U BEOGRADU gradski prevoz koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. Direktor novoformiranog Javnog komunalnog preduzeća naplate prevozne usluge Slaven Andrić, za početak najavljuje dobru vest - karte neće poskupeti narednih godinu dana.

Komentari (16)

Ja

01.11.2022. 10:41

Niko se nije bavio decenijama??? A tačkaste, skrivene kontrole, misteriozni putnik i ostalo. On će da reši. Kada bi se bavio neko ko putuje autobusom možda bi i rešio, ali možda. Kada bi imali brze linije sa malo stanica možda bi se i plaćalo. Ako čekaš da svi uđu na Sajmu, Zeleljaku itd ima svi da idu kolima ili peške dok ludilo ne prođe.

Jova

01.11.2022. 10:44

Kako da se rešite vozača koji ne žele da prodaju karte putnicima! Ni sam ne znam koliko puta sam pokušao da kupim kartu kod vozača a on mi kaže nešto tipa "ma kakva karta" ili "ne treba karta"! Zastrašujuće koliko smo glup narod da nismo svesni da kada radimo protiv sopstvene firme ne možemo očekivati povećanje plata ili bilo šta slično! Tuga od naroda a samim tim i države!

boba

01.11.2022. 11:25

Da ubedjujete putnika da kupi kartu- katasrofa. Raspitajte se kako rade u inostranstvu. Prvo ukinite prodaju karata u vozilu jer vozaci nece da prodaju, a onda obezbedite dobru mrezu prodaje, ostatak radi policija.

Kalesu

01.11.2022. 11:25

Ulazak samo na prednja vrata nije revolucionaran beogradski patent, u Subotici se tako radi već decenijama unazad. Izuzetak su bili zglobni autobusi, dok su imali konduktera u zadnjem delu vozila (moglo se ući i na prva i na zadnja vrata), ali sada konduktera više nema, pa sve obavlja sam vozač.

Dugački DŽO

01.11.2022. 16:04

Kako mislite da smanjite vikendom broj polazaka, kada je subota i sto kao radni dan. Znači da treba da povećate broj autobusa a samim tim i polazaka. Povećali bi Vi, nego nemate autobuse, a nemate ni ljude koji bi popravljali stare buseve. Tako da pričate u prazno. A što se tiče ulaska na prednja vrata, Vi to da ostvarite u Beogradu nema šanse, zato što nema više Beograd jana.

Begiš

01.11.2022. 19:51

Imam pravo rešenje za ovaj dugogodišnji problem, ali vam ga neću reći! Moj uslov da ga realizuje, je - da prvo postanem gradonačelnik.

Deksa

01.11.2022. 22:17

Ne znam kad ste se vozili gradskim prevozom u Novom Sadu. Raspad sistema ali svi ulaze na prednja vrata i svi pokazuju kartu. Nije do autobusa, svakakog sljama se skupilo u Beograd i onada manjina maltretira vecinu. Samo kondukter u svakom autobusu i plati ga po ucinku. Ko se svercuje interventna kao u svim normalnim zemljama pa se ti prijatelju vozi bez karte.

XYZ

02.11.2022. 03:17

Nisam za to da vozaci prodaju karte, oni treba da su fokusirani na saobraćaj i sigurnost putnika. Svest gradjana je jedino rešenje a to će biti kad nam plate budu 1500€ i više i kad kriminala i korupcije ne bude bilo. Kada se o svakom čoveku bude vodilo računa bez obzira ko je, odakle je, koje je vere i boje kože tada možemo očekivati da nam sve bude potaman pa i gradski prevoz. A ja sam večiti optimista, samo neću doživeti večnost.

zz

02.11.2022. 15:08

Jesam za to da se placa karta al da se placa tek kad sve pare od prodaje karata budu isli direktno u gsp a ne u gradsku vladt ili nekom privatniku

Nena

02.11.2022. 18:11

Guzva i kada se ulazi na sva vrata a ne samo na prednja... 17. jedna od duzih i sa velikom frekvencijom - kratak bus. Kao sardine. Nevidjeno. Neki,verovatno novi vozači svako malo noga na kocnici...Ako je bus poluprazan, putnici, ko se drži drzi, ko ne, zavrsio na podu. Mozda je i to jedan od razloga sto dalju kratku 17-ticu...