Bili smo PRESTRAVLJENI, a posada je ĆUTALA: Svedočenje putnika koji su na Sretenje preživeli pravu dramu na nebu iznad južne Srbije

D. A.

17. 02. 2020. u 21:25

Posle više od pola sata kruženja nad aerodromom "Konstantin Veliki", letelica preusmerena u Sofiju

Били смо ПРЕСТРАВЉЕНИ, а посада је ЋУТАЛА: Сведочење путника који су на Сретење преживели праву драму на небу изнад јужне Србије

Foto Tanjug

U SUBOTU, na Sretenje, bili smo akteri drame na nebu iznad južne Srbije! Po redu vožnje, avion "Rajanera", na letu broj FR1094 iz Stokholma za Niš, trebalo je da sleti na aerodrom "Konstantin Veliki" u 19.35. On je, međutim, kružio pola sata zbog kvara na avionu i nemogućnosti da sleti. Za to vreme, niko od članova posade aviona nije se obratio putnicima. Bili smo prestravljeni. Tek kad su nastali panika i strah, stjuardesa nam je saopštila da je kapetan odlučio da ne sleti u Nišu već u Sofiji. Putnici su bili prestravljeni jer su shvatili da je reč o ozbiljnom problemu, ali niko nam ga nije obrazložio. Tek u Sofiji, avion se konačno prizemljio.

Ovako putovanje iz prestonice Švedske, neplanirano preko Sofije, pa do Niša opisuje putnica Tatjana Jovanović iz Kladova. Tvrdi da je situacija u avionu bila vrlo dramatična i ukazuje na navodno neprofesionalno ponašanje posade aviona koji je sleteo u glavni grad Bugarske.

- U Sofiji je konačno avion sleteo - nastavlja Jovanović. - Tamo smo predugo čekali na izlaz iz aviona, zatim na pasošku kontrolu, a onda i na organizovanju prevoza autobusima. U Niš smo stigli tek u dva časa posle ponoći.

Naša sagovornica tvrdi i da njene reči može da potvrdi svako od putnika, kao i da su svi bili uvređeni zbog ponašanja posade. Informaciju da će sleteti u Sofiji, kako kaže, objavili su samo na engleskom jeziku, iako je 90 odsto putnika bilo iz Srbije.

Na sajtu niškog aerodroma objavljena je informacija da let kasni jer je preusmeren, a kako je objasnio avio-prevoznik, to su morali da učine zbog manjeg tehničkog problema sa avionom.

IZVINjENjE IZ "RAJANERA"

U SKLADU s procedurama, kapetan je kontaktirao sa ATC i avion je normalno sleteo u Sofiji, gde su ga pregledali naši inženjeri - kažu u "Rajaneru" za "Novosti". - Da bi se kašnjenje svelo na minimum, putnike smo autobusom prebacili u Niš. "Rajaner" se iskreno izvinio svim putnicima zbog ovog kratkog odlaganja.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (21)

777

17.02.2020. 21:59

Pa naravno... Nije sigurno sijalica bila u pitanju pa je treba samo zameniti! Ne krivite pilote zato sto nisu imali vremena u dramaticnim minutima da caskaju sa vama vec su resavali problem koji su imali. Bolje I'm se zahvalite sto ste sleteli u komadu vasa ekselencijo is kladova

Патка

17.02.2020. 23:09

Лоу кост компанија се изабере,карта се купи три месеца раније па се онда кука.

Nego šta nego lou kost

18.02.2020. 07:10

@Патка - Ko je putovao sa Er Srbijom, ni pakao mu neće teško pasti...

NightWolf

17.02.2020. 23:19

Očigledno je da ovi putnici ne poznaju procedure u vanrednim situacijama, gospođo važno je bezbedno sleteti ne ćaskati sa vama..

Grof

18.02.2020. 01:56

Platite kartu pet puta skuplje pa cete imati dobru posadu, hocete da letete dzaba a da vam se svi klanjaju. Pa autobusna karta iz Svedske kosta duplo vise nego Rainer!

IvanaNemacka

18.02.2020. 11:10

@Grof - A sta fali nasoj aviokompaniji?Imaju sasvim solidnu uslugu za cenu koju naplacuju.Imaju propusta kao i sve druge kompanije.Vama ako ne odgovara, letite onda sa onim avioprevoznikom koji ce zadovoljiti vase potrebe

Goran

18.02.2020. 03:44

Zamislite ovo čudo da letite npr. Lufthanzom i da dođete u istu situaciju da li mislite da bi vam pilot Nemac koji ne zna i ne mora sa zna Srpski rekao ista drugačije? Ne bi. I to je činjenica. A vi pokondirene tikve pljujete po drugima. Ljudi su imali problem zbog kojeg su morali da slete u Sofiji i to su uradili radi vaše bezbednosti.

Realno

18.02.2020. 05:14

Ko hoce da ustedi na novcu i leti u krntiji , mora ponekad i da se suoci s tavim nelagodnim okolnostima.Ko putuje po svetu , treba da zna bar par reci engleskog jezika.

McMilan

18.02.2020. 05:41

A sta ima da govore. A da je rekao znate to je samo mali kvar ne mozemo da setimo. Pa bilo bi još gore

ene, sad...

18.02.2020. 06:41

Igleda da je , po nekima, pilot trebalo da najavi velike probleme i borbu da se avion zadrzi u vazduhu! Svasta!!!

Zoran

18.02.2020. 07:14

Bas cudno.Nije mogao da sleti u Nis ali jeste u Sofiju.Da li je pista u Nisu od makadama a u Sofiji od asfalta?

Mila

18.02.2020. 07:36

Za identicnu situaciju sam vam pisala pre 6 meseci sa Wizz Air-om, niste objavili. Bravo.

realist.

18.02.2020. 07:49

Posade u i u Wizz air, su strane Drzavljanke koje pricaju samo Engleske a putnici Srbi, yoni iz Litvanije, i drugih EU zemalja.

Česti putnik Nemačka-BG

18.02.2020. 19:14

@realist. - Nisu u pravu što se Wizz air kompanije tiče. Godišnje, zbog posla i dosta jeftinijih karata od karata Er Srbije, i bližeg aerodroma mom poslu, letim desetak puta godišnje na liniji Karlsruhe (Baden-Baden)- Beograd. U avionu koji je, koliko znam stalno stacioniran na aerodromu u BG, su najčešće i naši piloti i bar jedna stjuardesa -Spkinja. Tu nema problema oko sporazumevanja.

gari

18.02.2020. 08:12

Kakva je tehnička služba i održavanje na niškom aerodromu? Nikakva, eventualno mogu da dopune avion gorivom i tu je kraj "tehnike". Rajaner je sleteo na aerodrom gde mogu da im otklone kvar, set ćeli ste "u komadu", živi i zdravi. Možda su mogli da vam bolje objasne situaciju, i da brže odrade prevoz za Niš, ali šta da se radi. Bitno da nije bilo većih "problema".

Toten

18.02.2020. 09:43

Pa vi treba da mu poljubite ruku kapetanu,valjda bpljee zna ono što radi od vas.Treba vam možda prevodioc u avionu.Sigurnije mu je bilo u Sofiju nego tras u Niš.Bitno je da ste živi stigli kućama

Neko kao ja

27.02.2020. 15:32

Gospodo draga,let avionom nije više luksuz,kao što je nekad bio... E pa,kad već hoćete da letite po Evropi i svetu,naučite bar nešto Engleskog jezika,pa ćete iole nešto razumeti...