PUTARA MALO, NOVI ROK JE 1. SEPTEMBAR: Reporteri "Novosti" obišli gradilište u Bulevaru Patrijarha Pavla

S. B. MILOŠEVIĆ

29. 05. 2021. u 11:24

POLUPRAZNO je gradilište na proširenju Bulevara patrijarha Pavla u Rakovici.

ПУТАРА МАЛО, НОВИ РОК JE 1. СЕПТЕМБАР: Репортери Новости обишли градилиште у Булевару Патријарха Павла

Foto I. Marinković

Od Pere Velimirovića do Topčidera, na manje od dva kilometra, samo desetak radnika obavlja sitnije poslove. Rok za završetak radova bio je proleće ove godine, a 1. septembar je novi rok.

Kako su se reporteri "Novosti" uverili na terenu pri obilasku ove deonice, na delu bliže Topčideru, postavljen je jedan sloj asfalta, izlivene tramvajske baštice i postavljeni ivičnjaci. Upravo tu, bilo je nekoliko radnika koji su postavljali stubove javne rasvete.

Tek na raskrsnici sa Gazimestanskom, ponovo nekolicina putara. Kamion istovara tucanik, bagerista ga rastura, kao i radnici. I onda opet nigde nikoga do Ulice Pere Velimirvića. Spajanje novog kraka Bulevara nije urađeno još sa Pere Velimirovića, niti na delu gde se on ukršta sa Topčiderskom ulicom.

Na pitanje upućeno putarima kada će to biti završeno, sležu ramenima. Kažu: projekat za to još nije ni gotov.

MOST NA ADI

KADA je završen Most na Adi, nisu završene pristupne saobraćajnice. Zato je pre nekoliko godina prvo urađeno skretanje od mosta do Tošinog bunara. Onda je pušten tramvajski saobraćaj preko mosta, čime je povezano Banovo brdo sa Novim Beogradom. Sada se radi silazak prema Rakovici.

Ono što je dodatno zbunilo reportere "Novosti" jeste deo od Pere Velimirovića, paralelno sa Patrijarha Dimitrija. Na tom delu odavno su betonirane tramvajske baštice, koje su prekrivene zemljom. Samo drveni stibići pokazuju gde je saobraćajnica, gde su tramvajske baštice, a gde razdelno ostrvo.

U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju kažu:

- U Bulevaru patrijarha Pavla dosad su najvećim delom izvedeni radovi na polaganju podzemnih instalacija, te je cela ugovorena deonica otvorena za radove na izgradnji saobraćajnih površina i nadzemnih instalacija. Na dužini od blizu 500 metara ugrađen je noseći sloj asfalta i u toku su radovi na polaganju ivičnjaka, betoniranju tramvajske baštice, izradi slivničkih veza i na izgradnji kontaktne mreže. Do kraja radova preostalo je da se ugradi kameni agregat, da se završi polaganje baštenskih i kolovoznih ivičnjaka, betoniranje tramvajske baštice i ugradnja šina, postavljanje stubova i kontaktne mreže, javnog osvetljenja, asfaltiranje i obeležavanje saobraćajnice.

KASNE ZBOG NEUPISANIH INSTALACIJA

IZ Direkcije su napominjali da su radovi kasnili zbog toga što sinhron plan i projektna dokumentacija nisu bili usklađeni sa stvarnim položajima podzemnih instalacija na terenu. Tvrde u da je zbog korone došlo do kašnjenja materijala jer dobavljači nisu imali dovoljno kadra, pošto ih je "pokosila" korona.

Napominju i da će sve projektom predviđene raskrsnice biti izvedene do kraja radova, uključujući Gazimestansku i Ulicu Pere Velimirovića.

ETAPNO Bagerista rastura tucanik za buduću saobraćajnicu, Foto I. Marinković

Podsećamo, marta 2018. godine počeli su radovi na izmeštanju korita Topčiderke, koji su bili preduslov za proširenje ulice. Urađen je tada novi most na Pere Velimirovića i zacevljen Kaljavi potok. Septembra 2019. počeli su radovi na ovih 1,8 kilometara i trebalo je da budu završeni na proleće ove godine. Rečeno je i da će u aprilu biti raspisan tender za deo od Košutnjaka do Mosta na Adi. Ipak, taj deo se tek skoro našao na javnom uvidu. To znači da tek po usvajanju PDR ovog dela Košutnjaka, može da se raspiše tender za projektovanje. U Direkciji pak trvde da će čak tender za izvođenje tih radova biti u julu.

Iako su gradski oci najavljivali da će se ceo potez od Topčiderske ulice do mosta biti završen 2022, sva je prilika da će se to dogoditi kasnije.

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNJIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!