Uroš Mišić pušten iz zatvora

N. B.

04. 12. 2012. u 16:29

Navijač Zvezde pušten iz „Zabele“, po Zakonu o amnestiji. Osuđen na 5,5 godina zatvora, a pušten šest meseci pre isteka kazne. Trajković: Sramota za državu i pravosuđe

UROŠ Mišić (24), navijač Crvene zvezde, koji je osuđen na pet i po godina zatvora zbog napada na policajca Nebojšu Trajkovića pušten je u utorak iz požarevačkog zatvora „Zabela“ u kojem je izdržavao kaznu. Mišić se na slobodi našao ranije (trebalo je da izađe u junu sledeće godine), pošto je usvojen njegov zahtev da bude u grupi onih koji podležu novom zakonu o amnestiji.

- Rešenje Višeg suda u Beogradu, po kome je Mišić ispunio uslove za oslobađanje dela kazne po Zakonu o amnestiji, postalo je pravosnažno u petak i prosleđeno je zatvoru - izjavila je portparol suda Dušica Ristić.

Protiv Mišića, koji je Trajkovića napao na utakmici Crvena zvezda - Hajduk iz Kule, 2. decembra 2007. godine svojevremeno su u Višem sudu u Beogradu donete dve presude od po deset godina za krivično delo teško ubistvo u pokušaju. Prvi put je Apelacioni sud ukinuo odluku i vratio postupak na novo suđenje. Posle obnavljanja suđenja i izricanja identične presude Apelacioni sud je otvorio glavni pretres, posle čega je doneta odluka o umanjenju kazne.

Apelacioni sud je utvrdio da Mišić nije sa umišljajem pokušao da ubije Trajkovića gurajući mu upaljenu baklju u usta, kako je to tvrdilo tužilaštvo od početka procesa, „već da napadne službeno lice u obavljanju poslova javnog reda i mira“. Na bazi medicinskog veštačenja, utvrđeno je da Mišić gorući deo upaljene baklje nije pokušao da ugura Trajkoviću u usta, kako je tvrdilo tužilaštvo u optužnici, i da je napad trajao dve sekunde. Utvrđeno je i da opekotina nije bila blizu usana, već na leđima i levoj strani lica koja zahvata i kosmati deo.

Mišić je pre izricanja pravosnažne presude zamolio Apelacioni sud da ga osudi za lakše krivično delo, jer „nije prošao dan, a da se nije pokajao zato što napao Trajkovića“.

- Želim da nastavim školovanje, da se zaposlim i osnujem porodicu - rekao je tada Mišić.

Pred istim sudom, žandarm je rekao da se njegovo zdravstveno stanje pogoršalo kad je ovaj slučaj ponovo otvoren i da je od tada na lečenju na psihijatriji Vojnomedicinske akademije.
* * * * * *

NEBOJŠA TRAJKOVIĆ: SRAMOTA ZA DRŽAVU I PRAVOSUĐE

- Nisam lično pratio zatvoreničku sudbinu Uroša Mišića, jer je meni od toga preče moje zdravlje i stabilnost moje porodice - kaže Nebojša Trajković, koji je u invalidskoj penziji. - To što je pušten na slobodu je sramota za državu i pravosuđe. Kakvu poruku oslobađanjem nasilnika država šalju narodu, ako se zna da je Uroš Mišić na javnom mestu, pred TV gledalištem pokušao da me zapali i da me ubije. On je unesrećio mene kao policajca i moju porodicu.

Trajković smatra da je poslata jako opasna poruka.

- Poruka je da se policajci ne bore protiv nasilnika, da gledaju svoja posla, svoju porodicu i svoje zdravlje. Da sam ja tako radio, bio bih danas na poslu kao žandarm i ne bih bio invalid rada - ogorčen je Nebojša Trajković.

