Dobili karticu na poklon, a poklona - nema, novac su potrošili drugi: Problem korisnika Erste banke
24. 12. 2019. u 21:15
Stopirana plaćanja na sajtovima bez 3D
Foto D.Dozet
DOBILI su karticu na poklon, a poklona - nema, novac su potrošili drugi. U ovoj situaciji proteklih dana našli su se pojedini korisnici poklon-kartica Erste banke kojima je novac sa računa, prilikom plaćanja na internetu, praktično nestao. Građani su se tim povodom obratili i banci, i redakciji "Novosti". U Erste banci ističu da su reagovali pravovremeno i da se oštećenim korisnicima vraća novac.
- Na pojedinim pripejd poklon-karticama banka je registrovala neautorizovane transakcije i usled toga smo ograničili plaćanje u inostranstvu na sajtovima koji nemaju 3D zaštitni servis - ističu u Erste banci. - Preduzete mere izvršene su u cilju maksimalne zaštite korisnika poklon-kartica i bezbednosti finansijskih sredstava vezanih za poklon-kartice. Klijentima je na račun vraćeno stanje pre neautorizovane transakcije.
Pročitajte još - Velika potera za direktorom banke! Ispraznio sef i odneo 11 miliona, deo novca ostavio rođaku da zavara trag, pa nestao sa lica zemlje
Kako ističu u banci, podaci klijenata, računi i ostale kartice nisu ni na koji način bili ugroženi:
- Radi se o ograničenom broju nepersonalizovanih poklon-kartica. Banka je odmah po uočavanju izvršenja neautorizovanih transakcija uvela dodatne mere zaštite i ograničenja kako ne bi bio ugrožen veći broj korisnika poklon-kartica. Ovu vest smo transparentno i u skladu sa zakonom objavili i na našem veb-sajtu.
Kako bi se zaštitili postojeći korisnici ovih kartica, oni trenutno ne mogu njima da kupuju i plaćaju na sajtovima koji nemaju 3D secure servise.
NEOGRANIČENO plaćanje
- Plaćanje poklon-karticama nije ograničeno na svim domaćim onlajn servisima, kao i na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu, već samo na sajtovima koji nemaju 3D secure servis, a radimo i na rešavanju ove situacije - ističu u Erste banci. - Svi klijenti koji vrše plaćanje na sajtovima koji koriste 3D secure servise mogu neometano koristiti svoje poklon-kartice.
Maki
25.12.2019. 16:21
Problem sa likvidnoscu Erste banke postoji, ali niko ne izvestava o tome. Prodali smo stan, uradjen kupoprodajni ugovor overen kod notara, hipoteka uspostavlje a na nekretni u, ali nama je receno da ce banka tek za 2 meseca pustiti novac na nas racun. Obratilinse banci, oni daju nepovezane informacije. Prijatelji su povukli stednje sa njihovih racuna, a savetujem i svima koji imaju u toj banci stednju da prebace u druge banke, jer tamo ne postoji ovo apsurdno pravilo.
@Maki - Ovo je tacno sto je maki napisao/la. Plus dodajem da uopste nisu azurni. Jos malo pa ce polangodine kako cekam da nam odobre kreditb a stan. Ali zbog traljavisti u njihovom postupku(bankara) te informacije dopuna predmeta i ostalih clanova u banci) uvek kasne, tako da se odobrenje ponistava i opet traze sve ispocetka. Ili imaju los kadar u banci koji ne znaju da rade,
@Maki - Najgora banka sa kojom sam imao posla, hteli da me izrade kod stambenog kredita tako što su tražili od mene da se knjižim na nešto što ne kupujem, užas od službenika pa do pravnika koji ne barata terminima, sve pod izgovorom ma to onako samo reda radi neće ti niko oduzeti kuću ako ne ispuniš uslove. Naravno pocepao sam ugovor pred njima i otišao u drugu banku gde sam sve završio za 1.5 mesec bez ikakvih problema.
Komentari (3)