Za male balerine, ali i zrele ljude: Ove vežbe mogu se raditi kod kuće

T. L.

četvrtak, 16. 04. 2020. u 19:50

За мале балерине, али и зреле људе: Ове вежбе могу се радити код куће
Vežbe u kućnim uslovima, kako bi mališani i tokom pandemije kovida 19 ostali u fizičkoj formi, a tako sačuvali i zdravlje i dobro raspoloženje
DA bi mališani i tokom pandemije kovida 19 ostali u fizičkoj formi, a tako sačuvali i zdravlje i dobro raspoloženje, Umetnički centar Adagio-NB je osmislio vežbe za svoje male balerine koje mogu da rade kod kuće. Svakog dana, kad god požele.

Sanja Flanjak iz Centra kaže da je ovaj program namenjen i drugoj deci, a ne samo njihovim polaznicima.

- Ovo su vežbice koje svi mogu bezbedno da rade kod kuće. Zaista mislimo na sve, od trogodišnjaka pa do ljudi u zrelim godinama - kaže Sanja.

PRVA VEŽBA

Posle blagog zagrevanja radimo vežbu ris-fleks. Ruke su na kolenima, leđa prava i trudimo se da što jače guramo prste dok kolena ostaju zategnuta. Ponavljamo osam puta.

DRUGA VEŽBA

Sledeći korak na parteru je istezanje. Ruke su iznad glave (u trećoj poziciji), ispravljena leđa, a kolena i ris zategnuti. Deset sekundi ostajemo u toj poziciji.

TREĆA VEŽBA

Ruke su iznad glave (u trećoj poziciji), leđa i kolena ispravljena, zategnut fleks. Posle deset sekundi hvatamo prste i povlačimo ih ka sebi, toliko da se pete odvoje od poda, a da kolena ostanu zategnuta. Zadržimo deset sekundi. Ponavljamo sve osam puta.

ČETVRTA VEŽBA

Ispravljamo leđa, spuštamo kolena ka podu i vučemo stopala ka sebi. Zatim guzu spuštamo na pod, kolena u stranu, a stopala su sastavljena na podu. Tačno dva minuta smo u poziciji obične žabice, a zatim pet minuta radimo žabicu na stomaku. Dva minuta ležimo i napred guramo ruke, što dalje.

PETA VEŽBA

Jedna noga nam ostaje u žabici, a druga se otvara u špagu. Koleno spuštamo na pod, dok je što više otvoreno u stranu, na drugoj nozi zategnemo fleks i koleno, pa legnemo na nogu. Zadržimo dva minuta i isto tako uradimo na drugu stranu.


ŠPAGA

Sedite, noge raširite u stranu, zategnite ih u fleks. Kolena "gledaju" u plafon. Stopalo otvaramo na mali prst. Noge ostaju zategnute u fleksu. Ruke guramo daleko od sebe. Zadržimo od dva do pet minuta.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije