Vučić: Neću da budem lutka na povocu; Kocijančić odbacila tvrdnje premijera
Tanjug
10. 01. 2015. u 19:09

Premijer Srbije saopštio je da je iznenađen tvrdnjama Maje Kocijančić koja je je danas negirala da EU pojedinim organizacijama, poput BIRN-a plaća da vode kampanju protiv srpske vlade
Srbija podržava nezavisno i odvažno novinarstvo, kao i slobodu govora širom Evrope i van nje, i ta sloboda izražavanja je osnovni princip demokratije. Upravo zato, zaprepašćen sam činjenicom da Maja Kocijancčič u ime EU pokušava da me ućutka, da mi zabrani čak i da odgovorim na pitanje novinara - odgovorio je premijer Aleksandar Vučić na izjavu portparolke Evropske komisije Maje Kocijančič da je "Evropska komisija iznenađena tvrdnjama premijera Srbije da EU pojedinim organizacijama plaća da vode kampanje protiv srpske vlade".
Premijer Vučić u pisanoj izjavi ističe:
- Svestan činjenice da sam samo običan predsednik Vlade jedne geografski male zemlje, a da su g-đa Kocijančič i g-din Devenport veliki i važni funkcioneri EU, nisam ni pomislio da će samo jedan moj mali, obični odgovor novinaru na konferenciji za novinare izazvati takav bes moćnih i značajnih ljudi. Pitam vas g-đo Kocijančić i g-dine Devenport, da li vi to zabranjujete predsedniku Vlade Srbije da odgovara na pitanja novinara, da li pokušavate da mi zabranite da javnosti Srbije saopštim da one koji plaćate ne govore istinu i da li je sloboda svakojakih reči dozvoljena vama, a sloboda istine i izražavanja i istine nije dozvoljena nama običnim smrtnicima.
Premijer Vučić zaključuje:
- Na kraju, istinski verujem u evropske vrednosti, u vrednosti EU, ali ne verujem da su licemerje i laž, kao i progon onih koji slobodno misle i kojima ne možete da naređujete svaku reč i svaki potez bilo kakva vrednost za koju se treba boriti. Uzgred, ako vam lično predstavljam smetnju jer neću da budem vaša lutka na povocu, već samo sluga građana Srbije, jasno me i nedvosmisleno o tome obavestite, i ne brinite, skloniću vam se sa puta, a znam da ima mnogo onih koji čekaju da ulogu potrčka i poslušnika istog sekunda preuzmu.
Inače, Maja Kocijančič je reagovala na izjavu premijera Vučića da su neki mediji finansirani evropskim parama neistinito pisali protiv "Er Srbije" i posla oko ispumpavanja vode iz ugljenokopa "Kolubara".
Kocijančičeva je u pisanoj izjavi navela:
- Odlučno odbacujemo takve neosnovane tvrdnje. EU podržava nezavisno i odvažno novinarstvo, kao i slobodu govora širom Evrope i izvan nje. Sloboda izražavanja je osnovni princip demokratije. U nastojanjima da podrži slobodu govora, EU, između ostalih aktivnosti, pruža bespovratna finansijska sredstva nezavisnim i nevladinim organizacijama u celom regionu, koja dodeljuje na takmičarskoj osnovi i u skladu sa strogim procedurama. Svi korisnici ovakve pomoći imaju punu uređivačku nezavisnost i jedini su odgovorni za objavljeni materijal.
VODIM SUVERENU ZEMLJU U EU
MOJ izbor je, uprkos svim rizicima kojima se izlažem, a vaša reakcija to jasno potvrđuje, da budem slobodan i dovoljno odvažan da vodim nezavisnu i suverenu zemlju na putu ka EU, poručio je premijer Vučić.
TENDER
Znajući kako i koliko su pod zaštitom oni koji su izgovarali neistine o Vladi Srbije građane naše zemlje nisam ni obavestio da ti, koji su kod vas pobedili po strogim procedurama, pokušali su da nateraju Vladu Srbije da prihvati tendersku ponudu jedne zapadne kompanije koja je čak 23 miliona evra skuplja od ponude srpske kompanije. Za vas tričavih 23 miliona. Za mene i zemlju koju vodim velikih 23 miliona - navodi premijer Vučić.
Najnovije iz rubrike

AMBASADOR ĐURIĆ ZA "VAŠINGTON DIPLOMAT": Treba naći pravedno rešenje za KiM, to je kolevka nacionalnog identiteta
AMBASADOR Srbije u SAD Marko Đurić je u intervjuu za mesečnik "Vašington diplomat" ukazao da je Srbija potpuno svesna realnosti s kojom je suočena na KiM, ali je istakao da je neophodno pronaći "pravično rešenje", s kojim bi obe strane bile jednako zadovoljne.
19. 04. 2021. u 21:56

DO 2025. GODINE ŽELIMO PROSEČNU PLATU OD 900 EVRA! Predsednik Vučić najavio sjajne vesti, pa istakao - "Stručni ljudi se vraćaju u Srbiju!"
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić izjavio je večeras da se najviše stručnih ljudi se vraća u Srbiju.
19. 04. 2021. u 21:41

KROZ DIJALOG DO ZAŠTITE SVETINJA: Episkop Teodosije upozorava na stalne pretnje Srbima i našoj crkvi u južnoj pokrajini
BRATSTVO manastira Visoki Dečani i Eparhija kosovsko-metohijska ne osećaju se sigurno i zaštićeno i nemaju poverenje u kosovske institucije - poručio je u ponedeljak vladika Teodosije, koji je pozvao da se u nastavku procesa dijaloga Beograda i Prištine obavezno razmotre dodatne institucionalne mere zaštite svetinja SPC i vernog srpskog naroda na KiM.
19. 04. 2021. u 21:24

POTRESNA IZJAVA IVANE IZ UŽICA: Moj tata je dva puta imao koronu, prvi put je kinuo, drugi put je umro
TVIT jedne Ivane iz Užica za samo nekoliko sati privukao je veliku pažnju na domaćem Tviteru. Devojka je opisala tragičnu sudbinu svog oca koji je prvi put preležao kovid na nogama - da bi ga virus kada ga je dobio drugi put odveo u grob.
19. 04. 2021. u 21:15

VUČIĆ: Za mene je Srbija velika kada je ekonomski uspešna!
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić večeras govori za sarajevsku Fejs TV u intervjuu poznatom novinaru iz BiH Senadu Hadžifejzoviću, koga je ugostio u Beogradu.
19. 04. 2021. u 21:12
mishko
10.01.2015. 20:09
Mnogi su ljubomorni na njegov uspeh i zele da ga vise ne vide na mestu premijera. Ali, njegova najveca podrska je narod i dokle god bude imao ovakve rezultate, imace podrsku naroda
Svaka cast Vucicu! Velika je hrabrost govoriti istinu a ti si najhrabriji na svetu!
U svakom od novinskih tekstova stranih medija obavezno pored svih činjenica negde dominaciju odnese reče HRABRO, surovo hrabro, ludo hrabro ili jednostavno NEIZBEŽNO hrabro, kada se govori o našem Premijeru i sve to skupa nije ništa OVO JE HRABRO staviti prst u oko zveri mirno i precizno, hrabro.
Svaka cast Vucicu! Velika je hrabrost govoriti istinu a ti si najhrabriji na svetu!
sloboda govora nikada nije bila veca u Srbiji
Srbija podrzava nezavisno novinarstvo. a li da li je ono sta pise BIRN nezavisno novinarstvo? Vucic je morao da demantuje navode BIRN -a koji vec nekoliko puta objavljuje lazne informacije kao ovu poslednju oko izbora domace forme za ispumpavanje. Za Srbiju 23 miliona nije malo, vodilo se racuna o ustedama, domace preduzece je dalo bolju ponudu. Srbija ne moze da ide na svoju stetu, iako cini sve da ima dobre odnose sa EU.
Slabi su ti pokusaji da se Vucic ucutka. Nikome ne odgovara jaka i stabilna SRbija. Danas kada je jasan put da ka tome idemo , javljaju se svi zanemarujuci cinjenicu da Srbija to licno dozivjava.
Pitam se da li iko veruje u ovo što je Kocijančić rekla, pa zna se da im smeta jaka i stabilna Srbija.
Gdja Kocijancic ne mari da li joj je namera casna, kod nje se jasno vidi da cilj opravdava sredstvo kako sto je neistina.
Kod se često zamene teze pa tako Olja iz Utiska postane "nezavisna" i "objektivna", u stvarnosti...
Sloboda govora i nezavisno novinarstvo su najvazniji u Srbiji kao i u celom svetu. Naravno to nije alat za prosirivanje laznih informacija kako to cine u EU.
Svaka cast Vucicu! Velika je hrabrost govoriti istinu a ti si najhrabriji na svetu!
Svaka cast Vucicu! Velika je hrabrost govoriti istinu a ti si najhrabriji na svetu!
Srbiju vodi covek koji ne zeli da bude placeni poltron i manipulisana figura koja radi protiv svoje drzave! Pojedini predstavnici EU ocigledno hoce da nam otmu i ono malo novca, za koji svi gradjani mukotrpno rade, a gospoda iz EU bi taj novac potrosili za jedno letovanje, pitanje i da li bi im i taj iznos bio dovoljan!
Ko hoce da radi i da casno sluzi narodu odmah mu se namecu lazi na njegov racun. Sramota je za Srbiju da neko ko hoce da radi i da posteno sluzi narodu ne moze da uspe.
Ako se neko bori da demokratsko društvo u pravom smislu zaživi u Srbiji to je Vučić.
nigde nema slobode kao ovde, laje ko sta hoce i nista ne odgovara, narocito ovi u blicu.
Vrednost je da oni iz Evropske unije brane stanovista demokratije i slobodu govora ostanu dosledni tome. Ajde da se ne zavaravamo, Evropska unija je vedrila i oblacila po Srbiji do sada. E sada bi mi malo da licimo na suverenu drzavu i vec je onaj koji se ponasa kao suveren postao problem. To oni nisu ocekivali
@Pravac - Zasto BIRN ne pise i izvestava o navedenom tenderu? Za to nisu dobili sredstva, ili nazovimo " deo finansijskog kolaca ", koji je trebao da bude napravljen od finansija gradjana Srbije?
Dokle oni misle da mogu da nas vrte kako hoće? Bravo za predsednika, treba neko da im pokaže ko je i šta je Srbija.
Gospodja je sve pogresno i razumela i rekla, nista nije tacno i nigde slobode kao u Srbiji, to i danas stranci koji dodju govore.
premijer nista nije slagao, sloboda stampe je velika i pise se stvarno toliko protiv vlasti da cenzure nema.
Očigledno da nekima ne odgovara demokratska i jaka Srbija sa vladavinom prava u svim oblastima a koju upravo Vučić uspešno stvara.
Moramo da imamo svoj stav! Odgovor je na mestu i verujem da više to Evropa ceni nego da jednostavno sve prihvatamo,tj nemamo svoj stav.
Sada se ne sme popusti.Onaj ko plaća novinare da bi širili laži o Srbiji, treba da se zapita da li je u pravu ?
njen zadatak je da na nivou EU obezbedi slobodu govora. suprotno od ovoga sto sada radi.
@Jakubinac - Зар мислиш да је то само њен лични став? Па, човече, она је ПОРТПАРОЛ ЕВРОПСКЕ КОМИСИЈЕ и ради и испуњава свој део задатака У ИМЕ ЕУ! Као и сви остали званичници ЕУ, што значи да су то званични ставови Европске Уније, без обзира што ми себе убеђујемо да су то саопштења "неких појединаца".
@Jakubinac - Па она представља Европску унију. Зар мислиш да би јој они који је плаћају дозволили да говори у своје име? Зар не видиш шта ЕУ намерава да уради са Србијом?
Ovo su manipulacije određenih krugova kojima ne odgovara sve normalno što se radi u našoj zemlji kako bismo uhvatili korak sa demokratskim, modernim i razvijenim svetom.
Znaju pametni i mudri ljudi da neprijatelji srpskog naroda su bili i ostali nasi neprijatelji i adekvatno i shodno tome moramo se i pozicionirati. Srbija je opkoljena Nato licemerima ali je Srbija nepobediva - Ne unistiva.
Mi jesmo mala i siromasna zemlja, ali imamo velikog Vucica koji nasu zemlju brani i koji se za nju bori iz sve snage!
Čudi upornost čelnika EU da brane ono što je neodbranjivo. Sada bi da prave aferu bez bilo kakvih argumenata. Srbija se bori protiv kourpcije, a EU bi trebala da je podrži. Novinari ne smeju da lobiraju za firme, koje daju lošiju ponudu.
novinarstvo je kod nas nezavisno,koliko i sudstvo.niko nesme da napise nista a da nema posledice a sudovi sude kako im se nalozi odozgo.
Novinari iz EU su pokušali da natreraju Vladu Srbije da prihvati ponudu jedne zapadne kompanije koja je čak 23 miliona evra skuplja od ponude srpske kompanije. Dobro je da Vučić ne ćuti ! Neka svi saznaju istinu.
Bolje ko covek tri dana nego kao necovek ceo vek.. pa sta , po nekima je trebao da precuti na ovakve lazotine ove Maje..
Vučić je lepo odgovorio gospođi Kocijančić.Ne može se pod firmom "slobodnog novinarstva" prikvirati pokušaj da se na silu nametne skuplja ponuda strane firme.
nepravde nas prate vekonvima, ali ne moze se brate bas sve precutati , morao je premijer ovako da odreaguje.
Od kada je Vucic predstavnik nase drzave Srbije, nijedan dinar nije otisao na pogresnu stranu, za razliku od prethodnih godina kada je otimano od gradjana Srbije da bi svuda, svima i za sve davali i sakom i kapom, samo drzavi nikada. Dosta nam je onih koji obecavaju kule i gradove...pa posle, „obecanje ludom radovanje“. A takvi verovatno trebaju Evropi, da bi mogli da ih kontrolisu i ucenjuju.
Morao je neko da im kaze, jer ako kod nas nije sloboda i govora i izrazavanaj onda ne znam gde je..
Lobisti ne biraju sredstva da ostvare svoje ciljeve.Srbija je konačno na pravom putu, jer nije popustila pod pritiskom evropskih čelnika.Fer borba kompanija - da !Korupcija - ne !
Nema predaje jer oni to i žele... Hoće nekog poslušnog da ispunjava sve zahteve, bezuslovno. Jeste da su oni visoki prestavnici EU ali moraju da znaju naš stav!!!
Jos su oni uvredjeni...kakvo ponasanje!!! Vucicu uz tebe smo!
Srbija se vodi istinom a ne manipulacijom! Premijer je pokazao da je put istine jedini pravi put za Srbiju!
Ta prica o Vladi koja hoce kontrolu nad svim medijima je jedna sarena laza da bi se ljudi pravili vazni,jer da oni vrse pritisak na medije,ne bi novinari o tome javno govorili nego bi kao mace podvili repice kao sto su to i ranije radili
Srbija podrzava nezavisno novinarstvo I slobodu govora!
Maja Kocijančić bi da sprovodi cenzuru. Po njoj Vučić ne sme da demantuje neistine koje o njemu govore pojedini mediji. Vučić ju je argumentima pokopao.
Ne oni ne plaćaju već doniraju:-) Ako novinari smeju slobodno da pišu onda i Premijer može slobodno da odgovori! Dobar odgovor!!!
Tacno se vidi da je ova kvazi novinarka istovremeno i isfrustrirana placenica, nek' joj je rek'o!
Vučić za ono što govori ima činjenice i argumente i normalno je da odgovori ono što misli a ne kako se od njega očekuje ono što bi mu napisala gospoda iz EU.
Ma jasno nisu se nikad oni ogrešili o nas, nego prosto odvratni, zli mi
Mozda bi oni voleli da se nasem narodu zapuse usta, ali mi smo dovoljno dostojanstveni da kazemo ono sto mislimo, pa samim tim i nas premijer.
Да ли је ДС икад смео да одговори нешто ЕУ? Није зато што су и били постављени од стране ЕУ, да униште Србију, са Вучићем не могу тако.
Ocekivati je bilo da ce Vuciceva izjava izazvati reakciju nekoga iz Evrope, ali je ta reakcija veoma nespretna.
da nije toliko prodanih dusa ne bi tako bilo, pa neka se uvredi ko god hoce, to su na zalost cinjenice. Pri tome ne mislim na strance odnosno evropljane iz eu vec na nase. Novinari izvestavaju, to je njihov posao kad utvrde cinjenice. Ni manje ni vise. Ali pravi novinari a ima ih jos. Ostali tvrde. I to je sloboda govora, ali neka idu u politicare jer su sve drugo samo nisu novinari. Ko gleda strane tv, cita stranu stampu i uporedjuje zna u cemu mislim. Vucic je u pravu. Pozdrav.
Bilo bi lepo kada bi Novosti, u duhu slobodnog i objektivnog novinarstva ,objavile o kakvom poslu i o kojim kopanijama se radi.Ovako ostaju velike sumnje u javnosti.Uzgred ,budi receno,jako je neobicno da u vezi ovog teksta ne postoji bas ni jedan oponentski komentar,Pa nije valjda da komentarisu samo clanovi vladajuce partije.
@Tixon - Velika vecina ljudi u Srbiji podrzava politiku Vlade i premijera Vucica.Tvo komentar npr je oponentski, sto je jedan od dokaza da nema cenzure u medijima.
Драго ми је што је премијер прозрео циљеве ЕУ и што види "добротворну" улогу Европске комисије у ЕУтаназији Србије. Сада је јасно да премијер о ЕУ мисли исто што и ми, али им то не треба рећи у очи и овако оштро. Најједноставније је да им се захвали на труду и жељи да нас приме у своје друштво и усмери све наше снаге на развој Србије уз ослањање на сопствене ресурсе и сарадњу са пријатељским земљама.
Sve njihove lose namere ce im se kad tad obiti o glavu
@dejzi - Da ali sve je zapakovano u okvir "dobrih namera", sa natpisom NE DIRATI.
Nema mesta prici o cenzuri. Da ima bilo kakve cenzure, ova Maja ne bi ovako lupala. Inace, moram primetiti, Vucic ima lepse naocare od nje !
Ne vidim ništa loše u odgovoru Premijera i ne verujem da bi on tek tako ulazio u polemiku sa EU, a da nema argumenata!
Zbog pojedini političara i njihove politike Eu mi se sve više gadi.
Kad shvati EU da u jednoj maloj al ponosnoj zemlji ima covek koji ima svoju rec i zna reci ne i dosta kao sto sada kaze valjda ce shvatiti da nisu svi u Srboji kao Tadic, Pajtic, Zivkovic....
Mislim da je premijerova reakcija odmerena i dostojanstvena i da predstavlja pravi odgovor na neosnovane tvrdnje o kršenju medijskih sloboda u Srbiji
@boki - Ako u Srbiji nema slobode medija, ne znam gde to ima?Misljenja i stavovi opozicije mogu se cuti u svim medijima.Tvrdnje da u Srbiji nema slobode medija su besmislene.
@boki - Treba prvo da se dogovorimo o kriterijumima dostojanstva i odmerenosti! Meni recimo reakcija je diskutabilno dostojanstvena ali i potpuno neodmerena. ( da se razumemo ne pripadam partiskim navijacima i ne glasam na izborima)
Sta se premijer kaci sa Majom.Ona je potparol.Sitna je to riba. Nek se kaci ako sme sa Merkelovom! Ili onako djuture, sa evropskom komisijom.
@Pravo u sridu - Маја говори и у Меркелкино име и у име те комисије, али се ми правимо да то не знамо.
@Pravo u sridu - Odgovor ili izjava na komentar nije kačenje već obraćanje jer svaka prozivka zaslužuje odgovor
@Pravo u sridu - Cuj @ zvrk to je receno u zargonu! Nemam ja obavezu kao citalac da pisem diplomatskim recnikom i da koristim dipl.fraze!
@Pravo u sridu - Nije na odmet biti jasan u izražavanju.Jer jedno je šta napišeš,a drugo kako to drugi shvati.Uvek bilo i bit će
Dobar je Vucicev izbor da bude slobodan i odvazan u vodjenju drzave.
Svi koji sada nisu uz Srbiju treba da se stide. Cestitam Vucicu na hrabrosti,najhrabriji si na svetu!
@Natasa - Natasa@ Zasto ja ne bi bio sada uz Srbiju i zasto bi se stideo ako ne "padam" na ove izjave premijera kao Vi! Da li je to on mozda rekao NE evropskoj uniji!? Digli ste frku kao da se o tome radi. A znate sta? Ako se razmisli hladne glave mozda se radi samo o povredjenoj sujeti premijera!?
Ma mi jesmo geografski mali narod i brojcano, ali smo veoma doprineli toj evropskoj, pa i svetskoj istoriji da bi sada neki Kocijancici cistili pod sa nama. Vucicu, samo dostojanstveno, mi smo potomci nasih slavnih predaka, nema saginjanja.
@Milos Veliki - Нису то "неки Коцијанчићи", него је то ЕУ, јер Маја Коцијанчић је портпарол ("гласноговорник") ЕУ!
@Milos Veliki - @Milos Veliki Cime smo mi to doprineli svetskoj istoriji!? Prosvetli nas molim te!
Konačno da neko od političara odgovori ovima iz EU , dosta smo ćutali mora i naša da se čuje i poštuje.
Ko je to od nas sakrio taj pokusaj muvanja 23 miliona eur.na tenderu.!? Kako mi to neznamo!?? Sta je sa poverenikom za informacije,zastitnikom gradjana i dr!? Sramota zivimo u informativnom mraku. Treba da cekamo da potparolka isprovocira premijera'pa da saznamo ono sto smo morali odavno znati kao gradjani.
Bitne su nam te pare i za nas 23 miliona nije mala cifra. Sasvim je logicno od politickih lidera da se odgovorno ponasaju prema svom narodu, a ne da sve svoje obaveze prema narodu prilagode nekim mocnicima.
Tako se brani naše, a plaćenici će sami isplivati kad tad.
Prvi put da imamo predsednika vlade koji nece samo da klima glavom vec ce da brani interese Srbije
Ne treba ni da izigravamo potrcka mocnicima, moramo biti odvazni i pokazati stav i zube, jer niko nas nece ceniti, ako ne cenimo sami sebe I otud podrzavam premijerov odgovor.
