RADE TEMELJE I STUBOVE NA PET MOSTOVA: Intezivirani radovi na prvoj deonici Moravskog koridora

S.Babović

05. 03. 2021. u 16:13

RADOVI na prvoj deonici Moravskog koridora dodatno su intezivirani, a danas su gradilišta na potezu od Pojata do Kruševca obišli Aleksandar Antić, direktor Koridora Srbije i Viknajson Tevendran, novi šef projekta izvođana “Behtel-Enke”.

РАДЕ ТЕМЕЉЕ И СТУБОВЕ НА ПЕТ МОСТОВА: Интезивирани радови на првој деоници Моравског коридора

Foto: Koridori

Trenutno se, kako precizira direktor Koridora Srbije, izvode radovi na temeljima i stubovima na pet mostova na prvoj deonici koridora Pojate-Preljina.

-Na preostalih pet u toku su pripremni radovi- predočava Aleksnadar Antić, direktor Koridora Srbije.- Obišli smo i zemljane radove na pozajmištima odakle se vrši iskop materijala za izgradnju autoputa i zajedno sa izvođačem konstatovali da je dinamika intenzivirana.

Takođe u toku su radovi na trasi na 20-om kilometru autoputa, u zoni obilaznice oko Kruševca, kao i pripremni radovi na izmeštanju postojeće vodovodne mreže.

Nakon obilaska, održan je sastanak sa predstavnicima izvođača radova, američko-turskog konzorcijuma Behtel-Enke.

- Od renomiranog konzorcijuma kao što je Behtel-Enka, očekujemo da će Moravski koridor raelizovati u skladu sa rokovima i prema najvišim svetskim standardima-navodi Antić. Ovaj koridor smo definisali kao jedan od projekata od najvišeg državnog značaja, a Republika Srbija, na čelu sa predsednikom Aleksandrom Vučićem, nastaviće da pruža punu podršku svim učesnicima ovog infrastukturnog projekta.

NOVI AUTO-PUT U SRCU SRBIJE

Izgradnja Moravskog koridora koji će spojiti Rasinski,Raški i Moravski okrug,kao i koridore 10 i 11, krenula je u decembru 2019.godine.Sastojaće se iz tri deonice Pojate-Kruševac(27,83km), Kruševac-Adrani (53,88km), Adrani-Preljina(30,66 km) prolaziće kroz srce Srbije dolinama Zapadne, Južne i Velike Morave.Povezivaće Čačak, Kraljevo,Vrnjačku Banju, Trstenik, Kruševac i Ćićevac.Kako je ranije predočeno, Moravski koridor imaće 135 objekata(78 mostova,24 nadvožnjaka,12 podvožnjaka,30-ak propusta). Projekat obuhvata regulacije Zapadne Morave, koja je u prošlosti pravila ozbiljne probleme stanovnicima i poljoprivrednim dobrima. Od Pojata do Preljine trebali bi da se stigne za svega jedan sat i 10 minuta.

Moravski koridor, ukupne dužine 112 km povezaće centralnu i zapadnu Srbiju, od Pojata do Preljine, a biće prvi digitalni autoput u našoj zemlji, čime će se omogućiti brže i pouzdanije razmene informacija sa ciljem povećanja bezbednog odvijanja saobraćaja.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)