Na pitanje da li namerava da tuži Uroša Mišića, Trajković odgovara:

- Prijatelji su me nagovarali da tužim Mišića, ali i FK Crvena zvezda na čijem sam stadionu napadnut i teško povređen. Odustao sam od namere da tužim Mišića, jer je on sirotinja i jer me njegov novac ne bi izlečio. Meni nedostaje briga MUP-a Srbije i države, a ne nadoknada Uroša Mišića. Neću ni Zvezdu da tužim, jer je ona sebe proglasila neodgovornom za moj slučaj.

(M. L.)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (105)

Goran

04.12.2012. 16:34

Taj pandur Trajković je kao bio životno ugrožen, a obezbeđivao je neku drugu utakmicu dva dana kasnije. Slažem se da je trebala kazna, ali ne pokušaj ubistva. Uroše, srećan povratak među Delije :-)

mirotvorac

04.12.2012. 16:42

Ovaj huligan gura baklju coveku u usta sa namerom da ga upropasti(doduse upropastio ga je psihicki za ceo zivot) ili ubije,danas izlazi iz zatvora. Ovo je totalni fijasko i ambis pravosudja.

Mickey Vienna

04.12.2012. 16:52

Ja sam veliki navijac naseg srpskog kluba ali ovo je sramota...Ovaj covjek je ubica i kao takav treba da bude odstranjen iz civilizacije...Srbija nije trebala da dozvoli da se ovo desi...Koju poruku saljemo u svijet sa ovim..??Umalo da ubije onog policajca...Ovi mladi ljudi ne shvataju da to nije nacin na koji se navija...Zalosno je ovo....

Nele

04.12.2012. 16:57

Ma odlicno,bravo,samo tako nastavite!Ovoga sto je policajca zamalo ubio,pre neki dan Kovacevica i one madjare iz Temerina sto unakazise coveka!Sa druge strane siguran sam da neki jadnik sto je ukrao kokosku da bi preziveo ima da cami do zadnjeg dana u corki!Sramota za pravosudje!

alex grobar

04.12.2012. 17:58

@deki - da, slučajno je policajcu na dužnosti koji otac može da mu bude gurnuo baklju u usta...

Hehehe tebi

04.12.2012. 22:21

@Uroš Mišić - Nece ti biti hehehe kada te stigne jedna ista takva baklja iz pomracine. Hehehe je za nas jer smo te cekali da izadjes hehehe. Do skorog vidjenja hehehe.

Zemunac

04.12.2012. 17:16

E sad pitanje jedno, sto je ovo tako udarna vest, decko je odlezao dosta shvatio je sta je uradio. Isprzio je policajca bakljom? Pusten je na slobodu po zakonu je tako i gotovo, u redu. Sta je sa pripadnicima policije koji su ubili Ranka Panica, Djordja Zarica sta je sa tim ljudima? Da nisu mozda jos uvek na radnom mestu, o njima ne pise niko?

krsma

04.12.2012. 17:21

Ma jel moguce?I sta sad normalan covek da kaze za ovakvu drzavu?Decku odrapili sest godina a onaj iz interventne ubi decka na NBG-u na pravdi boga i o njemu se vise nista ne pise!Al je ovde pravda odmerena!

PartizanOle

04.12.2012. 17:37

samo da znate,on je sacuvao svog druga od teskih batina policije...Pravda je spora ali dostizna,ocekujemo isto i za Grobare

maxx

04.12.2012. 18:03

@PartizanOle - jos malo pa ce zivot onih u zatvoru biti sigurniji od zivota nas na ulicama srbije.

BATA

04.12.2012. 19:03

@PartizanOle - Od kojih batina policije kad je policiajac bio sam? Sta to konstruisete i kakve sad price izmisljate, bajni i "hrabri", nazovi, navijaci? Ispade da je Misic heroj, ali niko ne moze pobeci od svog prezimena. Znam da je malo degutantno to tvrdite, ali njegovo prezime sve govori MISic!!!

djordje

04.12.2012. 17:43

Coveka koji je otac mogao da mu bude, Srbina u sluzbi na radnom mestu, paliti bakljom i pritom se prizivati na pripadnost navijacima, kojima je srpstvo iznad svega... Sramota. Bojim se da za njega zatvor nije bio vaspitna mera, vec ce iz njega izaci jos jaci, mracniji i perspektivniji kriminalac, buduci vodja tzv. navijaca. Nadam se da se varam. Pravda za zandara...

goran

04.12.2012. 18:13

@djordje - "Srbina u sluzbi na radnom mestu ..." koji uperenim pistoljem i krecuci se prema masi "krvavo" zaradjuje hleb.Sramota.Pet godina je sasvim dovoljna kazna ,sta je trebalo ,jel mozda dozivotna pa da bi se zadovoljile potrebe javnosti.

