Reklamni materijal i identitet firme – ključ uspešnog poslovanja

Novosti online

13. 04. 2020. u 16:42

Рекламни материјал и идентитет фирме – кључ успешног пословања
Ideje za vizuelni identitet firme treba da budu usaglašene sa suštinom poslovanja, odnosno sa dugoročnim ciljevima i misijom firme. Dizajn vizuelnog identiteta treba poveriti iskusnom dizajneru

Identitet firme je danas od presudnog značaja za komercijalni uspeh na tržištu, ali i trajanje firme. Snaga vizuelnog identiteta može biti kamen temeljac koji će nositi firmu kroz vreme i omogućiti joj prosperitet.


Zato svaki detalj, počev od logotipa, treba pažljivo birati jer će krasiti sav reklamni materijal.


Gradite imidž firme od samog početka poslovanja


Ideje za vizuelni identitet firme treba da budu usaglašene sa suštinom poslovanja, odnosno sa dugoročnim ciljevima i misijom firme. Dizajn vizuelnog identiteta treba poveriti iskusnom dizajneru, profesionalcu ili dizajnerskom timu.


U idealnom slučaju vizuelni identitet se odmah planira na odgovarajućem reklamnom materijalu. Kada to nije moguće u potpunosti ili prosto nije odmah potrebno, nije loše pogledati kako logo izgleda primenjen na rokovniku, fasciklama, olovkama i drugom reklamnom materijalu.


Izbor reklamnog materijala


Reklamni materijal koji će biti korišćen treba birati spram ciljne grupe, odnosno spram karakteristika vaših željenih klijenata. Naravno, treba imati u vidu i okolnosti koje su vezane za promociju.


Da li se promocije održavaju u okviru konferencija i seminara, poslovnih sastanaka ili pak u sklopu prodaje? Reklamni materijal treba da bude upečatljiv, koristan i dovoljan.


Najčešće nije potreban luksuzan poklon darivati klijentima da bi se postigao željeni efekat. Zapravo, najbolji efekat ima kreativan pristup, originalnost i praktičnost.


Najjednostavniji način da te osobine objedinite je da izaberete nekoliko korisnih predmeta koji će biti prihvatljivi u većini situacija. To su na primer rokovnici, hemijske olovke, USB stikovi i blokčići sa štampom.


Oni su uvek dobrodošli i može se očekivati da ih klijenti obilno koriste i tako se redovno podsećaju na vaše usluge ili proizvod.


Ukoliko se firma bavi edukacijama ili svoje promotivne aktivnosti organizuje putem skupova nemojte zaboraviti na brendirane fascikle.


Privezak sa logoom firme, lep kalendar ili keramička šolja biće sjajan poklon za potencijalne klijente, naročito ako su smešteni u brendiranoj torbi.


Ako se radi o kompaniji koja se bavi građevinom ili tehnikom dobar poklon su brendirani sitni alati: metar, baterijska lampa, odvijač sa nastavcima ili mini set alata.


Pored predmeta koji se daruju klijentima, u reklamni materijal spada sav vidljiv tekstil koji se koristi u radu. Firma deluje daleko ozbiljnije ukoliko su uniforme zaposlenih brendirane, kao i ako je sav štampani materijal stilski usklađen.


Rokovnici – reklamni materijal koji se nikad ne baca


Dobar rokovnik će biti veoma dugo u upotrebi, u proseku oko godinu dana i za to vreme naravno ima svoj marketinški efekat. Zato su rokovnicivrlo čest i isplativ vid ulaganja u reklamni materijal. Rokovnik se čuva godinama nakon što je ispisan, zapravo rokovnici se retko i bacaju. Ukoliko se radi o rokovniku koji sadrži korisne informacije o klijentima i poslovanju čuva se iz praktičnih razloga.


Ali čuvaju se i rokovnici kao draga uspomena jer se u njima nalaze beleške sa sastanaka, željeni ciljevi, utisci, želje, nade i crteži. Nema osobe koja ne voli da pogleda svoj stari rokovnik i priseti se dešavanja od pre nekoliko meseci ili godina.


Obično se nakon završene upotrebe još mesecima ili godinama nalaze na vidljivom mestu, na polici ili ormanu. A logo firme koja ga je izradila i poklonila imaće svoj efekat podizanja vidljivosti brenda zaista dugo. Naravno, ukoliko se radi o kvalitetnoj izradi rokovnika i štampe.


Kompanija Klik Commerceviše od dvadeset godina pruža širok asortiman reklamnog materijala i kvalitetnu offset štampu. Kod nas možete pronaći rokovnike različitih dimenzija i dizajna, elegantne poklon setove, simpatične gedžete poslednje generacije, ali i uobičajeni reklamni materijal poput hemijski, upaljača, šolja i privezaka.


(PR)



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije