Vijadukt i nad Autokomandom
28. 03. 2018. u 22:15
Prilikom izgradnje UMP, nova saobraćajnica biće izdignuta. Budući koridor će povezati Most na Adi i naselje Šumice
Magistrala od Mosta na Adi do Autokomande će imati četiri trake, foto Thinkstock
UNUTRAŠNjI magistralni poluprsten (UMP), koji će spojiti Most na Adi i auto-put ka Nišu, pored Topčiderskog tunela, imaće i vijadukt. Nadvožnjak, sa četiri trake, zidaće se tačno iznad kružnog toka na Autokomandi.
Prema pisanju stručnog portala Beobuild, projekat obuhvata površinu od 50 hektara, a saobraćajnica će se protezati oko 2,5 kilometara.
Posle probijanja Topčiderskog tunela, iz pravca Ulice dr Milutina Ivkovića, trasa UMP nastavljaće se vijaduktom iznad kružnog toka na Autokomandi i dalje, prateći pravac Tabanovačke i Kumodraške ulice, nastavljati do ukrštanja sa auto putem. Na novom odvajanju za Kumodrašku ulicu biće izgrađen denivelisan prelaz sa podvožnjakom za vozila koja se kreću Kumodraškom ulicom ka Autokomandi. Glavni pravac magistrale nastavlja do ukraštanja sa auto-putem, gde će ulivanje biti regulisano rampama i jednim vijaduktom za vozila koja sa auto-puta pristupaju UMP u pravcu ka Autokomandi. Dodatno, planira se proširivanje petlje kod Dušanovačkog mosta, širenje samog mosta i pristupnih saobraćajnica.
Ova sekcija UMP i njena izgradnja usko su vezane za projekat Topčiderskog tunela, a nakon prošlogodišnjeg usvajanja idejnog rešenja, pristupilo se izradi Plana detaljne regulacije za ovaj deo Voždovca.
Posao pripreme dokumentacije vodi Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, plan detaljne regulacije izrađuje Urbanistički zavod Beograda. Prema proračunima, ukoliko bi se danas gradio UMP, cena sa Topčiderskim tunelom bila bi oko 130 miliona evra. Eksproprijacija zemljišta na ovoj deonici koštala bi više od 30 miliona evra.
Osim planova, među prvim zadacima biće i eksproprijacija zemljišta.
RASTEREĆENjE U SRCU GRADA
- UMP je jedan od najznačajnijih projekata Grada za rasterećenje saobraćaja - za "Novosti" kaže Milutin Folić, gradski urbanista. - Tunelom nećemo opteretiti Topčider, a nadzemnom saobraćajnicom povezaćemo Most na Adi sa Šumicama. Od Ustaničke UMP se pretvara u široki gradski bulevar koji će integrisati ostale saobraćajnice. Ići će preko Bulevara kralja Aleksandra, Dimitrija Tucovića, oko Novog groblja do Pančevačkog mosta.
bager
29.03.2018. 08:38
Pametnije je bilo da se izgradi spoljni zaobilazni autoput oko Beograda plus zaobilazni prsten sa 4- 6 trake izmedju grada i tog zaobilaznog autoputa,,ovako se nastavlja sa tesnogradnjom,,sva vozila i dalje prolaze kroz grad ili jako blizu grada cak i ona koja nemaju potrebe da prolaze kroz ili kraj Beograda i beogradskih guzvi
U BG mogu da se prave grandiozne i skupe betonske aždaje, a u Smederevu ne može da se reši čudovišna raskrsnica i prelaz preko pruge na Lipskoj rampi koji se nalaze na izuzetno frekventnom putu koji za ogroman neprestani transport sirovina i gotovih proizvoda koristi republički gigant i najveći, ili skoro najveći, izvoznik, Železara. Sve to nalazi se na magistrali na relaciji Banat - jug Srbije o čijem značaju ništa dalje ne mora da se kaže !!! Jer, očigledno da nema kome da se priča !!!
@električar - na šta te asocira?? I ti njima veruješ da će napraviti "čardak ni na nebu ni na zemlji" ???
Da li ste vi normalni!?
Komentari (4)