Goran

04.12.2012. 18:22

@djordje - Taj "otac" je vadio pištolj na srpsku decu, a taj "otac" je posle 2 dana bio na nekoj drugoj utakmici. Pokušaj ubistva je neverovatna optužba.

e moj ...

04.12.2012. 19:55

@djordje - je li trebao sa buketom cveća da ide na masu? s čim bi se ti branio od mase? palačinkama?

krole

04.12.2012. 17:45

Veoma bitna stvar koju morate znati da bi mogli ovo da komentarisete.Amnestija je osnov za prestanak krivicnog gonjenja i izvrsenje kazne koji se odnosi na vise lica.Aktom amnestije obuhvacen je NEODREDJENI broj lica koja NISU POIMENICNO odredjena. Znaci nije Misic pusten na slobodu jer je neko tako zeleo,vec su nasi zatvori prebukirani i morao je da se amnestira odredjeni broj ljudi,a on je bio pri kraju kazne i zahvatilo ga je to !

111

04.12.2012. 18:28

@krole - Lepo ti kao pravnik sve si nam objasnio... Posto su nam zatvori prebukirani ja bi te sto su sada pusteni na slobodu terao da kao fizikalci grade nove zatvore i da posle sluze kazne u njima... Bilo bi mesta za sve njih... I sadasnje huligane i lopove i buduce...

krole

04.12.2012. 20:59

@krole - Pre nego sto me bilo sta pitate zamolio bih vas da naucite pravopis jezika zemlje u kojoj zivite i u kojoj ste odrasli.Gramatika je jasna,kaze se: JA BIH,TI BI...

krole

04.12.2012. 21:10

@krole - To sto nam je sudstvo takvo kakvo je jeste i sto su kazne smesne to je druga tema. Decko je odsluzio isto koliko i onaj policajac koji je likvidirao onog decka u kolima.I taj bivsi policajac je danas izasao ali to niko nije preneo.

ACA B.

04.12.2012. 18:15

Bas lepa vest,nek ti sa srecom na slobodi i pamet u glavu,a policajcima koji ostavljaju krajnje jadne i gnusne komentare trebalo bi da bude sramota.Pa zasto ih ovaj jadni i napaceni narod placa,da ostavljaju komentare ...

Dragan

04.12.2012. 18:27

Pravedno! Kakav je, takav je, ali nije posteno da on robija dok su Gotovina, Haradinaj, Markac, Taci i ostali na slobodi.

Vojislav

04.12.2012. 18:46

@Dragan - Sta je tu pravedno pobogu? Je li pravedno da gura baklju u usta srpskom zandarmu koga je unesrecio za ceo zivot? Je li pravedno da covek koji je radio svoj posao u svojoj zemlji bude tako unakazen od jednog balavca? Nemoj molim te a brkas ni Gotovinu ni Haradinaja ni Hag ni Ruandu sa zlocinom jednog obicng pobesnelog mladića koji nema veze ni sa spoljnom politikom ni sa bilo cime drugim osim sto je prosao mnogo bolje nego sto zasluzuje.

baunti

04.12.2012. 20:24

@Dragan - Sloboda jednog kriminalca ne oslobadja krivice drugog kriminalca. Ovaj bi meni treba da robija jos duze, a za Gotovinu, Cekua, Tacija i slicne bi se pobrinula Crna Ruka. Oni bi po zatvorima samo trosili pare poreskih obveznika.

bas si bistar

04.12.2012. 20:52

@Dragan - Znaci svaki gradjanin Srbije revoltiran odlukom Haskog suda moze da ide po ulici da lomi kog stigne i da ucija i da prodje nekaznjeno samo zato sto Gotovina, Markac i Haradinaj nisu kaznjeni? Vrlo bistro razmisljanje.

