Beograd je toliko neprohodan da zaglavljeni autobusi sustižu jedan drugi, nadležni najavili spas u vidu jedne mere
19. 12. 2019. u 11:28
Privatnici traže, gde je moguće, da se njihovim vozilima obezbedi prednost na ulicama
KAO spas od saobraćajnih gužvi i zarad ubrzanja javnog prevoza Grad je najavio uvođenje žutih traka koje će biti u funkciji 24 časa, a neke samo u špicevima. Njihovo uvođenje "gde god je to moguće" Sekretarijatu za javni prevoz prvo su uputili privatni prevoznici. Inače, vožnja žutom trakom "prestupnika" košta i do 5.000 dinara.
Žuta traka u prestonici katkad je spas za putnike u autobusima tokom saobraćajnih gužvi, ali i za prevoznike koji tako uspevaju da prate red vožnje.
Pročitajte još: Kolaps u Beogradu: Saobraćaj stoji u većem delu prestonice, a najkritičnije je na mostovima
- Poslednjih godinu dana grad je postao toliko neprohodan da naši autobusi ne mogu da se probiju - priča Drago Tošić iz Konzorcijuma privatnih prevoznika "Ariva". - Autobusi se zaglave u gužvi, pa onda sustignu jedan drugog. Svakodnevno dobijamo veliki broj prijava građana zbog kašnjenja polazaka. U špicevima vozila izgube mnogo vremena, od Savskog trga do Mirijeva, na primer. Trase linija 26 i 39 su jedne od najlošijih, jer ulicama ne može da se prođe. Zatim Bulevar kralja Aleksandra, Kneza Miloša, deo oko Kalenića i druge centralne ulice.
Zato su prevoznici Gradu i Skretarijatu uputili dopis sa zahtevom da uvedu žute trake "svuda gde je javni prevoz, odnosno u svim ulicama gde postoje dve trake po smeru".
Žuta traka je zabranjena za sva vozila osim za vozila gradskog prevoza, taksija i vozila Hitne pomoći. "Obični vozači" ne mogu da se kreću žutom trakom u Vasinoj, Bulevaru Mihajla Pupina, Brankovoj i na Brankovom mostu, u Kraljice Natalije, Radničkoj, Bulevaru vojvode Mišića, na Vijaduktu za Banovo brdo, Kirovljevoj, Paštrovićevoj, Visokoj, Kralja Milana, Terazijama, Kolarčevoj, Svetogorskoj, Braće Jugovića, Kraljice Marije i Bulevarom oslobođenja.
Zabrana kretanja žutom trakom za sva druga vozila, od 7.00 do 9.00 i od 14.00 do 18.00, važi u sledećim ulicama: Bulevar despota Stefana, Sinđelićeva, Bulevar Nikole Tesle, Sarajevska, Hajduk-Veljkov venac, Balkanska.
Tošić navodi da odluka Grada da se dostava robe obavlja tokom noćnih sati kako kamioni ne bi ometali javni prevoz mnogo pomaže. Potvrđuje i da je parkiranje vozača u desnoj traci sa "sva četiri" takođe veliki problem. I ovo bi uskoro moglo biti rešeno. Naime, od januara sledeće godine, gradom bi trebalo da krstari 12 vozila JKP "Parking servisa" koja imaju uređaje za snimanje, pa će vozačima koji se ovako parkiraju kontrolori pisati kazne.
IZBLEDELA POSTOJEĆA SIGNALIZACIJA
VOZAČI javnog prevoza znaju koliko im žute trake znače kako bi vozili po redu vožnje. Oni koji voze linije ulicom Tošin bunar ka Bežaniji, znaju koliko ih sada usporava to što je obrisana žuta traka, koja im je omogućavala brži prolaz i skretanje u Nikole Dobrojevića. Značila im je, tvrde, i žuto obojena traka u Vojislava Ilića, ali je i ona postala bela.
OKO KAMERE
POSTOJE tri kamere koje kontrolišu vožnju žutom trakom i snimaju prekršaje. One su postavljene na Brankovom mostu sa obe strane, u Bulevaru despota Stefana, kod Ulice Jovana Avakumovića, kao i u Bulevaru vojvode Mišića, odnosno, na ulazu u Sajam.
Dule Dule
19.12.2019. 12:15
znači da ne vozimo više kola nego da letimo do posla.
@Dule Dule - Ako idemo biciklom na posao, onda nemamo nadoknadu za prevoz...Eto to je cilj...
Kakva zuta traka, vlast je nesposobna da spreci parkiranje na sred ulice u centru grada Beogradska, Starine Novaka, Vojislava Ilica i Kraljice Marije kod VPS vise na parking lice
Kakva zuta traka, vlast je nesposobna da spreci parkiranje na sred ulice u centru grada Beogradska, Starine Novaka, Vojislava Ilica i Kraljice Marije kod VPS vise na parking lice
Posebnom trakom u pojedinim gradovima sveta mogu da voze i obicna vozila sa najmanje tri putnika.
Komentari (7)