Kako funkcionišu poštanske usluge u vreme vanrednog stanja zbog korone: Pošiljke stižu, ali se duže čekaju
14. 04. 2020. u 14:00
Distribucija u gradskim područjima najmanje dvaput nedeljno
Trubint objašnjava da sada postoje tehnološka ograničenja koja se odnose na način prijema, prenosa i dostave pošiljaka, kao i kadrovska, u smislu izolacije i samoizolacije radnika.
- Radno vreme šaltera je prilagođeno restrikcijama u kretanju građana i merama socijalnog distanciranja - ističe Trubint. - Kada su u pitanju prijem i dostava, velika većina operatera je preko nadležnih institucija pribavila odgovarajuće dozvole za kretanje tokom policijskog časa. Oni se trude da u najvećoj mogućoj meri ispune sve zahteve i obezbede kvalitetnu uslugu.
Distribucija u gradskim područjima ide najmanje dva puta, a u ruralnim jednom nedeljno. Službenici će, uvek kada je to moguće, dostavu obaviti bez kontakta sa korisnikom, ubacivanjem u kućno sanduče, osim kada su u pitanju pošiljka sa označenom vrednošću i isplata novca. Takođe, direktno će korisniku uručiti i paket koji nije moguće ubaciti u sandučić zbog većih dimenzija, a čiji prijem obavezno mora da se potvrdi. U takvim situacijama poštuju se propisane mere bezbednosti.
- Događa se da prenos pošiljaka u određenim slučajevima ne može da se obavi u predviđenim rokovima jer je većina zemalja u Evropi i svetu izmenila režim poslovanja zbog ograničenja koja su uvedena kao mera zaštite od širenja zaraze virusom kovid 19 - kaže naš sagovornik. - U međunarodnom poštanskom saobraćaju ka 186 destinacija privremeno je prekinuta otprema svih pošiljaka, a spisak odredišta gde se ta usluga i dalje obavlja nalazi se na sajtu javnog preduzeća "Pošta Srbije".
Govoreći o trenutnom stanju na tržištu, Trubint ističe da većina preduzeća ne radi, a oni su najveći korisnici poštanskih usluga.
Operateri su povećali komunikaciju, posebno sa poslovnim klijentima koji su organizovali rad od kuće, jer je zbog toga izmenjena i konačna destinacija za uručunje pošiljaka.
- Ratel je u prethodnom periodu primio uobičajen broj reklamacija na rad poštanskih operatera - kaže naš sagovornik. - One su se odnosile na zahteve za isplatu štete zbog prekoračenja roka prenosa i oštećenja, a u ređim slučajevima radi gubitka pošiljke
kalimero
14.04.2020. 14:47
U bloku 45 poštar nije sigurno dolazio od početka aprila. Ni jedan račun nismo dobili iako su u drugim delovima grada već isporučeni.
@kalimero - Takođe. I mene zanima šta je razlog tome, mimo ovog opštepoznatog.
Post expres uredno naplati svoju uslugu, isporuku od danas za sutra, na kucnu adresu, a pri tom to niti bude sutra, niti bude na kucnu adresu, nego u red pa cekaj paket ispred poste....
Pošiljka iz Kine preko Litvanije i Turske stigne U srbiju za 10 dana i onda dva ipo do tri meseca putuje po Srbiji do krajnjeg odredišta, govorim o vremenu pre uvođenja vanrednog stanja. Znam da nećete objaviti komentar, neka vam je na čast, ako ste ikad čuli za tu reč
Komentari (4)