POSLEDNjA šansa da uplate aranžman sa frst minit popustom ističe na beogradskom sajmu turizma koji počinje za manje od mesec dana.

U prvom naletu, tokom prošle jeseni, srpski turisti su uplatili više od 30.000 paket-aranžmana za predstojeće leto. Na najvećoj turističkoj manifestaciji jugoistočne Evrope agencije tradicionalno prodaju aranžmane sa veliki popustima. Proteklih godina popusti su iznosili i do 50 odsto, uz dodatni "sajamski popust" od sedam odsto koji se dobijao prilikom rezervacije na štandu.

Pročitajte još: Novi pravilnik bolje štiti turiste: Veći depozit brine male agencije

- Na sajmu će biti prisutne mnoge velike agencije i ponudiće popuste kao i svake godine - kaže Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija JUTA. - Savetujem svim zainteresovanima da požure, jer je ove sezone prodaja aranžmana veća od šest do sedam odsto. Ovo naročito važi za one koji žele da letuju u Turskoj i Egiptu, jer je tu potražnja i broj prodatih aranžmana ove godine veći za 20 odsto!

Najatraktivniji segment sajma su upravo frst minit ponude koje ne treba očekivati posle 1. marta i naročito uz činjenicu da je potražnja veća nego lane. Sajam će predstaviti i primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski-centrima, banjama i uvek aktuelne spa-vikende ili egzotične, gradski predah i daleke destinacije, omladinski turizam i odlazak na kongresna dešavanja.

Sajam se održava od 20. do 23. februara pod sloganom "Put pod noge". Očekuje se veliki broj izlagača, ali i novih destinacija. Pored ostalih, premijerni nastup na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuba, posle kratkog odsustvovanja, vraćaju na sajam.


Najvažniji deo beogradskog sajma turizma su poslovne aktivnosti, odnosno mnogobrojni susreti turističkih radnika Balkana. Beograd je veliki turistički centar u kojem će posetioci imati prilike i da čuju novine u ovoj privrednoj grani. Poseban deo, daleko od očiju javnosti, biće i poslovni susreti turističkih radnika iz regiona i Mediterana.

EGIPAT PARTNER

ZEMLjA partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat koja će na 200 kvadrata predstaviti destinacije na Crvenom moru, ronjenje u Šarm el Šeiku, gastronomsku ponudu, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida. U isto vreme održavaju se i prateće manifestacije: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira "Vidi Srbiju".