NA mestu starog Savskog mosta, koji će biti uklonjen, nići će novi sa šest traka. Ovo je juče najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić i podsetio da su ovu odluku izglasali građani.

Marko

07.05.2022. 14:11

Novi most koji ima 6 traka biće sigurno bolje rešenje, ali se postavlja pitanje koliko će trajati njegova gradnja. Ovo iz razloga što se u špicu saobraćaja ni sada ne može normalno voziti između Novog i starog Beograda, a jedan most manje biće veliki problem. Novi most bi trebao da se uradi u delovima pre razmontiranja starog mosta, i da se sagrade noseći stubovi, a onda da se novi most samo namontira.To bi trajalo možda godinu i po ili manje, a ako se gradi na licu mesta novi most neće biti gotov ni za 4 godine. To će biti veoma veliki problem za gradski saobraćaj.

DRAGOLJUB

08.05.2022. 23:11

Зaшто се нови мост не изгради између старог и Бранковог? У том случају стари може да се користи до изградње новог. Смањују се трошкови за рушење старог. Стари може да остане као пешачи и бициклистички. Или, евентуално за неке ресторане! Ако стари мост порушите, само Вас молим, немојте да га постављате у било који парк као некакву скулптуру или атракцију. То баш вређа интелигенцију Београђана!!!

DRAGČE

08.05.2022. 23:16

Ako se stari most ruši, onda ga bar iskoristite da se negde prenese i koristi kao most. Most služi za premošćavanje! I nije prekrivač da se njime prekrivaju parkovi! Da ne bude kao sa "toboganom" kod ade Ciganlije. Isečen je i bačen u staro gvožđe! Mnoga manja mesta vape da premoste svoje rečna korita i nemaju sredstava da to urade. Delovi starog mosta mogu za to dobro da posluže! Kakvi parkovi, kakvi bakrači??

Dragy

08.05.2022. 23:25

Taj stari most su Nemci podigli, pre svega kako bi obezbedili nekakav železnički saobraćaj između centralne Evrope i sredozemlja!! Most koji je bio predviđen za drugo mesto je hitno prebačen i tu postavljen. On nije imao nosivost da se preko njega prevoze kompozicije teretnih, natovarenih vagona!! Zato su teretni vagoni "pregurivani" preko mosta! Jedna lokomotiva gura vagon ispred sebe i ispred mosta se lokomotiva zaustavi a vagon "otisne" na drugu stranu. Sa druge strane ga dočeka druga lokomotiva, zakači u železničkoj stanici Beograd i formira kompoziciju koja dalje može nesmetano da se kreće! Tako se odvijao železnički saobraćaj preko reke Save, sve dok nije obnovljen porušeni železnički most kod "Šest topola" (današnjeg sajma).