VOŽNJA KAO U KANTI ZA SMEĆE: U autobusu na liniji 26 Beograđani zatekli potpuno zapušteno i prljavo vozilo

S. B. MILOŠEVIĆ

10. 04. 2021. u 07:50

PUTNIKE na liniji 26, na početnoj stanici u Braće Jerković u sredu je dočekao autobus prljav od poda do plafona!

ВОЖЊА КАО У КАНТИ ЗА СМЕЋЕ: У аутобусу на линији 26 Београђани затекли потпуно запуштено и прљаво возило

Foto P. Milošević

Ovo vozilo očigledno je promaklo inspekciji Sekretarijata za javni prevoz koja je u februaru obavljala kontrolu.

Putnici se često žale na čistoću u prevozu. Katkad su umazani prozori, sedišta zaprljana ili ima đubreta. Ipak, sami sugrađani krivi su za to što nam vozila tako izgledaju jer mnogi ne vode računa i bacaju smeće oko sebe. Ipak, i prevoznici su dužni da se o čistoći i higijeni staraju, pa da s vremena na vreme detaljno operu vozila. Vozila se čiste redovno svake večeri kada se vrate u garažu. Ipak, jedno vozilo privatnog prevoznika koje se u sredu pojavilo na liniji 26, ostavilo je u čudu putnike jer krpu i metlu nije "videlo", čini se, mesecima.

ZAPIŠITE GARAŽNI BROJ

PUTNICI koji imaju pritužbe na higijenu u vozilima javnog gradskog i prigradskog prevoza trebalo bi da po izlasku iz vozila zapišu garažni broj autobusa. Zatim je potrebno pozvati dispečarski centar Sekretarijata na telefon 011-3300-801 i prijaviti problem. Žalbu je moguće uputiti i mejlom na info@bgprevoz.rs, sa informacijama o garažnom broju vozila (broj koji stoji ispisan kod prednjih vrata i na zadnjem delu vozila), vremenu i stajalištu na kom je putnik ušao, kao i liniji na kojoj je autobus saobraćao.

Sedišta su bila umazana sa svih strana. Tako bi pantalone isprljao i onaj ko bi seo na sedište, od kaiša do kolena.

Foto Arhiva

- Prozori su bili toliko prljavi, umazani, unutrašnjost puna prašine. Plafon vozila je bio isto tako mastan, sa slojevima nataložene prašine. Ništa bolja nisu bila ni sedišta. I kad sam pokušala za rukohvat da se uhvatim i izbegnem da sednem, i on je bio prašnjav.

Nikad tako prljavo vozilo nisam videla. Kao da je mesecima stajalo u garaži, i onda su ga bez prethodnog pranja izbacili na ulicu - kaže sugrađanka Nina V., koja je izašla iz vozila na sledećoj stanici i sačekala drugo, čistije.

Foto Arhiva

Komentar od privatnog prevoznika "Ariva", koji drži ovu liniju, nismo dobili.

Međutim, u Sekretarijatu za javni prevoz kažu da obavljaju "kontinuirane najavljene i nenajavljene kontrole vozila i voznog osoblja angažovanog kod prevoznika".

Foto Arhiva

- Ovlašćena lica kontrolišu ispunjenja tehničko-eksploatacionih karakteristika vozila, predviđenih tehničkom specifikacijom za autobuse koji su angažovani u linijskom prevozu - kažu u Sekretarijatu.

Foto Arhiva

- Tokom kontrole, proverava se, između ostalog, higijena putničkog prostora i stanje putničkih sedišta u vozilima, a za sva uočena oštećenja i neispravnosti izriču se novčane kazne predviđene ugovorom koji su prevoznici zaključili sa Gradom. Poslednja kontrola gradskog, prigradskog i lokalnog prevoza putnika obavljena je u februaru 2021. godine, a za uočene nepravilnosti prevoznicima su izrečene kazne u ukupnom iznosu od 3.500.000 dinara.

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

KLIKNITE ZA VIŠE VESTI

Komentari (1)