Amazon zatvara internet trgovinu u Kini
18. 04. 2019. u 20:11
Potrošači će od 18. jula na Amazon.cn (Amazon.cn) umesto ponude kineskih trgovaca moći da vide ponudu Amazonove globalne trgovine
Foto Tanjug / AP
Potrošači će od 18. jula na Amazon.cn (Amazon.cn) umesto ponude kineskih trgovaca moći da vide ponudu Amazonove globalne trgovine, prenosi BBC.
Američki div Amazon smanjuje obim poslovanja u Kini, najavljujući zatvaranje internet trgovine koja je teško držala korak s konkurencijom poput Alilbabe i JD.com-a.
Amazon planira da do sredine jula zatvori maloprodajnu platformu u Kini kako bi se usredsredio na unosnije poslove prodaje inostrane robe i usluga u oblaku.
PROČITAJTE JOŠ - Amazon uskoro u "klubu" najvrednih kompanija na svetu
Amazon.cn nastao je na temelju kineske trgovine knjiga, muzike i videa Joyo.com, kojeg je Amazon kupio 2004. za 75 miliona dolara i promenio mu ime 2007. godine.
Povlačenje s tržišta Kine, druge ekonomije u svetu, vremenski se poklopilo s velikim Amazonovim ulaganjima u Indiju. Iz Amazona su najavili da će u internet trgovinu u toj zemlji uložiti 5,5 milijardi dolara.
Konkurencija u Indiji biće im lokalna kompanija Flipkart, koja je prošle godine pokrenula hindu verziju svoje mobilne veb stranice i aplikaciju za pametne telefone kako bi privukla milione novih korisnika u toj zemlji.