SRBIJA JE ODLUČILA: HEINEKEN 0.0. poneo titulu „Izabran proizvod godine 2021.”
HEINEKEN 0.0, bezalkoholni proizvod kompanije HEINEKEN Srbija, izabran je za proizvod 2021. godine u kategoriji bezalkoholnog piva, na osnovu iskustva potrošača, prenosi Product of the Year Worldwide (POY) Adria d.o.o, inače organizator izbora „Proizvod godine”.
HEINEKEN 0.0 je bezalkoholno pivo, napravljeno po jedinstvenoj recepturi i prepoznatljiv je po balansiranom ukusu ječmenog slada i voćnih nota, a usmeren je na odgovornu konzumaciju u svakoj prilici.
-Veliko nam je zadovoljstvo što je naš brend HEINEKEN 0.0 poneo titulu pobednika za „Izabran proizvod godine 2021.“ Ovo je dokaz poverenja koje su nam ukazali potrošači u Srbiji i činjenica da su prepoznali kvalitet i inovativnost HEINEKEN 0.0 proizvoda, kao i našu želju da konzumaciju piva omogućimo čak i u prilikama kao što su ručak tokom radnog vremena ili pre vožnje. Veliki rad i posvećenost tima, prepoznatljiv HEINEKEN kvalitet i podrška potrošača, ključni su faktori uspeha naše kompanije, koje nastavljamo da negujemo i u godinama koje dolaze, a u kojima ćemo se dodatno truditi da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato- navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije HEINEKEN Srbija.
Od prvog zrna ječma do poslužene pune čaše piva, kompanija proaktivno deluje kroz brojne inicijative i programe kroz sve svoje brendove, doprinoseći rešavanju ekoloških i društvenih izazova, istovremeno odgovarajući na potrebe potrošača.
HEINEKEN Srbija nastoji da ličnim primerom pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, promovišući u svim komercijalnim i komunikacionim aktivnostima odgovornu konzumaciju svojih proizvoda, dok je partnerstvo na različitim događajima u zemlji, na temu odgovorne konzumacije, neizostavno. Osim toga, na svim etiketima svojih brendova, kao i na zvaničnoj web stranici, kompanija HEINEKEN transparentno navodi nutritivne i kalorijske vrednosti svakog brenda pojedinačno, istovremeno ulažući 10% godišnjeg budžeta brenda HEINEKEN za promociju i podizanje svesti o značaju odgovorne konzumacije, kroz različite projekte i kampanje.
Kroz nagradu „Izabran proizvod godine 2021“ za brend HEINEKEN 0.0, kompanija HEINEKEN Srbija svim svojim potrošačima nudi izbor u svakoj situaciji i u svakom trenutku.
HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 300 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih HEINEKEN® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Broj zaposlenih iznosi više od 84,000, a kompanija posluje u 165 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona širom sveta.
U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih u regionu.
Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova čine: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Svetle, Sol, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Zaječarsko Extra, Laško Zlatorog, Laško Zlatorog 0.0, Laško Malt Mix 0.0, Birra Moretti, PilsPlus i Sajder Bandit.
Posvećeni inovacijama, dugoročnim investicijama u svoje brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima, kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja ove kompanije i pruža dodatnu vrednost za sve njihove stejkholdere.
Transparentnost u svakodnevnom radu i komunikaciji, poštovanje za pojedinca, lokalnu zajednicu i društvo, strast prema kvalitetu i korporativna društvena odgovornost predstavljaju ključne vrednosti kompanije.
MEĐUNARODNI DAN ŽENA: Ubrzajte napredak
8. mart je dan kada se širom sveta obeležava Međunarodni dan žena, dan koji je simbol borbe za ekonomsku, političku i socijalnu ravnopravnost žena i muškaraca.
08. 03. 2024. u 11:28UN cilj 5
NE KUPUJTE NAJSKUPLjE KREME: Dr Dokmanović u podkastu „Novosti“ otkriva – Kako se negovati i kada je vreme za anti age tretmane (VIDEO)
DA BISTE imali negovanu i lepu kožu, nije vam potreba najskuplja kozmetika.
05. 03. 2024. u 18:45
PENZIONERKA U ŠOKU: Dobila tri miliona dinara na lotou, a onda je policija pokrenula ISTRAGU
BRITANSKA penzionerka Amelija Barnham je nekoliko puta dobila na lutriji. Multinacionalni operater lutrije je zbog toga angažovao istražitelje da provere 69-godišnjakinju iz Londona, a ona kaže kako se zbog toga oseća kao kriminalac.
18. 03. 2024. u 15:10 >> 15:11
Komentari (0)