Jelovnik za pet dana: Smršajte i ublažite alergiju jagodama

Specijalni dodatak Doktor u kući

sreda, 20. 05. 2020. u 14:50

Јеловник за пет дана: Смршајте и ублажите алергију јагодама
Ovaj režim ishrane je prilično restriktivan, ali je i dvostruko koristan. Ovo voće ubrzava topljenje masti, a sadrži fenolnu kiselinu, koja ima antialergijska svojstva

AKO ste tokom kućne izolacije nabacili višak kilograma, a kuburite i sa alergijom, savet je da, sada kada ih ima u u izobilju, svakodnevno jedete jagode. Fenolne kiseline u ovom bobičastom voću imaju antialergijska svojstva, što znači da one pomažu u smanjenju biohemijskih procesa koji se povezuju sa alergijskim reakcijama.

Naravno, kao i sa drugim vrstama hrane, neke osobe su alergične i na jagode pa, ako ste i vi u toj grupi, onda je najpametnije da ih izbegavate.

Jagode su, takođe, bogat izvor antioksidanasa. To praktično znači da povoljno deluju na organizam, jer ubrzavaju proces razmene materija i istovremeno štite od slobodnih radikala koji se povezuju s preuranjenim starenjem i raznim oboljenjima.

Osim toga jagode sadrže anticijanine koji stimulišu topljenje masti. Zato, ukoliko pokušavate da smršate i poboljšate svoj štit od alergije, pridržavajte se predloženog jelovnika.

PRVI DAN

Doručak: 200 g jagoda

Ručak: 200 g jagoda, kuvano jaje, 2 dl jogurta

Večera: 2 paradajza ili 2 dl kuvanog paradajza, 2 tvrdo kuvana jaja, dva dvopeka, pola krastavca ili malo zelene salate

DRUGI DAN

Doručak: 200 g jagoda

Ručak: 200 g jagoda, kuvano jaje, 2 dl jogurta

Večera: 125 g dinstane junetine, paradajz, dvopek

TREĆI DAN

Doručak: 200 g jagoda

Ručak: 200 g jagoda, kuvano jaje, 2 dl jogurta

Večera: 170 g piletine, krastavac i dvopek

ČETVRTI DAN

Doručak: 200 g jagoda

Ručak: 200 g jagoda, kuvano jaje, 2 dl jogurta

Večera: 125 g kravljeg sira, paradajz, dvopek

PETI DAN

Doručak: 200 g jagoda

Ručak: 200 g jagoda, 200 g kuvanog mesa ili ribe, paradajz, dvopek

Večera: pola kilograma kuvane šargarepe, krompira ili graška