Djeljana

05.12.2012. 07:02

@Dragan - Ju koja patetika. Kakav uticaj medija na ljude. Doživotno ga unesrećio?

Dragan

05.12.2012. 09:49

@Dragan - Halo bre, kriticari! Ne osporavam grehe Urosa Misica ali cinjenica je da je zbog tuce sa policajcem proveo u zatvoru 5 godina a Markac, Gotovina, Haradinaj i ostala ustaska i siptarska i poturicka bagra su oslobodjeni zbog genocida koji je mnogo teze krivicno delo. Pravda mora dai vazi za sve ili uopste nije pravda. Zato kazem, neka ga puste, pa jednog dana kada osude ove zlikovce, lako cemo vratiti Misica na robiju.

jokala 666

04.12.2012. 19:03

sramna odluka....da ima pravde i drzave taj bi jos gulio godinama.zbog tih i takvih ja nisam vise zvezdas

Ivan

04.12.2012. 19:04

Svi ovi sto ga hvale i sl treba da stave prst na celo i razmisle da li bi tako pisali da je on uradio nekom njihovom tako nesto (pokusao da osakati ili ubije). I nije sud u Beogradu oslobodio generale, a to nema veze sa ovom temom, vec inostrani sud. Tamo ni ne znaju ko je ovaj covek. ako imamo vec bunt protiv toga sto su oslobodjeni generali i tako to onda se pobunimo protiv sistema i nemojmo ici na posao, aj ako smes, i nemojmo placati dazbine... Srecno!

zoka

04.12.2012. 23:32

@Ivan - da li bi ti pisao tako da je kojim slucajem tvoj sin uradio slicnu stvar.momak je imao 18 godina i ko zna sta je sve prosao za ovih 5 god. u zatvoru.mislim da je ovo sasvim ok 5 god. valjda ce mu biti za nauk.

ilija

04.12.2012. 19:17

Decko je svoju kaznu odradio, sada svi nesto pametujete...Covek izvrsi ubistvo pa dobije priblizno istu kaznu, uzgred on se i pokajao... Brate nas, dobrodosao ziv bio ti i tvoja porodica,ocekujemo te na prvoj sledecoj utakmici Zvezde u Pioniru.

Pecanac

04.12.2012. 20:16

ova godina ce ostat zapamcena po,oslobadjanu kriminalaca,zlocinca,lopova,.bas je povoljna bila za takve

Goran

05.12.2012. 01:05

@Pecanac - Pet godina je čovek odležao,a trebalo je 3. Jel si ti životinja ili šta si?

vuchkomilli

04.12.2012. 21:50

E ljudi, svi ste u pravu! Ko god kaze da je mala kazna,u pravu je,napad bakljom na coveka je strasna stvar,ko god kaze da je velika kazna,u pravu je,jer je ovo u stvari nanosenje teskih telesnih povreda(do 3 godine). Ima samo jedna zackoljica. Nasa mishljenja iz domena etike i morala su samo nasa mishljenja, a zakon je uvek jasan,sem kad nekom nesto treba, ovaj decko je trebao da popije 3 godine, ali jos njih 50ak u roku od par meseci, isto od 2 do 3,to bi bilo ok,ovako 1 za primer i...trrrrt...

