Vlasina – čista ljubav, način da ugostitelji osvoje naklonost turista

Novosti online

18. 08. 2021. u 16:00

Najsnažniji pokretač razvoja svakog društva je zapravo jaka privreda.

Власина – чиста љубав, начин да угоститељи освоје наклоност туриста

Foto: Promo

Međutim šta se desi kad ceo svet zadesi globalna pandemija koja ima negativan uticaj ne samo na razvoj već i opstanak nekih privrednih grana? Baš u tom trenutku, kao lideri bržeg oporavka javlju se oni koji su navikli da budu pokretači, inovatori i odgovorni partneri lokalnoj zajednici u kojoj posluju. Srbija je zemlja ogromnog potencijala i dom Coca-Cola brenda već više od pola veka. Coca-Cola Sistem zato, zahvalnost i privrženost zajednici u kojoj posluje pokazuje neprekidnim ulaganjem u jačanje njenih ekonomskih, društvenih i ekoloških kapaciteta.

Prepoznajući potrebe lokalne zajednice, ovog puta vlasinskog kraja, kompanija je pokrenula projekat Vlasina – čista ljubav, sa ciljem osnaživanja malih ugostitelja, kao i privrednih i turističkih potencijala Vlasine. O inicijativi koja je dobila podršku Kabineta ministra za razvoj nedovoljno razvijenih opština, opštine Surdulica i Turističke organizacije Surdulica, razgovarali smo sa Ninom Elezović, direktorkom korporativnih poslova i odrzivog poslovanja Coca-Cola HBC Srbija.

Šta su motivi za pokretanje programa i kome je namenjen?

Nove okolnosti u kojima smo se svi našli, istinski su nas osvestile i podstakle da mnogo više istražujemo Srbiju i njene lepote. Projekat Vlasina – čista ljubav, inspirisan je čarima vlasinskog kraja, ali i željom da osnažimo slabije razvijene sredine i sektore poput HoReCa

koji su tokom prethodnih meseci pretrpeli ogromne gubitke. Ovaj projekat namenjen je ugostiteljima i zamišljen kao serija besplatnih edukativnih radionica za sve ugostitelje vlasinskog kraja, u trajanju od 23. do 26. avgusta. Svi oni koji žele da nadograde znanje i nauče kako da privuku domaće i inostrane goste, osvoje njihovu naklonost i obezbede najbolje priče o svom domaćinstvu, više su nego dobrodošli!

Šta su konkretni benefiti učesnika programa i do kada mogu aplicirati za učešće?

Zahvaljujući predavačima zavidnog iskustva, preduzetnici u ugostiteljstvu imaće priliku da nauče više o upravljanju finansijama, promociji biznisa, e-turizmu, razvoju marketinga, brendiranju i drugim korisnim alatima za unapređenje poslovanja. Biti konkurentan na tržištu je ozbiljan zadatak i zahteva stalno učenje, prilagođavanje novim trendovima, fleksibilnost i agilnost. Želimo da pomognemo upravo onima koji su spremni da rade na sebi, zadržavajući pri tom svoju autentičnost.

Za učešće u projektu, zainteresovani ugostitelji mogu se prijaviti putem sajta https://vlasina-cistaljubav.rs/ ili slanjem prijave na mail info@vlasina-cistaljubav.rs, a konkurs je otvoren do 19. avgusta.

Zašto baš Vlasina i podrška ugostiteljima ovog kraja?

Od vožnje Vlasinskim jezerom ili planinarenja na Čemerniku, do spektakularne gastonomije, Vlasina je više od turističke ponude. Vlasina je čist ugođaj vredan pamćenja!

Međutim, nekada to nije dovoljno.

Potrebno je da neko istinski veruje u vas i podrži vas svojim iskustvom, znanjem i ekstpertizom. To je naročito važno u ovom izazovnom trenutku, kako bi oporavak i povratak na tržište bio brži i efikasniji. Želimo da osnažimo čitavu privredu vlasinskog kraja, jer je Vlasina naša druga kuća, mesto gde živimo i stvaramo više od 15 godina. Od kako je Vlasinka deo Coca-Cola Sistema, u razvoj lokalne zajednice, privredu, turistički potencijal i očuvanje životne sredine, uložili smo 15.5 miliona evra, a broj zaposlenih u fabrici gotovo se udvostručio.

Projekti podrške malom preduzetništvu sve su češći. Po čemu se vi izdvajate?

Rekla bih da su dva elementa presudna: naša iskrena vera u potencijal ugostitelja vlasinskog kraja, ali i naša dugoročna posvećenost lokalnoj zajednici koju demonstriramo podržavajući održive projekte koji imaju budućnost. Naš stav je da najbolja rešenja nisu ona najjednostavnija i zato radimo na inicijativama koje će dugoročno dati rezultate. I ovog puta, razmišljali smo u tom smeru, jer je cilj da preduzetnici ne samo steknu nova znanja, već i samopouzdanje, kontakte, novo iskustvo.

Kakva su Vaša očekivanja?

Energija južnjačkog temperamenta, upornost, toplina i gostoljubivost, ne sreću se tako često, a sigurna sam da lokalni ugostitelji imaju još mnogo razloga da na potencijalne goste ostave jak utisak. Još više, nadam se da će prepoznati svoju šansu i pokrenuti talas novina koji će sve buduće turiste podstaći da Vlasinu posete u različitim godišnjim dobima i naravno da joj se uvek rado vrate.

(Promo)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (5)

ISPOVEST RODITELJA UBIJENE ANGELINE AĆIMOVIĆ: Godinu dana od masakra u Ribnikaru (VIDEO)