SUV klasa za sebe: Na skeneru Novosti volvo iks-ce 60 (FOTO)
12. 02. 2020. u 22:54
Na višednevnom testu "Novosti" su imale priliku da se uvere da je i švedski "Volvo" ( doduše sada pod većinskim vlasništvom kineskog "Džilija ) ne samo "ušao u kolo" već se izborio, po mnogo čemu i za poziciju "kolovođe"
Zato i nema ni jednog proizvođača automobila koji nije dao sve od sebe da se izbori za što bolju poziciju, u bilo kom segmentu, kategoriji, ovih vozila.
Na višednevnom testu "Novosti" su imale priliku da se uvere da je i švedski "Volvo" ( doduše sada pod većinskim vlasništvom kineskog "Džilija ) ne samo "ušao u kolo" već se izborio, po mnogo čemu i za poziciju "kolovođe". Model "volvo iks-ce 60" je SUV srednje veličine koji dizajnom jasno pokazuje "korene" ali i savremenost, eleganciju i snagu, koja je tako svojstvena ovoj marki automobila. Jer, kupac "Volvoa" od svakog modela očekuje besprekorni dizajn, vrhunsku mehaniku i inovativnost , uz već legendarnu bezbednost koja je i zaštitni znak ove kompanije.
Automobil na našem testu, sa pogonom na sve točkove i dizel motorom najnovije generacije ( to znači i da zadovoljava najstrožije standarde o emisiji štetnih gasova) od 2,0 litara razvija respektabilnih 197 KS, sasvim dovoljnih da (obrtni moment 400 nm) kao od šale "nosi" vozilo tako da vam je posle samo par kilometara bilo kristalno jasno zašto je "Volvo" poodavno pripadnik "premijum segmenta". Oznaka "B4" znači i da je u pitanju "blagi hibridni sistem". Dakle ne "klasični hibrid" već sistem koji smanjuje potrošnju goriva i smanjuje zagađenje koristeći energiju koju dobije kočenjem, ubrzavanjem...
Naravno, nisu samo performanske i vozne karakterioistike to što ovaj SUV izdvajaju od mnoštva konkurencije i zbog čega je "premijum".
Unutrašnjost vozila, moderna, elegantna odiše luksuzom. Sve je tako skrojeno da vam je uživanje na bilo kojoj poziciji u vozilu ( a naravno da je najlepše za upravljačem ) zagarantovano.
Ovaj "Volvo" je krcat i najsavremenijom tehnologijom. I to već u standardnom paketu opreme - nema šta nema.Čitanje saobraćajnih znakova, sprečavanje vozila da izađe (neželjeno) iz saobraćajne trake, kočenje u kritičnim situacijama, vrhunska klima, navigacija...


Naravno, sve to ovaj SUV ima, ali kada tome dodate na primer i sistem kontrole kvaliteta vazduha ( uz električnu dvoozonsku klimu), senzor vlažnosti vazduha, zadnje i bočne prozore od kaljenog stakla, "City safe" koji sprečava sudar sa biciklistima,pešacima,većim životinjama i naravno drugim automobilima, inteligentni sistem informisanja vozača,i mnoštvo drugih sistema jasno je zašto je i ovaj Skandinavac na točkovima ovenčan epitetom "premijum brend".


Uzmimo samo da pored prednjih i bočnih vazdušnih jastuka, uz vazdušne zavesice za glavu i ramena, vazdušne jastuke za kolena i SIPS sistem zaštite od bočnog udara postoji i "whiplash" sistem zaštite karlice na prednjim sedištima...


Cena od 48,300 evra pa naviše.
TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
DUŽINA:4.688 mm
ŠIRINA:2.117 mm
VISINA:1.658 mm

MEđUOSOVINSKO RASTOJANjE:2.865 mm
MOTOR:B4 2,0 BENZINAC
ZAPREMINA:1.969 ccm
MAKSIMALNA SNAGA:197
OBRTNI MOMENT:400 nm
MENjAČ:automatski 8 brzina
MAKSIMALNA BRZINA.205 km/čas
UBRZANjE OD 0-100 km/č:8,4 sek
PROSEČNA POTROŠNjA:5,4 lit(fabrički podaci)
PRTLjAŽNIK.505/1.432 lit.
Bykobap
13.02.2020. 01:04
Pohvale redakciji za SUV
Auto od 2ooocm3 i motorem od skoro 200ks, nema sansi da trosi 5.4l na 100km,tj ima sanse nocu bez saobracaja i pri 40km na sat
Auto je super, ali potrošnja u gradskoj vožnji mislim na benzinca t5 je oko 12 litara na 100km
Kupio sam ovaj auto pre nekoliko meseci (Novembar 2019). Za sada sam vise nego zadovoljan. Odlican auto. Mane su mu da dosta trosi u gradu (ja imam benzinca od 190 KS) i relativno veliki zaokret. Sve ostalo je (za sada) za svaku pohvalu.
Komentari (4)