ZATEGNITE STOMAK, BUTINE I ZADNJICU: Šest vežbi da održite formu i sprečite atrofiju mišića

V. N.

27. 06. 2022. u 14:50

SA starenjem najpre atrofiraju mišići stomaka, butina i zadnjice.

ЗАТЕГНИТЕ СТОМАК, БУТИНЕ И ЗАДЊИЦУ: Шест вежби да одржите форму и спречите атрофију мишића

Foto Shutterstock

Zato ih u fitnes svetu treneri nazivaju kritičnim zonama i shodno tome forsiraju vežbe koje pomažu da se zategnu ovi delovi tela, koji su u suštini ključni za dobru formu.

Vežbe za zatezanje mišića kritični zona trebalo bi da započinjete laganim trčkaranjem u mestu do petnaestak minuta. Potom pređite na program vežbi koje vam predlažemo.

Ove vežbe pomoći će vam i da osnažite mišiće leđa što je posebno dobro za one koji imaju problema sa bolovima u kičmi zbog dugotrajnog sedenja.

* * * * * * * *

Čučanj u raskoraku

Stanite u raskorak, ruke ukrstite iza glave, laktove usmerite ka spolja. Čučnite, pa se ispravite, i nagnite se na levu stranu, laktom se približavajući levom boku. Vratite se u čučanj. Ponavljajte vežbu levom i desnom rukom u trajanju od po 30 sekundi.

* * * * * * * *

Gornji i donji stomak

Lezite na leđa, ispružite i spojite noge, podignite ih uvis, ruke postavite iza glave, ramena odignutih od podloge. Spuštajte levu nogu prema podlozi, ali nemojte da je dodirnete. Vratite se u početni položaj, pa ponovite vežbu drugom nogom. Istovremeno menjajte strane, u trajanju od po 30 sekundi.

* * * * * * * *

Skokovi

Stanite u raskorak, ruke prekrstite na grudima. Spojenih nogu odskočite u desnu, a odmah i u levu stranu, vratite se u sredinu, i skočite uvis šireći ruke i noge što više možete. Nastavite da vežbate ove pokrete narednih 30 sekundi.

* * * * * * * *

Iskorak u stranu

Stanite u raskorak, ruke opružite pored tela. Iskoračite levom nogom u desnu stranu, blago savijenih kolena i desnom šakom dodirnite podlogu pored levog stopala. Zatim, iskoračite desnom nogom ulevo, i levom rukom dohvatite pod. Ponavljajte vežbu po 30 sekundi.

* * * * * * * *

Ukrštanje

Lezite na leđa pa se odignite od podloge na šake i stopala. Oslanjajući se levom rukom i desnom nogom, obuhvatite desnom rukom stopalo leve noge. Ako ne možete da dohvatite stopalo, onda uhvatite nogu za list ili članak. Vratite se u početni položaj, ponovite vežbu drugom nogom. Ponavljajte vežbu 30 sekundi, naizmenično jednom pa drugom nogom.

* * * * * * * *

Izdržaj za mišiće leđa

Lezite na stomak, ispružite ruke i noge, podignite ih od podloge, zajedno sa gornjim delom tela i glavom. Zadržite se nekoliko sekundi, pa se spustite na pod. Ponavljajte vežbu 30 sekundi.

BONUS VIDEO - Osnovne vežbe za istezanje vrata: Dovoljna je samo jedna stolica

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ZAŠTO BEBE NE TREBA LJUBITI? Dr Milićević za Novosti: Kako da dete zaštitite od bolesti koja se vratila na velika vrata (VIDEO)

ZAŠTO BEBE NE TREBA LjUBITI? Dr Milićević za "Novosti": Kako da dete zaštitite od bolesti koja se vratila na velika vrata (VIDEO)

PEDIJATAR dr Saša Milićević rekao je za "Novosti" da neće svaka beba obolela od velikog kašlja završiti na bolničkom lečenju. Kako se bebe leče? Koja se terapija primenjuje? Koliko traje vakcinalni imunitet? Samo su neka od pitanja koje smo postavili pedijatru dr Milićeviću u prvoj epizodi podkasta "Nije samo naslov ".

06. 02. 2024. u 15:17

Komentari (0)

SAN POSTAJE JAVA: Meridianbet te vodi na EURO2024. Pogodi najveću kvotu i budi deo spektakla!