Ova zemlja nije i nece biti marioneta i slepi poslusnik zapada. Za dobru saradnu i spoljnu politiku jesmo, ali za igranje nismo. Neka zapad zaboravi staru praksu da vuce srpske zvanicnike kako hoce. To je mozda moglo sa Tadicem, Djilasom, Cvetkovicem, Dinkicem i ostalima, ovo sada je Vucic i neka se naviknu na to. Uostalom, jedino gradjani Srbije mogu naredjivati Vucicu i niko vise.
Gospodja kocijancic izgleda ne shvata da su se stvari u Srbiji promenile i da ne moze vise postrijavati srpskog premijera kad joj se prohte
Objasnio im je da niko ne moze da manipulise i upravlja Srbijom,zastitio nas je sto se od njega,kao premijera i ocekivalo.
Predsednice Vlade male Srbije, Vucicu. Neznaci puno ali Vas podrzavam na odgovor dat sitnim dusama koji misle samo na svoj dzep. Jesmo mali ali imamo karaktera,nema vise lopovluka i sve manje ce ih biti. Samo napred posteno i casno! U jednome Vas ne podrzavam a verujem i vise od 70% gradjana Srbije a to je da nemate pravo nikome nuditi da se sklonite sa puta nepravdi,lazi,lopovluka,i mnogo cega. Vas je birao Narod i izabrao samo ste nama duzni da radite ispravno i u korist Nas.Nikada vise,to ne!
U Srbiji se poštuje sloboda izražavanja kao osnovni princip demokratije.
Srbija mora da se izbori za svoje mesto i status u Evropskoj Uniji.Ovakvih stvari ce biti jos ali treba biti dosledan i drzati se svojih stavova i braniti integritet nasih institucija
Borba za istinu u medijima, za koju se Srbija bori mora biti istrajna.
Ali, svi moramo priznati hrabrost Premijera, da velikim ljudima iz Evrope izkaže svoje mišljenje.
Srbije je zemlja dijaloga i doplomackim putem dolazi do rešenja.
Vrednosti u EU ali i u Srbiji su iste, podržava se slobodno mišiljenje.
Neprihvatljivo je za demokratsko društvo da su mediji potkupljivi.
Da li je ovim Vučić označio kraj podaničkog odnosa Srbije prema EU,koji je uspostavljen postavljanjem ds na vlast 2000-te od strane nato? Verujem da jeste,a već vidim koliko u ponedeljak da će zvaničnici EU da se ograđuju od Kocijančičke.
Vucicu po ovom pitanju za svaku rec te podrzavam a jos vise cu kad budes otkacio ove iz EU i kad se potpuno okrenes nasoj braci Rusima,Kinezima..
До појаве ових СНС плаћеника, нисам ни знао шта су ботови.
@botovi@sns - E zbog njih ces izgubiti i volju i zelju da ista komentarises! Bilo je ovoga i ranije Ali ovoliko.......? Nije normalno.Valjda misle da smo debili,stali??
Cestitka Premijeru! Muski im je odbrusio. Ali,ko su ONI? Devenport je ambasador EU u BG. To nije neka golaema zverka. A,ta Maja,je portparol u EU. Kakva je to funkcija? "Odmah do posluzitelja",sto rece M.Crnjanski. Kad se oni ovoliko osiono ponasaju prema Srpskom Premijeru,-Kako li se tek ponasaju,"Velike Ribe"?! Merkel,Kamerun,Oland...Pa cak i onaj siptar Rama,kao da je odmah uz njih! I ovo "Sklonicu vam se s'puta"! Zasto bi se ON toj Maji "sklanjao"!?Sta sve to znaci!? Kome su upucene-Poruke!?
Srbija je uvek otvorena za saradnju sa svima, ali to ne znači da bi trebalo da budemo nečije marionete. Možda je Zapad na osnovu iskustva sa ljudima koji su prethodnih godina bili na vlasti navikao da im naredjuje i da ti ljudi izvršavaju njihova naredjenja. Sve dok je Vučić premijer to neće moći.
Nije ugrožena sloboda medija. Samo je na prodaju. Premijer ima hrabrost javno to da i kaže.
Ma ne moze niko vise da nas omalovazava! Dosta toga! Treba im odbrusiti na ovako kulturan nacin. Svaka cast premijeru.
Ljudi ja znam jedno sunce izlazi sa istoka a ne sa zapada
Eh da smo ovakve lidere, kao što nam je ovaj, imali zadnjih 20 godina gde bi nam danas bio kraj.
Srbija ima pravog vodju koji hrabro brani svoje stavove i svoju zemlju!
Vucic nece trpeti nikakav pritisak na Srbiju i dobro je sto u ovako kriznim trenucima imamo na celu Vlade takvu politicku figuru poput njega. Takvom politikom je uspeo da vrati davno poljuljani ugled Srbiji.
Tko koga ovde pokušava da cenzuriše,udara packe jer im se ne sviđa što čuju?Svako pitanje zaslužuje odgovor ako se postavi ,u čemu je problem što je premijer odgovorio?
Budi uvek spreman da govoris sto mislis,pa ce te podli izbegvati
Premijer je svojim stavovima jasno pokazao da je odgovoran prema građanima Srbije i da sve što radi radi u njihovu korist. I da..razlikuje se od njegovih prethodnika!
Cast onima koji se smeju problemima,koji iznlaze novu snagu u teskocama,te postaju jos hrabriji.U takvim uslovima uskogrudni posustaju,ali oni cija su srca cvrsta,cija savest opravdava njihova dela,su spremni da slede svoje principe do kraja
@sava - Samao hrabro. Ni ti ni ja nismo otišli u tuđu zemlju, jeli njihov hleb a zatim ih počistili kalašnjikovim. Živimo ovde, gledamo svoja posla i ne damo da nam niko do nas samih kroji sudbinu. Nisam nešto u politici, ali koliko vidim, u EU imaju šta da rade, a nas neka puste. Može se bez svakog. I mi bez njih i oni bez nas.
Aleksandar Vučić je jedini premijer koji voli svoj narod i državu i koji zaista teži ekonomskom napretku, miru i stabilnosti. Srbija želi da ide putem EU, ali ne i da budu njihovi poslušnosti koji će nastaviti da uništavaju našu državu. Mi smo na vlasti imali državnike koji su upravo radili kako su njima rekli i govorili.Građani Srbije danas na vlasti prvi put u istoriji imaju premijera koji voli svoj narod, koji brani interese našeg naroda.
@Hemera - Ako je jedini odnosno samo jedan lose nam se pise.
@SOS - Istina! Od sada ćemo gledati naš narod i sopstvene interese i biće nam bolje!!!
@SOS - Надам се, али са стрепњом очекујем фебруар...
Ja se ne slazem sa spremnoscu premijera da se skloni njima sa puta, ako im smeta.Jesmo li mi tebe izabrali ili oni,i po nasem trazenju trebas da se sklonis, a ne pi njihovom.Te njegove reci uprkos izjave da je sluga srpskog naroda otkrivaju da se njima podcinjava vise nego srpskom narodu, jer inace bi rekao da ce ostati i braniti srpski narod i od njih.
Premijer je ispravno odgovorio. Srbija podrzava nezavisno novinarstvo i tezi da na razne nacine stvori urdjenu drzavu. Pored toga Srbija je i samostalna i suverena drzava koja sprovodi politiku koja je u njenom najboljem interesu.