Sluzbeno lice

04.12.2012. 23:10

@vuchkomilli - Pet godina je po meni adekvatna kazna zato sto je Trajkovic sluzbeno lice ali sad` sta je tu je nadam se da je Misic izvukao neku pouku posle pet godina ako nije sledeci put ce biti vise a Trajkovic je uz svo postovanje trebao da zna policijski posao nije sala.Jel` neko pitao njegove pretpostavljene zasto je on bez ikakve podrske bio tamo ogradjen sa navijacima.

xy

05.12.2012. 07:00

@vuchkomilli - Tako je. Zato što nije bio na dužnosti i došao je da gleda utakmicu kao i ostali svet.

vuchkomilli

05.12.2012. 09:07

@vuchkomilli - Trajkovic u ovom slucaju nije sluzbeno lice! Svadja je prerasla u tucu, rade pesnice, baklje, a tek kada on vadi pistolj pojavljuju se policajci! Sve ima na snimku, nikakve tu sluzbe ni akcije nije bilo, cak su i uniforme bile zbunjene i nisu znali da li da ga hapse ili spasavaju! Meni je licno Urosev potez strasan, ali on je naneo povrede nekom coveku, a ne policajcu i kraj! Tako sam ja video taj dan.

Ja

05.12.2012. 11:33

@vuchkomilli - 'on je naneo povrede nekom coveku,a ne policajcu..." Da je tvom tati naneo povrede ,a ne policajcu sta bi rekao? Policajac je policajac i kada nije na duznosti,a ljudi smo valjda svi. Zamisli da tvom ocu neko pokusava to da uradi...ili tebi ... naravno da je potegao oruzje,kada je video da ce ga ubiti!!! Sreca pa je policajac,pa je i imao oruzje...inace sada bi bilo kasno za njega....

Realista

05.12.2012. 16:51

@vuchkomilli - Upravo tako! Ovih dana vidimo kakva se hajka podigla na onoga sto je lopatom pobio kucice, a ovde je napadnut covek! Znaci ako " nije znao da je policajac" mogao jeda ga lema i pali do mile volje?! Pa ima i neko grama mozga da bilo koje ZIVO BICE pokusa da zapali?! Monstruozno svakako, a ovde se procenjuje koliko je " velika kazna"!! U ovom slucaju svaka kazna koja ne ukljucuje i psihjatrijsko lecenje i nadzor je nedovoljna!

leon

04.12.2012. 22:09

Pet godina nije malo za ono što je on uradio, uglavnom je svoje odslužio i nerazumem sve ove komentare.Šta vi hoćete ? hoćete njegovu krv, vi sa tim komentarima ste mnogo gori od uroša......

Realista

04.12.2012. 22:41

@leon - Da je ovaj covek u samoodbrani (namerno ne kazem policajac, tj sluzbeno lice) isparaznio svih 10 metaka u ovog mamlaza (kao sto nije), da li bi na isti nacin branio policajca, koji je sada dozivotni invalid? Sta to znaci "nije malo "za takav zlocin? Necemo "njegovu krv" vec pravednu kaznu i psihijiatrijski nadzor!

Goran

05.12.2012. 00:55

@leon - Zamolio bih sve koji su neupućeni da ne ostavljaju komentare. Taj čovek NIJE doživotan invalid. On je dva dana posle tog događaja obezbeđivao neki drugi prvenstveni meč.

Realista

05.12.2012. 08:42

@leon - O jel? Ispasce da je to bio lekoviti tretman? Da li biste dosli na jedno takvo lecenje?

Gile delija

04.12.2012. 22:43

Decko je kriv i posteno je odsluzio robiju.A koliko su dobili oni kriminalci sto su ubili Acu Radovica skoro da nije za poredjenje-sramota.

Pedja

04.12.2012. 23:26

Pitanje je samo,ako je on dobio 5 i po godina za napad na ovlasceno sluzbeno lice i to svesno pokusao da ga ubije bakljom koja realno przi sve,koliko bi dobio da je napao obicnog gradjanina?Godinu dana?Ja ne razumem postupke naseg pravosudja,umesto da se ostrim kaznama da do znanja takvim ludacima,oni se pustaju na slobodu...Sta je sledece?Da opet pripali nekog?izbode?Reci cete da nece...on da je normalan ne bi ni prvi put zapalio ovog coveka,normalna osoba TO NE RADI!!!

