USPEŠAN NASTUP NA SAJMU: Kontaktirajte sa klijentom u roku od 24 sata nakon smotre
ZA mala i srednja preduzeća nastup na sajmovima može da bude odličan način za predstavljanje proizvoda velikom broju potencijalnih klijenata.
Priprema za sajam zahteva pažljivo planiranje i strateške odluke pre, za vreme, i nakon završetka sajma. Brižit Heser, ekspert za organizaciju nastupa preduzeća na sajmovima objašnjava korake za uspešan i zapažen nastup svake kompanije.
“Za uspešan nastup na sajmu je vrlo važno da budete svesni svojih prednosti i da ih istaknete. Nakon što kompanija donese stratešku odluku o nastupu na sajmu, potrebno je da pripremi niz uzoraka namenjenih target grupi, istakne kvalitet proizvoda tako da potencijalni klijenti mogu odmah da vide šta ste u mogućnosti da proizvedete ili kakvu uslugu da pružite”, ističe Heser.
Dodaje da je najvažnije za kompanije da budu proaktivne i da već dva do tri meseca pre nastupa najave učešće i promovišu katalog proizvoda putem društvenih mreža, poput "Linkedina" ili XING-a za sajmove u Austriji i Nemačkoj. Društvene mreže mogu biti od koristi i za istraživanje i kontaktiranje sa potencijalnim kupcima i ugovaranje direktnih sastanaka na sajmu, objašnjava Brižit Heser.
Bilo da je sastanak prethodno dogovoren ili ne, tokom trajanja sajma, veoma je važno da u komunikaciji sa potencijalnim klijentima kompanija jasno predstavi svoje proizvode i prednosti. To može biti brza isporuka, transparentan lanac dobavljača, jedinstven dizajn, fleksibilnost u nabavci ili cena. Jednako je važno saslušati klijenta i njegove zahteve, razumeti podneblje i kulturu iz koje dolazi.
“Nemci, na primer, vole da im kažete iskreno ukoliko ne možete da ispunite tražene zahteve. Shvatiće vašu iskrenost kao znak poverenja i ulagaće u razvoj tog poslovnog odnosa”, ukazuje Heserova.
Kako objašnjava, veb sajt i dobar promotivni material će privući pažnju potencijalnih kupaca, a onda je na predstavnicima kompanije da dobrim sadržajem i komunikacijom učvrste saradnju.
“Potencijalnim klijentima sa kojima ste razgovarali na sajmu treba da kontaktirate u toku 24 časa nakon susreta. Pošaljite promotivni materijal, uzorke ili tražene odgovore. Čak i samo pismo zahvalnosti što su posetili vaš štand je dovoljno da biste nastavili komunikaciju. Tačnost, ljubaznost i jasno izražavanje u komunikaciji je nešto što će svaki kupac ceniti”, zaključuje Brižit Heser.
Nova dimenzija života u delu Beograda koji se budi iz sna
U POTRAZI ste za stanom u centru grada koji je dovoljno izolovan od gradske vreve, okružen zelenilom i rekom, a s druge strane vam je podjednako važno da kvart ima odlične saobraćajne veze sa svim delovima Beograda?
18. 04. 2024. u 10:00
BORBA ZA PRVI KORAK I DALjE TRAJE: Meridian fondacija još jednom pomaže lečenje Anastasie Mitić (VIDEO)
ANASTASIA Mitić je dete koje mnogi u njenom okruženju nazivaju “malim herojem” i čiju životnu priču prati neprestana borba od samog trenutka rođenja.
13. 04. 2024. u 10:00
TREĆA NEDELjA U ZAVOJIMA: Nina pokazala rane na nogama
GLUMICA Nina Janković doživela je neugodnu povredu.
22. 04. 2024. u 10:38
Komentari (0)