Moram priznati, uzivao sam citajuci saopstenje. Dosta smo bili otirac svakome ko to pozeli. Dosta je bilo po onoj narodnoj da kad se siromah zeni i zec se ostri...
Premijerova duznost je medju ostalog i da stiti gradjane i interese Srbije. Srbija zeli saradnju sa svim iskrenim prijateljima sirom sveta, ali i ne dozvoljava da je niko ponizava.
U svemu ovome me najvise impresioniraju ovi botovi koji su toliko revnosni, odani vodji i partiji da bi im pozavideli i oni koji su nekada pohadjali politicku skolu SKJ u Kumrovcu.
@Bato - Ajde, ne mlati praznu slamu! Idi na Politiku, Blic, B92, Danas, pa da vidiš kako samo ovima tvojima (antiSrbima) se puštaju komentari.
@Bato - Ja ne mlatim praznu salamu al ti se mnogo ljutis i nigde ne kazem da mediji ne daju mesta "antiserbima" (po tebi oni koji imaju suprotno mislenje od tvog misljenja su antisrbi, to nije dobro jer ispada da nas ima jako puno) vec da su botovi revnosni odnosno puno vredni.
@Bato - Boro@ Pa upravo zbog toga Novosti treba da budu oaza slobodnog komentarisanja i izrazavanja stavova slobodnih ljudi!
@Bato - Anti Srbi? Ko sve ovde piše komentare dobro je što uopšte postojimo. Nemamo mi džabe na grbu 4 slova s, ali mi ne shvatamo to značenje.
@Bato - Da li se ti slažeš sa Majom da je ovde velika cenzura i da je ona ovde pod pritiskom?
@Bato - Ne radi se o cenzuri nego o botovima.Prouci kombinaciju dirigovanih afirmativnih komentara(lako su uocljivi po povrsnosti) i dirigovanog glasanja (recimo u 3 minuta 40 glasova nepreporucujem.Sve to veoma ponizava sve nas koji se trudimo da budemo koliko toliko objektivni u svojim komentarima.S'druge strane sve to u velikoj meri kompromituje partiju koj se tim bavi(jer ovoliku partisku vojsku treba neko da organizuje.)
Дала баба динар да у коло уђе ла сада хоће да да 5 да из кола изађе. Сувишне касно, радио си како су ти наредили ЕУ пријатељи који су те и довели на власт.
@Фидел - Nikad nije kasno, dok je daha u grudima ima nade da se stvari poprave.
tako je aco srbine dosta je bilo ponizavanja od tih fasista nedesava im se tamo ovaj haos bezveze cia sinko to je sve proizvod amerike i njihovih satelita putine care legendo dokrajcices ih ti si institucija i intelekt za ove poslusnike kauboja
Ako su hteli da nam pomognu, zasto je iznos troskova kompanije " Van Hek " iz Holandije, za 23 miliona skuplja, ako je u pitanju ta kompanija? Zar nisu mogli da " doniraju " tu akciju? Premijer realno nastupa.
@Prijatelj - E,pa zato što su neki iz EU trebali da podele 23 miliona evra, a da posle imaju Vučića u rukama da je znao, a žmurio. I sve im Vučić pokvario.
a sto nisi građane drbije obavestio da vrše pritisak? Zato što ste isti.
Svaka čast ,dosta je nameštanja i pljačkanja ,bolje i bez evrope nego da nas ponize do krajnjih granica, Srbijo Majko uz tebe smo do groba!!!!
Дикан, словенски јунак из "географски мале земље Србије", опет побеђује у миленијумској и вишеструко неправедној борби, на одушевљење страначких колега и застранилих грађана, ове географски мале земље, али са Великим Вођом на челу.
Ne verujem šta dole čitam, sve je ovo scenario za naivnu rulju, mediji su jevrejski, u Srbiji ne postoji nezavisno i slobodno novinarstvo, sve je cenzurisano što se ne poklapa sa izjavama vlasti ili je satanizovano i zataškano! Sve te silne NVO u Srbiji deluju prema prema instrukcijama Bilderberg grupe bukvalno rečeno, čiji se sastanak održao i kod nas 30.10.2014!
Zapad se nikako ne miri sa činjenicom da Vučić Srbiji vraća dostojanstvo!
Naviku i tradiciju svakodnevnog izveštavanja ambasadora najvećih zapadnih sila, o radu vlade i o donošenju odluka je naprasno prekinuo Vučić, a svi oni zajedno to teško podnose i zbog toga nečude ove njihove niskopobudne reakcije!
Ljudskoj sujeti i budalaštinama nema kraja! Neki su ovde spremni da zarad svojih interesa sramno služe zapadnim mentorima! Ali taj posao će im zasigurno pokvariti vođa ove države!
@Bonito - Na kog vodju mislite? Predsednika koji je biran na izborima ili premijera koji je biran u skupstini? Ili ste sve pomesali pa mislite na Tita ( i on je Staljinu rekao Ne)
@Bonito - Kakav bre vodja, jesi se ti zapio malo, pa ti se prividja... Nema vodje, a ako mislis na A.V., on je prvi ministar, odgovoran narodu, kao sto sam rece, narodni sluga...a ne vodja... E, sad, sto ste vi Srbi politicki nezreli, pa vam uvek treba tata, tj. vodja, bar vecini, to je pitanje za Jovana Marica i kolege.... Mislim, razumam ja to, zgodno je koristiti glavu za nove modele kacketa, i nizasta drugo....
Vi ste blesavi komunisti meni se vise svija anasnji tekst Kustuice ocekujem ga u stampanom izanju novosti Страх и џинс никада не излазе из моде 10.01.2015. Ако заборавимо на сукоб хришћанске и исламске антропологије и истину да тај сукоб проистиче, између осталог, из идеје да ислам није прошао кроз ренесансу, како тврди нобеловац Харолд Пинтер, не преостаје нам ништа друго него да будемо солидарни са свима који су у стању да се шале, да нас насмеју и учине нам живот лепшим iskra.co
@blbost gluposti - A ti zaboravljaš da ovo nije prvi put da neko sa Zapada plaća "nezavisne" novinare da rade protiv srpskih lidera i samog naroda.
@blbost gluposti - blbost glupost@ Kako je u svemiru?Jeli redak vazduh,ili ga nema? Dali je Alchajmer stobom? Imas li belog dovoljno?Objasni nam kako si prosao kroz skolu da te niko ne primeti? ILi se tajno druzis sa EU mozgovima koji se ispiraju venisom. Reci nama zaostalima i glupima kako je to biti napredno glup po EU stndardima koji vode civilizaciju u ponor. Ovo je za tebe, kao i za Maju jako komplikovano.
Što si naletela, pa si se nagrdila. Jadnice, sve mi te žao. Nisi znala da je Vučić toliko tvrd. Smestili tiovi iz EU. Ne bi ti.
@Pedja - Није она крива. Само ради посао за који је плаћа ЕУ.
U interesu krupnog inokapitala je trziste ocisceno od domacih proizvodjaca. Nama ne treba drzava i vlast koja radi u interesu krupnog kapitala, vec vlast koja radi u interesu sopstvenih gradjana
Neka je rekao jasno i glasno. Činjenica je da Evropska unija kao i druge velike zemlje hoće sve da kontrolišu i u sve da mešaju prste. Iako smo mala zemlja ne treba u da povlađujemo i dozvolimo da nam više sile utiču na medije.
Navikla je EU da sa žutima radi šta hoće, pa se ponadali da mogu i sa Vučićem. Kad ono prečka.
