ISPLIVALI ŠOKANTNI DETALJI INTERVJUA DECENIJE: Megan i Hari odlučni da kažu svoj deo priče - reakcije javnosti već pljušte

Novosti onlajn

06. 03. 2021. u 19:27

ИСПЛИВАЛИ ШОКАНТНИ ДЕТАЉИ ИНТЕРВЈУА ДЕЦЕНИЈЕ: Меган и Хари одлучни да кажу свој део приче - реакције јавности већ пљуште

Foto: EPA

INTERVJU Megan Markl i princa Harija sa Oprom Vinfri biće emitovan sutra na "CBS", a dan kasnije imaće premijeru u Velikoj Britaniji, na "ITV".

Razgovor se ocenjuje kao intervju decenije, a najavljuju ga brojni tizeri, oštre reakcije javnosti i detalji iza kulisa, i svi zajedno potvrđuju to da britanski dvor sutra očekuje "Dan De".

U jednom tizeru Megan Markl kaže da biti član britanske kraljevske porodice nije onako kako ljudi zamišljaju, prenosi Bi bi si, kao i da se danas oseća slobodno jer može da govori u svoje ime.

- Svi donosimo vlastite odluke, ali tada to nisam mogla. O tome nisam odlučivala ja- objasnila je Megan Markl odluku o intervjuu, navodi "Jutarnji hr".

Prvi je tizere objavio "Tajms", a intervju je usledio u momentu kada je Bakingemska palata pokrenula istragu zbog sumnji da je Megan, dok je sa Harijem boravila na Kensigntonskoj palati, maltretirala osoblje. Ona je takve optužbe nazvala novim napadom na sebe, a za "plasiranje laži" optužila je Kejt Midlton i Kamilu od Kornvola.

U susret američkoj premijeri intervjua "Dejli mejl" piše da je "CBS" platio između sedam i devet miliona dolara kompaniji Opre Vinfri "Harpro Prodakšns" za emitovanje razgovora sa Megan i princom Harijem.

Britanski list navodi da će ova mreža reklame od 30 sekundi, koje se budu emitovale tokom dvosatne emisije, naplatiti oko 325. 000 dolara.

"CBS" ima pravo na prodaju intervjua na međunarodnom tržištu i za sada je prodat 17 zemalja, "ITV" je za milion funti kupio pravo na prikazivanje u Britaniji.

Navodno Megan i Hari nisu dobili bilo kakvu novčanu nadoknadu za intervju, ali će razgovor sa Oprom Vinfri pomoći boljem plasmanu njihovog brenda.

Očekuje se da intervju pojača tenzije između Megan Markl, princa Harija i britanskog dvora, piše "Dejli mejl".

Foto AP

"Dejli mejl" ističe da, iako Megan i Hari tvrde da su sa dvora otišli zbog negativnog odnosa britanskih medija prema njima, naslovne strane pokazuju drugačije. Ne treba zaboraviti da je poznati par tužio britanski list zbog ugrožavanje njihove privatnosti i nezakonite objave pisma koje je Megan poslala ocu Tomasu Marklu, kao i izmene sadržine tog pisma.

Ovaj britanski list danima unazad objavljuje tekstove u kojima na razne načine kritikuje intervju Megan i Harija sa jednom od najmoćnijih žena svetskog šou-biznisa koja je bliska prijateljica sa vojvotkinjom. Napominje da kraljica zaslužuje više od "sapunice".

Kritikuje se i sam tajming emitovanja intervjua, jer je princ Filip nedavno imao operaciju srca.

Sa druge strane, iz tizera se može zaključiti da su Megan i Hari bili veoma odlučni da ispričaju svoj deo priče. Isečci intervjua nagoveštavaju da se odnosi između njih i dvora neće popraviti u bližoj budućnosti. Zapravo, pred očima svetske javnosti odigrava se pravi rat između britanskog princa i njegove supruge i britanske kraljevske porodice.

Intervju će biti emitovan godinu dana nakon što je Megzit stupio na snagu i nekoliko nedelja nakon što su Megan i Hari saopštili da čekaju drugo dete. Intervjuu je prethodilo i njihoov saopštenje da se neće vraćati na dvor niti dužnostima viših članova porodice.

Odnosi između Megan i Harija i dvora podsećaju na odnose kraljevske porodice i princeze Dajane. Princ je u jednom od tizera ponovio da je odlaskom sa dvora želeo da izbegne reprizu svega onoga što se desilo njegovoj majci.

Megan tokom intervju sa Oprom nosi haljinu modne kuće "Armani" i narukvicu koja je pripadala Ledi Di.

A baš danas je britanska policija odbacila kriminalnu istragu povodom optužbi Čarlsa Spensera, brata princeze Dajane, koji tvrdi da je Ledi Di na prevaru bila primorana na intervju Bi bi si 1995. godine.

Dajana je tada u razgovoru sa Martinom Baširom priznala da ima ljubavnu aferu, a otkrila je još neke intimne detalje propalog braka sa princom Čarlsom, preneo je Rojters.

Spenser je poručio da se Bi bi si nije ni izvinio za "falsifikovane dokumente i ostale prevare", kojima se služio novinar Bašir kako bi uradio intervju sa princezom.

- Tokom prethodnih mesecigradska policija je dobila prijavu o navodnim ilegalnim aktivnostima u vezi sa dokumentarcem iz 1995. godine. Nakon detaljne analize, utvrdili smo da ne bi bilo primereno da pokrenemo istragu povodom ovih navoda - izjavio je policijski komandir Aleks Mari.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)