„Укусима мога краја” највише „чуваркућа“

Промо

31. 08. 2020. у 13:30

ПРИВРЕДНА комора Србије прогласила је прве носиоце жига „чуваркућа“, који је гаранција да су производи домаћег порекла и врхунског квалитета.

„Укусима мога краја” највише „чуваркућа“

Фото: Промо

Међу 75 артикала, који су задовољили све неопходне критеријуме за добијање жига „чуваркућа“, налази се чак 19 производа „Укуси мога краја“.


Управо тим поводом, генерална директорка компаније „Меркатор-С”, Виолета Ковачевић, изјавила је да је та компанија, као национални трговински ланац који чак 97% вредности робе набавља у Србији, посвећена  подршци малим домаћим произвођачима и пласману српских производа изузетног квалитета.

-Поносни смо на то што су баш „Укуси мога краја”, као аутентичан српски бренд, који је настао у успешној сарадњи компаније „Меркатор-С” и малих произвођача, освојили највише „чуваркућа”. Већ у наредних неколико дана наша кућа биће пуна „чуваркућа”, јер ћемо у свим ИДЕА продавница, Мерцатор хипермаркетима и Рода маркетима поставити ознаке како купци могли лакше да препознају производе који су чуваркуће српске привреде-рекла је у изјави за агенцију Тањуг Виолета Ковачевић.

Међу добитницима жига „чуваркућа”, налазе се производи „Укуси мога краја” и то штрудле са маком, орасима и вишњом, које производи „АС Браћа Станковић” из Гроцке, сува шљива и коктел сувог воћа, која производи „Агранела” из Ваљева, кисело млеко и павлака, јогурт и Златиборски качкаваљ, које производи Пољопривредни комбинат Златибор, слатка од малине, купине, шумске јагоде и вишње, које производи Трампеx из Бруса, и купиново вино које производи „Моћ природе” из Београда.

-Концепт наше производње се у потпуности поклапа са идејом бренда „Укуси мога краја”, а пројекат „чуваркућа” се одлично надовезује на плаформу која је већ развијена. Оба концепта су од посебне важности за мале српске произвођаче, јер подржавају даља улагања у домаћу производњу и чувају традиционалне српске производе од заборава-рекао је Радоје Цветић, власник компаније „ПК Златибор”.

Фото: Промо

 

И Милош Станковић, заменик генералног директора пекаре „АС Браћа Станковић”, сматра да је стратешко партнерство са компанијом „Меркатор-С” значајно допринело њиховој компанији да дође до шире групе потрошача. Посебно је нагласио да су штрудле „Укуси мога краја” произведене према традиционалној рецептури, од најквалитетнијих састојака, баш онако како су нам наше баке припемале.

 
РЕЦЕПТУРА ДОСТОЈНА ПОТРОШАЧА

У оквиру бренда „Укуси мога краја” 30 произвођача ствара 203 производа чији су традиционални начин производње и рецептуре доступни потрошачима у Меркатор малопродајном ланцу у Србији и Словенији.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Да ли знате по ком српском великану је названа улица која повезује Савски трг и Кулу Београд?

Да ли знате по ком српском великану је названа улица која повезује Савски трг и Кулу Београд?

БЕЗ поштовања историје и чувања сећања на великане који су нас својим бесмртним делима у прошлости задужили нема ни светле будућности. Вођен овим универзалним животним геслом, Belgrade Waterfront није пропустио да, подижући најмодерније насеље у Србији, читаву десну обалу Саве премрежи новим саобраћајницама које представљају својеврстан омаж славним историјским личностима.

23. 05. 2024. у 16:00 >> 12:26

„ЖОГО БОНИТО“ ЗА МАЛОГ ОГИЈА: „Дечак лептир“ наставља борбу уз подршку хероја из Суперлиге хуманости

„ЖОГО БОНИТО“ ЗА МАЛОГ ОГИЈА: „Дечак лептир“ наставља борбу уз подршку хероја из Суперлиге хуманости

ФОНДАЦИЈА Моззарт за сваки погодак у домаћем првенству издваја 10.000 динара, а најбољи играч априла Винисијус Мело усмерио хуманитарни фонд за лечење Огњена Бојковића

24. 05. 2024. у 16:00

Коментари (2)

ВЕЛИКО ИЗНЕНАЂЕЊЕ! Ово је нови тренер Новака Ђоковића?!