Goran

05.12.2012. 01:03

@Pedja - Alo, nije ga pržio bakljom niti mu stavljao u usta što je i dokazano na sudu nego ga je 2 puta udario po leđima. Pandur uperio pištolj na njega.. Jel udaranje bakljom pokušaj ubistva?

Rade

05.12.2012. 00:01

Po meni ovaj bandit nije morao ni dana da provede u zatvoru ,nego je jednostavno trebalo dati policajcu baklju (upaljenu) da mu nabije usta "na dve sekunde" kako lepo kazu advokati i da se fino razidju svako na svoju stranu,ne troseci tako silne pare sudeci se 5 godina!Panduri bi trebalo da nauce jos nesto osim kaznjavanja za nevezan pojas ,pa ih ne bi ubijali na svakom cosku slinavci najobicniji,trebao je isprazniti okvir i sad bi izasao zdrav i prav sa malo grize savesti,mozda!

Goran

05.12.2012. 00:53

@Rade - Šta je bilo sa onim pandurom što je ubio klinca vršećI rutinski pretres? Na sudu je dokazano da nije bilo bakle u ustima inače pandur već posle 2 dana obezbeđivao neku drugu utakmicu. Ovo je okarakterisano kao pokušaj ubistva što nema veze sa mozgom nego se u to vreme vlast obračunavala sa huliganima, a na njemu se slomila kola. Uostalom taj pandur je mahao pištoljem uperenim prema onoj deci. Jedni njihov greh je što su bili mladi. Po meni, kazna od godinu dana je bila dovoljna.

vito

05.12.2012. 10:30

@Rade - jeste, policija prakticno terotise obicne ljude, dok prema banditima ima respekt i strah. Imam malu decu jednom sam stao u zastitu moje dece i njihovih vrsnjaka jer su ih polivali vrucom vodom. Kao sto rekoh stao sam u odbranu, ti koji su bacali vodu su me prijavili, az 10 minuta mi je bila patrola u stanu!STRASNO!

Cedomir Mijatovic

05.12.2012. 12:46

@Rade - brate Gorane pa to sam i rekao imaće penziju a pritom će da uzima kintu na nekom obezbeđinju a ja nema me pola čoveka jer sam nastradao na Kninskom ratištu pune 2god.bez ikakvih materijalnih primanja Ako je u CZ najverovatnije bi ga ralika

Pop

05.12.2012. 00:59

Kao prvo, taj pandur je izvadio pištolj, uperio ga prema navijačima iz samo njemu poznatog razloga, a onda je nastao stampedo. Dalje znate šta je bilo. Na sudu je dokazano da mu nije gurao baklju u usta već ga je udarao njom po leđima. Ja ipak mislim da nebismo trebali da linčujemo ovog mladog momka. Iako je pogrešio odležao je svoje ,a svakako nije bio pokušaj ubistva. Doživotni invalid ne može posle samo 2 dana da obezbeđuje neku drugu utakmicu što je bio njegov slučaj.

Cedomir Mijatovic

05.12.2012. 11:14

@Pop - pa kakav je to pandur kad ne zna da se brani nek tuži one koi su ga obučavali da vadi utoku na očigled svih nisam stravstveni navijač od kako sam nastradao dok sam branio Beograd u Kninu pune 2gog.a pritom od države nemam ni za lekove krećem se uz pomoću štaka a ovaj će da uživa u penziki i pri tom da zarađuje kao vrsno obezbeđenje u nekoj banci voleo bi i meni da malo oprlje ćajni kolutić pa da ga bar umaem u mleko koje nisam probao i ne sećam se kada

Superhick

05.12.2012. 11:30

@Pop - Policajac u prevodu znaci drzava.U ovom slucaju napadnut je policajac drzave Srbije! Sto znaci da je napadnuta institucija koja se zove drzava Srbija.Tek kasnije dodje licnost,ime i prezime itd,itd. Za napad na drzavu se zna kolka je kazna. A na sudstvu je da utvrdi odgovornosti pocinjenog djela i da utvrdi njegovu tezinu. Policajac bio u civilu ili uniformi dok je u radnom odnosu uvijek je na funkciji zadatka ! Tako pise u zakonu.

