Bili smo PRESTRAVLJENI, a posada je ĆUTALA: Svedočenje putnika koji su na Sretenje preživeli pravu dramu na nebu iznad južne Srbije
17. 02. 2020. u 21:25
Posle više od pola sata kruženja nad aerodromom "Konstantin Veliki", letelica preusmerena u Sofiju
Foto Tanjug
U SUBOTU, na Sretenje, bili smo akteri drame na nebu iznad južne Srbije! Po redu vožnje, avion "Rajanera", na letu broj FR1094 iz Stokholma za Niš, trebalo je da sleti na aerodrom "Konstantin Veliki" u 19.35. On je, međutim, kružio pola sata zbog kvara na avionu i nemogućnosti da sleti. Za to vreme, niko od članova posade aviona nije se obratio putnicima. Bili smo prestravljeni. Tek kad su nastali panika i strah, stjuardesa nam je saopštila da je kapetan odlučio da ne sleti u Nišu već u Sofiji. Putnici su bili prestravljeni jer su shvatili da je reč o ozbiljnom problemu, ali niko nam ga nije obrazložio. Tek u Sofiji, avion se konačno prizemljio.
Ovako putovanje iz prestonice Švedske, neplanirano preko Sofije, pa do Niša opisuje putnica Tatjana Jovanović iz Kladova. Tvrdi da je situacija u avionu bila vrlo dramatična i ukazuje na navodno neprofesionalno ponašanje posade aviona koji je sleteo u glavni grad Bugarske.
Pročitajte još - Rajaner ukida letove od Stokholma ka Nišu
- U Sofiji je konačno avion sleteo - nastavlja Jovanović. - Tamo smo predugo čekali na izlaz iz aviona, zatim na pasošku kontrolu, a onda i na organizovanju prevoza autobusima. U Niš smo stigli tek u dva časa posle ponoći.
Naša sagovornica tvrdi i da njene reči može da potvrdi svako od putnika, kao i da su svi bili uvređeni zbog ponašanja posade. Informaciju da će sleteti u Sofiji, kako kaže, objavili su samo na engleskom jeziku, iako je 90 odsto putnika bilo iz Srbije.
Na sajtu niškog aerodroma objavljena je informacija da let kasni jer je preusmeren, a kako je objasnio avio-prevoznik, to su morali da učine zbog manjeg tehničkog problema sa avionom.
IZVINjENjE IZ "RAJANERA"
U SKLADU s procedurama, kapetan je kontaktirao sa ATC i avion je normalno sleteo u Sofiji, gde su ga pregledali naši inženjeri - kažu u "Rajaneru" za "Novosti". - Da bi se kašnjenje svelo na minimum, putnike smo autobusom prebacili u Niš. "Rajaner" se iskreno izvinio svim putnicima zbog ovog kratkog odlaganja.
777
17.02.2020. 21:59
Pa naravno... Nije sigurno sijalica bila u pitanju pa je treba samo zameniti! Ne krivite pilote zato sto nisu imali vremena u dramaticnim minutima da caskaju sa vama vec su resavali problem koji su imali. Bolje I'm se zahvalite sto ste sleteli u komadu vasa ekselencijo is kladova
1. Aviate 2. Navigate 3. Comunicate - ovim redosledom
Лоу кост компанија се изабере,карта се купи три месеца раније па се онда кука.
@Патка - Ko je putovao sa Er Srbijom, ni pakao mu neće teško pasti...
Očigledno je da ovi putnici ne poznaju procedure u vanrednim situacijama, gospođo važno je bezbedno sleteti ne ćaskati sa vama..
Komentari (21)