Odgovor je dobila,moze da odbacuje sta god hoce.
molim gospodju da mi da primer slobodne stampe u eu! hvala unapred!
Bravo za još jedno istorijsko NE! Koliko će li nas ono srpskih glava koštati? Premijer je napokon izgubio živce sa" evropskim demokratama". Nismo mi licemerni Englezi i hladnokrvni Nemci. Mi smo BRE SRBI. Pošteni i iskreni. Možda bi neko, zlurad, rekao NAIVNI i LAKOVERNI. Da nam je još Nikola Pašića.
Al su se raspisali ovi napredni "botovi"... dobro, dobro dobićete svi dnevnice za drustveno-partisko-poltronski korisni rad.
Pa zasto gospodin Vucic vodi zemlju u to leglo korupcije i perverzija svih vrsta kad i sam vidi s kim imamo posla? EU je velika prevara, iza nje se kriju interesi zapadnih lesinara i hijena koji su nista drugo nego ekonomske ubice sa kravatama.
,,Uzgred, ako vam lično predstavljam smetnju jer neću da budem vaša lutka na povocu, već samo sluga građana Srbije, jasno me i nedvosmisleno o tome obavestite, i ne brinite, skloniću vam se sa puta, a znam da ima mnogo onih koji čekaju da ulogu potrčka i poslušnika istog sekunda preuzmu.,, Никоме да се не склања , ако неко треба да се склони и забрани то су невладине организације и ово двоје.
Dosta smo bili otirač svakome ko to poželi. Dosta je bilo po onoj narodnoj da kad se siromah ženi i zec se oštri..
Tako i treba.Ostro i odlucno,jer posle takvih izjava nista drugo nije ni zasluzila ova gospodja.
ne bih preujudicirao nešto što je moguće da je došlo od ljudi iz bliskoga okruženja dotičnoga devenporta ili maje , pod navodno njihovim imenom , podsećam da je dosta ljudi iz ds-a se uvuklo u raznorazne eu komisije i sada ne izlaze odatle. , sem toga sumnjiva mi je prošlost maje kocijančić nigde nema njene biografije na net-u
Iako je premijer nase male zemlje to ne znaci da treba da cuti na svaku neistinu i laz.Srbija je uvek postovala slobodu medija,a to sto Vucic nekome smeta ne znaci da treba da se koristi ovako prljavim igrama.
Na ovaj Vučićev odgovor Njegoš bi rekao ; Vučić i zbori i tvori, Srpkinja ga još rodila nije od Kosova ma ni prije njega; Pokazao je da štiti Srpske interese i da nije marioneta da mu Evropski moćnici određuju tendere i uzimaju velike provizije na štetu Srbije. Gospodine Vučiću nemogu tebe pojedinci iz EU smijeniti, tebe može samo Srpski narod smijeniti, a oni te podržavaju više od 70% a poslije ovog odgovora i više će.
Ne postoji cenzura, već neka vrsta autocenzure. Gde dolazimo do apsurda da mediju koji su vlasništvu države skoro uopšte ne učestvuju u tome, već privatne televizije i novine, koje se prosto utrkuju ko će više pohvaliti premijera i kad ima razloga i kad ga nema. U trci za novcem, pošto je Srbija siromašna jedini izvor su državni sponzori i njihove reklame ili kao što je bila ona kampanja za bezbednost saobraćaja
Navikli "veliki" da sve bude po njihovom...pokorno... E, pa ne moze uvek... Skidam kapu za smelost i izbor reci "...neću da budem vaša lutka na povocu, već samo sluga građana Srbije..."
Vratio Vucic bedz izgleda! Samo radikalno sa tom EU ipak je on ekspert za to.
opa...da li je to na obzorju kraj politicke idile, i kraj puta koji nema alternativu? Bravo Vucicu, majstore, imas moj glas da Cetvrti Rajh i njegove gaulajtere posaljes dodjavola.
Kada ce Beograd na vodi? Ja kao da sam u Sahari? Daj vode barem.....
Bravo za premijera. Dosta je bilo cutanja i savijanja kicme. Licemerima treba jasan odgovor. Pod izgovorom demokratije vrsljaju svuda i traze mogucnost da pljackaju i onako siromasne zemlje.
Vučić je u pravu. Velika je cenzura u pitanju, ali sa suprotne strane. Dok su u nekim listovima eksplodirali komentari podrške u Politici pustiše samo 6 komentara. I to protiv Vučića. Komentari podrške se tamo brišu. NUNS ne da Politici da diše.
Protestvujem u Novostima, jer nigde drugde ne mogu zbog surove cenzure u Blicu i Politici. Tamo ne mogu da podrzim Vucica.
Eto, tako to rade u EU. Zato, gospodine Vucicu, ne ljutite sa na "one" koji porucuju da ce sprecavati Srbiju ili joj otezavati put do EU. To su iskreni prijatelji Srbije, bez obzira ti glasovi stizu iz Zagreba.
Moze da prica ko sta hoce, ali ono sto je velika istina i cinjenice su , Aleksandar Vucic je covek koji predstavlja nasu zemlju, koji za razliku od mnogih njegovih prethodnika uziva veliko postovanje i uvazavanje od strane zapada. Nema nista od te price, i oko ovoga se dzabe dize prasina, jer nikakva cenzura i ugrozavanje medija ne postoji. Ovo je samo jos jedan pokusaj da bivsi hoce priliku da se vrate na vlast.
Koji je ovo idiotizam botova.Pa čitate li vi išta osim večernjih i vidite li šta drugi objavljuju u komentarima.Ovo nešto ne valja.Neće više šef da bude lutka na povodcu.Znači do juče ga vodikao Devenport i sad bi malo da bude "nezavistan",da i on može nešto da kaže,a što mu ne napišu ovi iz EU.E brale to ne ide tako.Dao si banku da udješ u kolo,pa sad igraj kako ti sviraju.Vidi narod da si ih prevario,pa bi ti sada nazad.E to ne ide tako.
Hajde bre Vucicu priznaj sta je problem. Zasto ne kazes da si potpisao sa EU da Srbija prihvata nezavisnost Kosova, kao preduslov za otpocinjanje pristupnih razgovora o ulasku u EU. Priznaj istina ce svakako izaci na videlo
@ljuti krajisnik - a zbog vas "ljutih", sad sam u Srbiji. Bez igde icega.
I treba da ti zabrane da pricas!?Umjesto da pohapsite i zatvorite one koji rade protiv drzave i vlade vi dajete kojekakve izjave.Kako se zovu oni koji rade protiv drzave i naroda i bivaju za to placeni od strane stranih interesa?Valjda postoji neki zakon za veleizdaju,spijuniranje i podrivanje sistema drzave.
Slazem se sa konstatacijom da u Srbiji nema nezavisnog novinarstva. Ali nisam sklon jednostranom uticaju. Verovatno je da politicke strukture i pojedinci iz Srbije uticu na medije. Ali je sigurno da mnogo veci uticaj na iste imaju EU i SAD. Na tlu Srbije to je jedna neravnopravna utakmica. Uticaj na medije i novinare u Srbiji podseca me na onu utakmicu izmedju Urugvaja i Jugoslavije u Montevideu. I to bas onako kako je Bjelogrlic u svom filmu prikazao. Pri cemu EU ima ulogu Urugvaja.
Glasacu za Vucica ne zato sto je savrsen, nego zato sto mu demokratska ekipa (ds sps) nije ni do kolena.
