pa su organizovane civilne straze,

srdjan

07.09.2013. 07:50

kosovski albanci su 10% vlasnici svega u Vranju.Bar do sada.Stambene zgrade,Lokali,Nekoliko trznih centara,Kuca u centru grada i td.....idu javno od kuce do kuce,od lokala do lokala i pitaju koliko para.Mog drugara koji zivi u strogom centru grada,pre oko mesec dana,posetili su njih dvojica albanaca,naravno,uz prevodioca.Nije drzava kriva,vec mi kao narod.Prodali bi porodicu zarad malo novca.To je Srbin,Balkanac !