U LIDLU SPORTSKA OPREMA OD RECIKLIRANE PLASTIKE
LIDL će ponuditi jedinstvenu sportsku opremu napravljenu od reciklirane plastike prikupljene na plažama i morskim obalnim područjima, čime je pomognuto čišćenje životne sredine i smanjena upotreba resursa u proizvodnji.
Ova nesvakidašnja linija proizvoda koju čine šortsevi, majice i patike za žene i muškarce, rezultat je težnje kompanije Lidl da se, smanjenjem upotrebe plastike i povećanom upotrebom recikliranog materijala, na globalnom nivou uključi u rešavanje ozbiljnog problema koji predstavlja neodgovorno odložen plastični otpad. Lidlova sportska odeća je u potpunosti proizvedena od plastičnog otpada, od čega deo potiče od PET boca sakupljenih iz priobalnih delova okeana u Aziji. Tako je, na primer 25% vlakana gornjeg dela patike sačinjeno od reciklirane plastike iz okeana.
„Ova inicijativa u potpunosti oslikava našu posvećenost održivoj ekonomiji – doprinosimo uklanjanju plasti
nog otpada koji bi se vremenom našao u ili pored vode, a našim potrošačima nudimo ekološki prihvatljiviji proizvod visokog kvaliteta po već poznatim Lidl cenama. Reciklirana sintetička vlakna imaju podjednaku čvrstinu, vodootpornost i prozračnost poput prirodnih, manje upijaju vodu i brže se suše, što su upravo i razlozi zašto je izbor pao baš na sportsku opremu.“, istakla je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.
U ponudi su Crivit majice i šortsevi za žene i muškarce visokog kvaliteta, kao i patike sa uloškom od memorijske pene koja se optimalno prilagođava stopalu i osigurava udoban osećaj tokom nošenja. Ova ekološki osvešćena ponuda počinje 22. jula u svim Lidl prodavnicama u Srbiji i traje dok traju zalihe.
Lidlova linija sportske opreme od reciklirane plastike samo je jedna u nizu društveno odgovornih inicijativa kompanije za implementaciju „REset Plastic“ strategije, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. U okviru ove strategije, kompanija Lidl Srbija u junu ove godine izbacila je iz upotrebe plastične kese za kupovinu u celoj Srbiji.
O Lidlu
Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih diskontnih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 310.000 zaposlenih.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 51 prodavnica u 32 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. godinu.
Lidl Srbija prati strategiju ”REset Plastic“ za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Na taj način smanjujemo upotrebu plastike i zatvaramo krug. Saznajte više: www.reset-plastic.com
DANAS JE DOBAR DAN ZA SRBIJU: Vučić se oglasio sa važnim vestima (FOTO)
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić nalazi se na putu za Pirot.
28. 03. 2024. u 12:05
EKSKLUZIVNO: Pogledajte šta policija radi u kući Dankine majke (VIDEO)
POLICIJA se trenutno nalazi u kući koja pripada porodici majke male Danke Ilić (2), koja je nestala pre dva dana upravo kod ove kuće u Banjskom polju kod Bora.
28. 03. 2024. u 12:06
NjEGOVO PONAŠANjE NAGOVESTILO KRAJ? Gde su Toni i Gaga poslednji put viđeni zajedno u javnosti
POSLE 25 godina braka, pevačica Dragan Mirković odlučila je da se razvede od svog supruga Tonija Bijelića.
26. 03. 2024. u 21:21
Komentari (1)