Devenport je promenio medijske zakone u Srbiji, a sada preko udruženja na koje ima uticaj UNS i NUNS vrši pritisak na srpske medije, šta može, a šta ne može da se objavi. Hvala, Novostima na poštenom informisanju.
EU podržava nezavisno i odvažno novinarstvo, kao i slobodu govora širom Evrope i izvan nje. Sloboda izražavanja je osnovni princip demokratije.izgovorila je maja kocijanic.-Pa zasto ne objavljujete istinu koja se desava u ukrajini,i rusiji.Zivim u svedskoj i na vestima objavljuju sve najgore o rusima i prorusima,a druga strana je ok.tako je u celoj Eu.
sa vucicem je ista situacija kao u narodnoj poslovici,"dala baba dinar da udje u kolo,pa kasnije daje dva da izadje iz njega"
Postavljam javno pitanje premijeru " Zasto nas u tu i takvu EU gurate?
ja ne verujem u iskrenost vucicevih reci upucenih kocijancic i devenportu - kad ga angela bude nazvala srdacno ce se pozdraviti i o ce joj reci "angela, da bih obavio dogovorene poslove treba mi 55%podrske, a bez ovakvih povremenih izjava to u srbiji nije moguce..." - a angela ce odmah da ga prekine " znam, znam , vucicu, ne moras da mi objasnjavas - shvatam ja to... pa politicari smo - zar ne..."
@gvatemala - Bravo za komentar, ali malo je Srbiji inteligentnih ljudi koji mogu da provale ovo. Uglavnom se supermen velica po gradovima i selima u Srbiji, na zalost, ali nista ne traje vecno...
Dosao je neko ko se ne da izmanipulisati... Vucic je prvi covek koji je ostvario skoro sve sto su gradjani hteli...
Gospodine Vucicu sto vecu jezicinu budete imali vece postvanje cete imati, "nema tu ako nekom smetam ja cu se skloniti", znate sta, pa i narod se tu pita, ne mozete da dodjete kad ocet i da odete kad ocete, ako Vam narod veruje i oce Vas.............ma sta ja bulaznim savicu Tabak i napisat sta mislim.
Malo je politicara u svetu koji se istinski bore za svoj narod i sluze mu, a Vucic sve cini da drzavu spasi od propasti u koju smo srljali sa prethodnim vlastima. Ali vise puta do sada, EU je potvrdila da im je potrebnija neka marioneta od politicara koja bi izvrsavala svaki njihov zahtev i zelju. Tako nesto Vucic nece dozvoliti!
Ako im je rekao. On je jedan od retkih premijera koji ne zeli da kleci ni pred kim i da se klanja onima koji ne zele dobro Srbiji.
Dali su novac BIRN-u da siri svakakve lazi o Srbiji. Njima je samo u interesu da destabilisu Srbiju i potkopaju Vucicev autoritet.
Da postoji medijska cenzura u Srbiji, onda ne bi mogli ovako da pljuju po Vucicu.
Dosta je bilo zatvaranja ociju pred istinom. Protiv Srbije se vodi medijski rat i to potice jos iz 90-ih. Srbi su svuda u svetu prikazivani kao teroristi, kao losi ljudi, zlikovci koji ne postuju nijedna ljudska prava. To je svakako neko dirigovao i islo mu je u korist.
Rekao im je istinu u lice, pa sad nek se puse i Kocijanciceva i Devenport.
Srbija je dugo cutala i trpela svakakve uvrede i ponizavanja koja su joj nametana, ali sada se nasao jedan koji je tvrdoglav, a birao ga narod koji je isto tako tvrdoglav i koji nece vise da trpi lazi o njemu.
EU nas zeli u svojim redovima, ali po koju cenu ce to biti za Srbiju. Ako nas EU zaista zeli, onda neka prestanu sa sabotazama, jer sve to moze da im se na kraju obije o glavu.
G-đa Kocijančić i g-din Devenport imaju bahat stav prema Srbiji, sto nije u skladu sa demokratijom koju navodno propagira EU!
Ako im narod veruje, birace ih na narednim izborima da vode Srbiju. Mozda bi doticna gospoda volela da se nasem narodu zapuse usta, samo su zaboravili na jedni cinjenicu da Aleksandar Vucic zeli i postuje EU da se Srbija tamo nadje. Ali mi smo dovoljno dostojanstveni da kazemo ono sto mislimo, pa samim tim i puna podrska Aleksandru Vucic po tom pitanju, kao predstavniku naseg dostojanstvenog naroda.
Одличан одговор премијера, мислим да су га потценили. Што се тиче ових коментара да сви који подржавају Вучића су ботови а остали су као слободоумни, мени то делује као замена теза! Свако нормалан ће подржати овако нешто, таман и да је Тадић изјавио имао би подршку.
Crkoše zbog Beograda na vodi, Air Srbije, Bora...Što se Vučić više trudi da izvuče zemlju, sve je veći njihov bes, pa se pakuju svakojaki štrajkovi da ga sapliću.
Pa, ne moze Vucicu da se crpe pare iz evropskih fondova, a da se ne podvije rep. I oni traze svoje.
@Grada - Kakve pare iz evropskih fondova? Nema tih para koje ce nadoknade ono sto sunam razruslili, a o ljudskim zivotima da i ne pricamo.
Vucic kao predsednik srpske vlade mora da vodi politiku iskljucivo u interesu srpskog naroda. A politiku EU i njene interese cemo podrzavati samo u onoj meri koja se podudara sa interesima srpskog naroda. Ima u Evropi jos drzavnika koji vode racuna o interesima svog naroda.
Postovani Vucicu, ne mozete se Vi skloniti sa puta bilo kome i zarad bilo cijih interesa, nego ste mandat dobili od naroda koji Vas i dalje podrzav....a price i saopstenja protiva Vas i nas......to moramo da prevazidjemo
To sto AV nece da igra kako oni sviraju, a protiv interesa nase drzave i naroda, nikako nije niti treba da bude razlog da se njima sklanjamo sa puta...mi imamo svoj pravac i cilj
S obzirom da sam apoliticna i ne interesuje me niti jedna partija ili politicka opcija, moram da primetim da stampa obiluje svakojakim tekstovima i izjavama i pozionih i opozicionih lidera, a svaciji rad je podlozan kritikama...tako da ne verujem da postoji bilo kakav upliv politickih mocnika u pravcu cenzure bilo cega
To se kod nas kaže "nije šija, nego vrat"! Nema novih uslovljavanja u vezi Kosova i Metohije, ali ima novih začkoljica! Nije Kosovo i Metohija, nego sloboda izveštavanja... I tako u nedogled!
Чувајте се од лажних вођа, који вам долазе у оделу овчијем, а изнутра су вуци грабљиви. По плодовима дела њиховим познаћете их.
Nemam reci za premijera, koliko je smeo covek, to do sada nijedan politicar nije bio...
@jim - Prvo sam mislio da si bot, pa onda shvatio da se sprdas sa nasim premijerom, jer ima apsolutnu vlast, medije i podrsku (zbog Brisela) iz inostranstva. A nije u redu da se sprdas, jer ga je narod izabrao, a narod ..
Jos nije kasno da se osvesti i shvati da EU(citaj Nemacka) radi samo u svom intresu.treba im pokazati da nisu jedina opcija
Ma da, samo nek nas vredjaju i ponizavaju, a mi cemo da cutimo.
Ne bi me zacudilo da na kraju Vucic izvadi dokaze i potvrdi svoje tvrdnje oko kojih se digla tolika prasina i zauvek zapusi usta doticnima.
