Dobar odziv Beograđana: Hiljade naloga za e-sanduče Infostana
29. 06. 2020. u 10:45
Građani pozitivno odreagovali na novi način namirivanja obaveza. Sledećeg meseca dostupna i mobilna aplikacija
Foto M. Labudović
Prema rečima nadležnih u JKP "Infostan tehnologije", naplata preko novog servisa zaživela je već prvog dana aktiviranja. Mnogo sugrađana od početka juna plaća svoje račune za komunalije "viza" i "dina" karticama samo jednim klikom.
- Sve veći broj građana prelazi na elektronske servise, a korisnici se sa oduševljenjem, pozitivnim utiscima i mnogobrojnim pohvalama na rad novog portala, registruju i koriste sve funkcionalnosti koje im olakšavaju dostavu i plaćanje računa - kažu u preduzeću.
Iz "Infostana" ukazuju na mnogobrojne prednosti korišćenja novog servisa. Korisnici dobijaju elektronski svoje račune pre procesa fizičke štampe i distribucije na kućne adrese. Na taj način sugrađani ne treba da brinu da će propustiti datum za popust, ako se dogodi da dostava koverte sa obavezama zakasni.
- Beograđani ne gube vreme čekajući na šalterima, plaćaju svoje račune samo jednim klikom i imaju precizan uvid u račune i svoje uplate - napominju u "Infostanu". - Pored toga im je omogućeno da u samo jedno elektronsko sanduče dobijaju sve račune, što im je dodatna olakšavajuća okolnost.
Korisnicima komunalnih usluga preko novog portala omogućen je precizan uvid u račune, kao i uvid obaveza po reprogramima, utuženjima i opomenama.
JKP "Infostan tehnologije" priprema i mobilnu platformu za android i iOS uređaje, čime će plaćanje biti dostupno u bilo kom trenutku.

VIDEO-UPUTSTVO
NA sajtu JKP "Infostan tehnologije" postoji video-uputstvo za registraciju na naplatni servis. Za sva pitanja korisnici mogu da se obrate besplatnom pozivnom centru 0800/011-018 za pozive iz svih fiksnih mreža, i na broj 011/395-44-20 za pozive iz mobilnih mreža, kao i na imejl adresu esanduce@infostan.rs.