LETOVE SATIMA ČEKALO 300 LJUDI: Muke putnika na aerodromima u Beogradu i Hurgadi, avion "Er Srbije" imao tehničkih problema

S. VIDAČKOVIĆ

20. 08. 2021. u 22:36

VIŠE od 150 putnika doživelo je neprijatnost u sredu uveče kada je sa aerodroma "Nikola Tesla" trebalo da otputuju u Hurgadu, poznato egipatsko letovalište.

ЛЕТОВЕ САТИМА ЧЕКАЛО 300 ЉУДИ: Муке путника на аеродромима у Београду и Хургади, авион Ер Србије имао техничких проблема

Privatna arhiva

Istovremeno, oko 150 naših državljana provelo je noć u vazdušnoj luci u Hurgadi, čekajući letelicu "Er Srbije", kojom je trebalo da se vrate u Beograd.

Iako je njihov avion kompanije "Er Srbija", čiji je let JU 9690 zakupila turistička agencija "Argus turs", krenuo na vreme, dva puta se vraćao u Beograd i ponovo poletao. Zbog kvara na motoru, ka egipatskoj destinaciji poleteli su tek u četvrtak, četiri sata posle ponoći!

Kako je "Novostima" ispričala Beograđanka Katarina G., ona je sa sinom i mužem invalidom u sredu uveče došla na aerodrom u Hurgadi, da sačeka let za Beograd u 23.50. Međutim, vodič iz agencije "Argus turs" im je oko 20 časova rekao da avion koji dolazi iz Beograda ima "tehničkih problema", ali da se nada da će stići na vreme.

- Moja prijateljica je tada polazila iz Beograda i preživela je pakao, kao i ostali turisti - govori Katarina. - U Hurgadu su krenule porodice sa malom decom, mnogo ljudi koji su prvi put seli u avion i svi su to stresno podneli. Krenuli su u 18.35, da bi posle sat vremena vožnje, negde do juga Srbije, putnicima rečeno da letelica mora da se vrati na prestonički aerodrom jer ima tehničkih problema. Vratili su se u Beograd nešto posle 20 časova, iskrcali se i ponovo ukrcali u isti avion te opet poleteli u 22.15, samo sa drugom posadom. Ponovila se ista situacija, ubrzo su ponovo morali da se vrate, a skoro pola sata su kružili iznad našeg glavnog grada. Njima niko nije objasnio šta se dešava i da li su u opasnosti.

Naša sagovornica kaže da je, posle ove drame, nekoliko porodica odustalo od odlaska na letovanje. U našoj vazdušnoj luci putnicima je rečeno da dođu u četiri sata ujutro, kada će biti zamenjen avion kojim će odleteti u Hurgadu. Tada je let obavljen bez problema i srpski turisti su stigli u Egipat oko 7.00.

- Sve to vreme, od 20 časova, do 7 nas 150 čeka na aerodromu u Hurgadi - ogorčena je Katarina G. - Ljudi su spavali na klupama, niko se nije obukao da provede noć na aerodromu pa smo se i smrzli. Bilo je male dece, starijih ljudi, invalida... Niko nam ništa nije rekao! Ni kad krećemo, ni da li ćemo uopšte poleteti. Strašno! Letovanje nam je preselo. Mi smo poleteli za Beograd oko 8.00. Kada smo sleteli na "Nikolu Teslu", tražila sam nekog na aerodromu iz "Er Srbije" da se žalim, ali uzalud. Kasnije sam zvala tu našu avio-kompaniju i agenciju "Argus", međutim, odgovora nije bilo.

Iz kompanije "Er Srbija" juče su za "Novosti" rekli da je čarter-let od 18. avgusta na liniji Beograd - Hurgada vraćen u našu prestonicu, zbog tehničkih razloga i mera predostrožnosti i da žale zbog neprijatnosti kojoj su putnici prisustvovali.

- Avion je bezbedno sleteo na beogradski aerodrom i let za Hurgadu nastavljen drugim avionom u četvrtak u 3.54. Kompanija "Er Srbija" učinila je sve što je u njenoj moći da osigura da se let nastavi što je pre moguće, a putnicima je posluženo osveženje. Posledično, povratni let JU 9691 iz Hurgade do Beograda je kasnio, a putnici su o tome obavešteni. "Er Srbija" žali zbog neprijatnosti prouzrokovanih putnicima, a njihova bezbednost nije bila ugrožena ni u jednom trenutku. Bezbednost naših putnika i članova posade su naš najvažniji prioritet - navodi se iz kompanije "Er Srbija".

Turisti koji su iz trećeg puta stigli na letovanje u Hurgadu negoduju jer su izgubili jedan uplaćen dan odmora.

Takođe, nije im svejedno zbog neugodnosti na polasku i već razmišljaju da li će ih i u povratku zadesiti iste scene.

AGENCIJA NEMA INGERENCIJE

KATARINA G. nam je rekla da je nekoliko puta otkako se vratila pokušala da kontaktira sa turističkom agencijom "Argus turs" ali da nije dobila nikakav odgovor. Na fejsbuk-stranici ove agencije oglasili su u četvrtak ujutro, neposredno pred treće poletanje iz Beograda za Hurgadu.

- Odluka da se let prekine u prvom i drugom slučaju zbog tehničkih problema je isključivo u nadležnosti kapetana i avio-kompanije radi bezbednosti svih putnika. Mi u tom delu nemamo nikakvih ingerencija i sve je u nadležnosti avio-kompanije koja je dužna da sledi stroga pravila predviđena za ovakve situacije - stoji u njihovoj objavi na "Fejsbuku".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (5)

AKO VUČIĆ NE POBEDI, SRBIJU ČEKAJU TEŠKI DANI PO SVIM PITANJIMA... Darko Miličić poslao važnu poruku o aktuelnoj političkoj situaciji (VIDEO)