Novi reno kaptur stigao i na tržište Srbije (FOTO)
27. 01. 2020. u 17:51
"Reno Srbija" u Mokrinu predstavila novi "kaptur"
Foto: Promo
Naravno, bila je to želja i da se pokaže ne samo modernio dizajn i obilje sofisticiranih tehnoloških pomagala vozaču, sistema asistencije, već i činjenica da je "Reno" krenuo u nnezaustavljuvu ofanzivu elektrifikacije i modernizacije svojih vozila.
Prvi "renio kaptur" pojavio se na tržištu 2012. godine. I do sada je osvojio srca više od 1,5 miliona kupaca.Tada je na tržištu imao samo jednog rivala "nisana džuka" a danas više od 20 vozila pokušava da "otme" deo tržišnog kolača u ovom segmentu.
- "Kaptur" se do sada prodavao u Evropi i Rusiji a sada je plan da se prodaje u više od 70 zemalja sveta - kaže Vlada Jeremić marketing direktor "Reno Srbije" - Ovaj automobil je ubedljivo prvi u svom segmentu po prodaji privatnim kupcima u Srbiji i verujemo da će to i ostati.

Jeremić, koji je predstavio "kaptura" brojnim novinarima iz Srbije i zemalja regiona, kaže da je čak 40 odsto ljudi koji su bili kupci potvrdilo da im je dizajn primaran pa je i to razlog što su na "kapturu" koji je sada nešto veći od prethodnika,pažljivo izvršene promene. Model je osavremenjen, tu su LED svetlosne grupe, naglašeniji boloki i jasno,shodno trendovima, znatno naglašeniji "SUV karakter".

Autombil je duži za 11 mm, širina je ostala ista a visina se razlikuje samo za visinu uzdužnih nosača na krovu (kod verzija koje ga imaju).Raniji model je imao točkove veličina 16 i 17 a sada će u ponudi biti i "osamnaestice".
Unutrašnjost vozila doživela je najviše promena. primenjen je koncept kao u novom "kliju" -ceo taj "pametni kokpit" sve je usmereno prema vozaču.

Novi "kaptur" ima sve što odsavremenih automobila očekujete kada su u pitanju takozvane asistencije vozaču. Počevši od "čitanja saobraćajnih znakova" do pomoći pri parkiranju, javljanju o dolaženju vozila iz mrtvog ugla, kočenju u slučaju nužde, održavanju vozila u željenoj saobraćajnojh traci i slično. Konekcija sa internetom s epodrazumeva, to znači d aćete na ogromnom tač-skrin ekranu moći da vidite sve željene informacije, ali i da se lakše koristire navigacijom i slično.

Materijali su vrhunski jer je želja bila da se vozač i putnici što prijatnije osećaju u kabini.
-U kabini postoje brojne fijoke, pregrade, mesta za odlaganje sitnica koje imaju zapreminu od ukupno 27 litara što je i najbolji rezultat u klasi - istakao je Jeremić - Prtljažni prostor je zadržao svoju moduranost pa tako zadnja sedišta mogu da se pomeraju napred nazad 16 cm.
Prtljažnik ima zapreminu od 536 litara a sa obaranjem naslona zadnje klupe dobija se čak 1.275 litara!

Zanimljivo je da je "Reno" ponudio čak 90 kombinacija boja eksterijera (plus dodaci za personalizaciju), što i ne čudi jer je uočeno d aje ogroman broj kupaca prve generacije birao dvoojni izgled vozila.U unutrašnjosti vozila kupci mogu da računaju na 18 kombinacija i osam varijanti ambijentlne rasvete.
Motori koji su u ponudi su najsavremeniji sa niskom potrošnjom i emisijom gasova. u ponudi su benzinci od 1,0 TCe sa 100 KS, i 1,3 TVE sa 130 KS u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim ili automatskim sedmostepenim EDC menjačem.
Pročitajte još: "Reno" predstavio "kaptura"
Dizelaši su 1,5 DCi sa 95 i 115 KS a ova snažnija verzija može da bude uparena i sa EDC automatskim menjačem.

Nivoi opreme su brojni, izbor baš onakav kako smo od "Renoa" i očekivali (nastojanje da u nižim kategorijama vozila bude i elemenata do sada rezervisanih samo za skupocenije kategorije).
"Kaptur" se već može poručiti u salonima u Srbiji a početna cena za verziju sa benzinskim motorom je 14.190 evra dok je najjeftiniji dizelaš 17.740 evra.
Uskoro će u ponudi biti i verzija sa hibridnim pogonom.
DIMENZIJE:
DUŽINA:4.227 mm
ŠIRINA:2.003 mm
VISINA:1.576 MM
PRTLjAŽNIK:536/1.275 lit.