Udarne rupe prazne kasu

P. Ž.

28. 03. 2011. u 20:52

Srpski vozači naplatili 14 miliona dinara od „Puteva Srbije“. Iznos uplate prilikom registracije kola nije dovoljan

Srpski vozači spadaju u kategoriju najugroženijih u Evropi, pa i u regionu kada su u pitanju štete na automobilima od udarnih rupa. Put do naplate štete od ovakvih oštećenja nije baš nemoguć, mada većina vozača ne iskorišćava mogućnost da svoje vozilo sanira na račun onih koji su u Srbiji dužni da održavaju puteve. A, „Putevi Srbije“ su, samo u pretprošloj godini, za sanaciju štete na automobilima koji su „preživeli“ udarne rupe isplatili oko 14 miliona dinara. Kako kažu u ovoj instituciji, ulog te firme u obnovu ruiniranih puteva potrošeno je 4,5 milijardi dinara.

Savet stručnjaka je, tako, da ukoliko naletite na udarnu rupu, oštetite vozilo, odmah pozovete saobraćajnu policiju. Sa overenim zapisnikom se, naravno, obratite svojoj osiguravajućoj kući, gde će vas uputiti na dalji postupak u kom ćete naplatiti štetu na vozilu.

Naravno, svemu kumuje i prazna kasa, nedostatak finansijskih sredstava za održavanje „kolovoznog zastora“. U zimskom periodu, te pukotine koje se pojavljuju, ispunjava voda koja se mrzne, a u takvom agregatnom stanju je veća i zapremina, pa usled širenja dolazi i do proširenja „udarnih rupa“.

Podatak da je ovo JP za urgentno krpljenje „kolovoznog zastora“ na putevima spremilo za ovu sezonu čak 1.500 tona hladne asfaltne mase i da su za to održavanje puteva izdvojili 14,8 miliona dinara je, u uslovima besparice, svakako za pohvalu, ali naše vozače, sasvim sigurno ta činjenica ne zadovoljava. Jer, ko god je otišao da preregistruje automobil poznata mu je stavka „održavanje puteva“. Zna se i da deo cene goriva na pumpama „zida“ i nadoknada za puteve. Drugo je pitanje da li su ova sredstva, realno dovoljna da se zakrpe baš sve rupe.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (5)

Zoran

28.03.2011. 21:54

Da grade puteve i ulice kako struka zapoveda ne bi bilo ni udarnih rupa, ovako, dok se svako ugradi habajući sloj asfalta se stanji za koji centimetar, a sam kvalitet asfalt-betonske mase je ravan nuli. Ulice u Beogradu su najbolji primer za to, neke su asfaltirane i 5 puta za poslednjih 8 godina.

Mile

28.03.2011. 23:56

Rupu je lako i jeftino opraviti, samo što to nadležne mrzi da rade. Javašluk tu vlada.

Bruce Lee

29.03.2011. 00:32

A magistralni put, Beograd - Novi Sad, vise nije asfaltni put vec se lagano pretvara u makadam koliko ima rupa i pukotina, pogotovo deonica od Indjie do SR. Karlovaca... Ono je plac majke bozije...!!!

Nenad

29.03.2011. 01:04

Kazu evropi :"radimo projekat i naucni rad Uticaj Udarnih Rupa Na Vozilo" kaze Evropa sta su to udarne rupe?????? :PPPPPPPP

ako ja ne drpim drugi ce

29.03.2011. 09:22

da rade kako treba da umesto par cm stave desetak cm nabijenog asfalta i to zavrsnog sloja do ovoga ne bi dolazilo ali dok se u firmama i gradu svi ugrade na ulici ostane jedva 5 cm zavrsnog sloja pa onda nije ni cudo sto je stanje kakvo je!