Devenport i NUNS. Već viđeno. Uzaludna investicija neokonsa. Korist samo za sitnošićardžije lepog i nezaboravnog prezimena. Kao sigurnom gubitniku, viteški mu predlažem da se posrbi i uzme krsnu slavu Aleksandar Nevski. To kod nas slave vojvode. Petar Bojović na primer. Ako ovo bude pročitao, ili mu NUNS objasni, promeniće stranu tvrdi i lukavi Englez, sve će manje da bude Englez. Shvatiće moj predlog kao častan. Jedino će NUNS ostati bez apanaže. Više sreće drugi put.
Vu;i' moda jeste predsednik Vlade geografski male yemlje,ali je premijer koji se ne udvara nikome i interese naroda i Srbije stavlja na prvo mesto!
Sloboda govora i sloboda misljenja je osnovno pravo svakog gradjanina pa cak i premijera jedne male Srbije! Ne odgovara im drzavnik kakav je Vucic, sto je hrabar i iskren i sto svakome moze zapusiti usta! E pa gospodo, zapitajte se malo za kakve se vrednosti borite?! Za one koje i sami ne postujete!!!
Sloboda govora i sloboda misljenja je osnovno pravo svakog gradjanina pa cak i premijera jedne male Srbije! Ne odgovara im drzavnik kakav je Vucic, sto je hrabar i iskren i sto svakome moze zapusiti usta! E pa gospodo, zapitajte se malo za kakve se vrednosti borite?! Za one koje i sami ne postujete!!!
@Pink Panter - Neka ne misle gospoda iz EU da ce Vucic biti silueta u vodjenju ove drzave.
Evo, stiže da se oglasi i Jelena Milić iz Centra za evroatlantske studije da opauči Vučića. Sutra očekujem da joj se pridruži i Danica Vučenić u TV Vojvodina u prljavoj kampanji na našeg Premijera
danas je i zvanicno oboren rekord botova na jednom mestu.
@nas dragi vodja - Nema više botova, nego na tvom B92. A, ovo ti je Srbija bez cenzure.
@nas dragi vodja - Уобичајено по броју плусева које су себи давали, али је постигнут рекорд по броју написаних коментара, иако неки од њих садрже чак и по две-три реченице!!!
Verujes da ce negativne posledice privatizacije u dugom roku zaseniti tvoju kratkorocnu dobit?
Cista ljubomora zbog toga sto smo izgradili Beograd na vodi, zato sto je dinar ojacao a evro pao, zato sto se u Srbiji zivi lepo i u visokom standardu i jer je za sve to zasluzan nas hrabri, pametni i vesti najbolji od svih premijera u Evropi, covek koji nam je obezbedio divnu sadasnjost i jos lepsu buducnost. Ako to i ne bude tako, bice neko drugi kriv, dusmani koji nas mrze, placenici i petokolonasi.
Oni predstavljaju najbolje gradjane Srbije, sve znaju!
Vuciceve tvrdnje su istinite i tacne, a sloboda izražavanja osnovni princip demokratije i ona je najizrazenija u Srbiji.
Šta da ti kažem Majo. Nisi u pravu. Što si tražila, to si i dobila. Umesto samo da demantuješ Vučića u jednoj trečenici, ti ga nakiti. Ništa ti se ne bi desilo.
Za dobrim konjem prašina se diže. Što negativnije o Vučiću pišu i govore, to je veći dokaz koliko cenzure uopšte nema.
Gledali smo taj film. Svi su super, samo mi ništa ne valjamo. Maltretiramo druge, a ti drugi vršljaju po Srbiji kako hoće.Ali još nisi imala prilike da čuješ reakcije Vučića kad mu neko napadne Srbijicu. Slušaj i pazi sledeći put šta ćeš izjaviti.
Da je Vučić stvarno oklevetao EU, tužili bi ga međunarodnom sudu bez reči, pa bi onda debelo naplatili odštetu. Ovako, samo se pišu prazne priče po novinama.
iako sam za tu evropsku uniju ali ipak podrzavam premijerov stav,netreba nikom dozvoliti da nas ucenjuje i gazi
Mediji su slobodniji nego ikad a i sloboda govora isto tako. Najbolji dokaz je to što se Premijer nadapa svakodnevno ma šta uradio i rekao. Stvarno nema smisla pričati na ovu temu pošto je Vučić sve rekao.
Sve što bi se dodalo na ono što je Vučić rekao bi bilo suvišno. Jasno je kao dan da je Vučić svima trn u oku baš zbog toga što se zalaže za nešto što je normalno i što ne trpi pritiske.
Svima je jasno da za Srbiju ne važe ista pravila i da se na Srbiju vrše svakodnevni pritisci. Moramo podržati našeg Premijera koji je pokazao da ne podleže pritiscima i poslao poruku da će Srbija uvek da iskaže svoje mišljenje sviđalo se ono nekome ili ne.
Javna je tajna da postoje placene novinarske agencije, ali i politicari, NVO i druga udruzenja da konstantnim napadima na premijera i vladu unesu politicku nestabilnost u zemlji, da bi posle toga mogli da ucenjuju vladu i traze ispunjenje svojih interesa. Ako hocemo normalnu drzavu moracemo da se izborimo jednom zauvek sa ovim ozbiljnim problemom.
To jeste sloboda govora o kojoj oni pricaju, zasto premijer jedne zemlje ne moze izneti svoje iskreno misljenje.
Ti si mislila da se nalupaš gluposti i da Vučić ćuti, crna ženo. To što iza tebe stoji EU, ništa ne znači. Ovaj raspaljuje na sve živo.
Ova je mali zalogaj za Vučića. On to smaže usput za užinu dok radi nešto. Ma popije ko kafu.
@Veroljub - cuj njega, smaze, popije...da je pametan imao bi on pametnijih stvari da joj uradi, ali izgleda takve stvari njega ne zanimaju...ih sto nije dacic na njegovom mestu, gugutala bi ona kao grlica....
EU zajedno sa Amerikom su "pukli" i pokazali svoje pravo lice ,prestavši da se igraju "dobrih odnosa" sa Srbijom.Razlog je, što su shvatili ,definitivno,da nećemo priznati Kosovo !
@PetarW - Odavno su oni transparentni, da ne kažem providni. Shvataju da nećemo priznati Kosovo. Bez obzira na to, neće oni nikada prestati da nas primoraju da ipak priznamo.
Neverovatno je da EU i dalje misli da može da ucenjuje naše političare, konačno Srbija ima premijera koji ne igra kako oni sviraju.
Dosta je Srbija bila marioneta, premijeru samo čvrst stav i nastavi tako, situacija će se već rešiti u našu korist, sigurna sam.
Naša vlada gleda interes države i naroda, Srbija je na dobrom putu, EU ne može da se meša u unutrašnju politiku naše zemlje.
Vucic nam je sam rekao celu istinu,ono podsvesno je izaslo iz njega-ako nisam dovoljno dobar poslusnik i potrcko,sklonicu vam se s puta.Uvredjen sto ne cene njegovu uvlakacku politiku.Krajnje je vreme da se nama skloni s puta i potrazi pomoc dobrog psihijatra,dok ne bude kasno i za njega i za nas.
Konkretno: SRBIJA SRBIMA!!!!! Dosta je ovaj napaćeni narod bio manjina u svojoj zemlji, vodica za ispiranje usta itd. Svaka čast za premijera i veliko mu hvala što se bori za nas. Aleksandar Vučić je na ovaj način ukazao svim građanima Srbije poštovanje, jer se on na ovakve i slične načine zahvaljuje celoj Srbiji što ga je izabrala!!!
Komentari (274)