Orlić: Đilas se interesovao samo za svoj džep
06. 02. 2018. u 17:13
Član Predsedništva Srpske napredne stranke, Vladimir Orlić izjavio je danas da je Dragan Đilas trebalo bar elementarno da se informiše o temama o kojima govori i koje bi savladao kao bivši gradonačelnik
Vladimir Orlić
Foto: Tanjug
"Red bi bio da se žuti tajkun Đilas, kad u svom jurišu na gradsku kasu već pozira sa lažnim sindikalcima koji i ne kriju da su sa njim u biznis - varijanti za mesta na izbornim listama, bar elementarno informiše o temama o kojim priča i koje bi savladao kao bivši gradonačelnik, da se interesovao za svoj posao, umesto za svoj džep" rekao je Orlić.
On je naveo da Đilas onime što je danas govorio o GSP, da će se to preduzeće ugasiti, potvrđuje reči "svojih pajtosa iz žutog preduzeća: da je reč o neznalici i štetočini".
Možda je zaboravio, navodi Orlić, da je "svaki Solarisov autobus platio 55.000 evra više od cene domaćih autobusa, i na taj način je izbio 11 miliona evra iz džepa Beograđana".
Kako je rekao zbog toga je kritikovan, kao i zbog namernog uništavanja Ikarbusa, koji je u njegovo vreme gurnut na ivicu stečaja.
Pročitajte još - Orlić: Đilas bi da stopira razvojne projekte u Beogradu
"Sposobni ljudi koji su vodili Beograd nakon Đilasovog mračnog perioda trudili su se iz petnih žila da kompanija bude spašena, kupili 60 solo i 30 zglobnih autobusa, rade na nabavci još 100 solo i 50 zglobnih autobusa od domaće kompanije. Dok mi tražimo nova tržišta za našeg proizvođača, sve snage mraka iz žutog kartela to sabotiraju u svakoj prilici, iznoseći najgore moguće optužbe o nekakvom "lošem kvalitetu" naših autobusa" rekao je Orlić.
Kako je dodao "podlo i sebično, kao što rade i sve drugo, misleći samo na svoj džep i svoje kombinacije, tako su i tramvaje plaćali 2.7 miliona po vozilu, ukupno više od 80 miliona evra, mimo svake tržišne logike, i sve im je bilo taman - jer je iz tuđeg džepa. Iz kase Beograda koju su uništavali još gore nego svoju partijsku kasu, a koja je danas Đilasova lična kasa".
On je rekao i da u "žutom kartelu" ne mare za to što je danas kroz programe javno-privatnog partnerstva za Beograđane obezbeđeno 420 + 250 kvalitetnih vozila za grad i prigrad, što se na taj način štedi više od 2 miliona evra godišnje, a Beograđanima se pruža daleko više "nego u mutna vremena žutog kartela".
"I ne moraju da mare - to znaju i to poštuju Beograđani.Zato će im na izborima i staviti do znanja da nisu zaboravili njihov lopovluk, štetočinsko ponašanje, zaduživanja i kombinacije. Sa snagama užasne prošlosti Beograd više ne želi da ima posla. Put razvoja grada, modernizacije i unapređenja kvaliteta života svih delova prestonice vodi na suprotnu stranu od Đilasa, Šapića, Jeremića, Jankovića, Šutanovca i njihovog zajedničkog gazde. To je put - ka budućnosti" zaključio je Orlić.
Marina
06.02.2018. 18:35
Ništa novo od Đilasa.
Informisan je on dovoljno, samo se mozda namerno pravi da nije.
Bivši gradonačelnik Đilas baš i nije upućen u dešavanja.
Narod je Djilasu poklonio poverenje i rezultat njegovog vodjenja je prazna Beogradska kasa,narod nije lud.
Djilas je poslovni covek pre svega. Njemu nije potrebno da krade kao sto mnogi rade kad se dokapaju vlasti. Sta on konkretno nije dobro uradio za vreme svog mandata. Price o neuspsima su samo apstraktne glasine skorojevica koji mu zavide.
Komentari (11)