"SVI DEVASTIRANI PUTEVI BIĆE REKONSTRUISANI": Momirović obišao asfaltiranje 200 metara deonice kod Preljine

V. I.

05. 10. 2021. u 16:25

MINISTAR građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, prilikom obilaska i asfaltiranja 200 metara deonice kod Preljine, na budućoj trasi auto-puta do Pakovraća, najavio je da će svi lokalni putevi u čačanskom kraju koji gravitiraju trasi auto-puta “Miloš Veliki“, a koji su devastirani usled prolaska kamiona i teške mehanizacije za potrebe izgradnje te saobraćajnice, biće rekonstruisani.

СВИ ДЕВАСТИРАНИ ПУТЕВИ БИЋЕ РЕКОНСТРУИСАНИ: Момировић обишао асфалтирање 200 метара деонице код Прељине

Foto: V. I.

On je u društvu gradonačelnika Čačka Miluna Todorovića i direktora “Puteva Srbije“ Zorana Drobnjaka, dodao da su radnici kineske kompanije CCCC, koja je izvođač radova, već započeli sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica, a u planu je da se najkasnije do marta ili aprila naredne godine sve saobraćajnice ukupne dužine 40 kilometara potpuno rekonstruišu.

On je u Rakovi podsetio da deonica auto-puta Preljina-Požega kroz teritoriju Čačka prolazi u dužini od 14,5 kilometara.

– Ono što je za nas važno je to da ćemo dosanjati san generacija koje su sanjale auto-put od Čačka do Beograda. Čačak će biti povezan sa svim auto-putevima, sa Koridorima 10 i 11. Na ovoj deonici auto-put “Miloš Veliki“ prolazi kroz pet mesnih zajednica, dok su na teritorijama osam mesnih zajednica devastirani lokalni putevi. Kineski partner je već krenuo sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica – kazao Todorović.

U tunelu Trbušani koji je dugačak 280 metara trenutno se završavaju svi građevinski radovi. Prema trenutnoj dinamici u narednih deset dana će biti završeni građevinski radovi, kada će se otpočeti sa opremanjem tunela. Na tunelu Trbušani su završeni radovi na bušenju šipova i betoniranju naglavnih greda, a u toku su radovi na izradi središnjeg zida i armirano betonske lučne konstrukcije.

- Prva poddeonica, koja je i najvažnija, proteže se od Preljine do buduće petlje Pakovraće. Svi radovi su intenzivirani i počelo je asfaltiranje probnih deonica. Na ovoj poddeonici najznačajniji su objekti počevši od petlje Preljina, tunel Trbušani koji je dugačak 280 metara, a iza tunela je još nekoliko značajnih mostova i petlja u Pakovraću gde će biti buduća naplatna stanica. Na gradilištu se svi radovi paralelno izvode kako bi smo uspeli da do kraja godine zaršimo sve ono što je obećano – rekao je Miodrag Poledica, izvršni direktor sektora za strategiju, projektovanje i razvoj JP „Putevi Srbije“.

Dužina deonice od Preljine do Požege, da podsetimo, iznosi 30,9 kilometara i izuzetno je kompleksna, jer skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Deonica Preljina – Požega predstavlja deo autoputa E-763, odnosno deo auto-puta Beograd – Južni Jadran kojim se ostvaruje veza između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana.

Zapratite Nportal na Fejsbuk stranici.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

KOJA JE CENA SLOMLJENOG DEČJEG SRCA? Kako su Hrvati, Bugari i Slovenci rasplakali mališane iz Srbije