Kanadske kompanije se pridružuju sve većoj listi poznatih svetskih brendova koji su odlučili da se neće oglašavati na Fejsbuku u julu, zbog odbijanja ove kompanije da preduzme mere protiv širenja sadržaja mržnje na svojoj platformi.


Kanadske kompanije Lululemon, MEC i Arc''terux, povlače svoje plaćene oglase sa Fejsbuka i pridružuju se bojkotu koji su već podržali Koka-Kola, Majkrosoft, Ford Motors i još mnogi drugi.


Razne grupe za građanska prava, uključujući Ligu protiv klevete i Nacionalnu asocijaciju za unapređenje zivota "obojenih" ljudi, kažu da Fejsbuk nije učinio dovoljno da spreči rasističke, lažne i opasne sadržaje na svojoj platformi.


Takođe su razočarani što je kompanija dozvolila svojim korisnicima da pozivaju na nasilje protiv demonstranata koji se bore za rasnu pravdu nakon smrti nekoliko crnaca.


Bojkot ovih kompanija je značajan, jer su prihodi Fejsbuka od oglasa prošle godine iznosili skoro 69,66 milijardi američkih dolara.


Nakon što su brendovi poput Verajzon, Edi Bauer, Levi Štraus i Co. i Mozila povukli svoje oglase sa Fejsbuk platforme, njegove akcije su u petak skliznule za 8,3 posto, na 216,08 USD, što je najveći pad u tri meseca.


Nedavni pad akcija izbrisao je 56 milijardi američkih dolara od tržišne vrednosti Fejsbuka i 7,2 milijarde dolara neto vrednosti osnivača Marka Zukerberga.