Stanko

05.12.2012. 03:54

Bunite se kada Haski tribunal oslobadja pojedince za koje nema dovoljnodokaza da su pocinili krivicno delo, a abolirate dokazane kriminalce pa caki nasilnike koji napadaju srpsku policiju sa namerom da ubiju. Ovi drugi suvasi a oni prvi njihovi. Da li je to jedini razlog za ovakovo ponasanje?Zlocinac, kriminalac i slicna bagra, nemaju vere niti nacionalnosti, jednostavnoto je olos koji treba uporno i dosldno progoniti na svakom koraku.

Maki

05.12.2012. 15:15

@Stanko - Bas me zanima koliko godina imaju ovi sto su negativno ocenili komentar,zbog takvih nam i jeste ovako kako jeste.Nevaspitana decurlija kojima je smisao izlaska i zivota da nanesu bol nekom drugom da bi bili face u drustvu!!! Ma dozivotna robija je zakon.

HitmanSRB

05.12.2012. 09:18

Ako država ovako stoji iza svojih policajaca, mogu da mislim šta bi bilo da je u pitanju neki slučajni prolaznik bio.Ovo nije prvi put da Apelacioni sud bukvalno pljune u lice kolegama sa Osnovnog suda.A onda posle toga, Zakon o amnestiji ne bi li se skresali državni troškovi za bolje bilanse pred MMF-om.Sve više razmišljam o podnošenju zahteva za nošenje oružja za ličnu bezbednost.Mada,veća je šansa da me NASA regrutuje kao astronauta, nego odobrenje navedenog zahteva.

gogi

05.12.2012. 09:24

Svi vi sto ste na strani tog huligana pitam vas sta bi rekli da je napao vaseg oca, brata ili sina-pa trazili bi da se objesi na Terazijama.I zanima me sta je sa odgovrnostu policijskih sefova koji su poslali jednog policajca sa kamerom medju razjarenu rulju.Da l ije iko detaljno pogledao plan obezbjedjenja?

Sladjana

05.12.2012. 12:09

@gogi - Nisam na strani Uroša Mišića nego pokušavam da budem realna. Zar mislite da je malo biti u zatvoru četiri-pet godina? Šta je vama, takav je zakon. Nažalost, ljudi ubiju i dovrše započeto a budu osuđeni na kazne u kraćem vremenskom trajanju. Izdržao je kaznu koja mu je izrečena u ime države, dakle izašao je iz zatvora i to bi trebalo da utiče na njega. Ionako je obeležen za ceo život.

deki

05.12.2012. 13:13

@gogi - A sta bi ti rekao da ti je otac,brat ili sin medju ovim grobarima sto su dobili 240 godina zatvora za ubistvo koje nije dokazano,a ?

Крле Бгд

05.12.2012. 17:12

@gogi - Уф, чим видим ово "а?" на крају знам да се ради о неком балавцу. Па наши очеви, браћа и синови нису дивљаци-хулигани да би их неко оптужио за убиство човека којег су ти хулигани јурили и на крају стигли да га испребијају. А то је доказано. Заслужили су све године које су добили.

Sladjana

05.12.2012. 09:25

Uroš Mišić je odslužio kaznu i nadam se da je to uticalo na njega popravno, kao i da je poslata jasna poruka drugima da ne čine takva dela. Skloni smo da sudimo drugima veoma rigorozno. Nisu mi jasni komentari, da li je trebalo da mu odrubimo glavu? Za svoj postupak izdržao je kaznu i dug prema društvenoj zajednici, trebalo bi da se uključi u zajednicu kao slobodan čovek i počne život iz početka.

Cedomir Mijatovic

05.12.2012. 11:33

@Sladjana - jeste li vi Slađa fokusovka sko jeste pošto ja nema sredstava da se javim u prgram molim Vas da apelujete da se organizujemo i mi fousovci da očistimo i prefarbamo sve vapaje za oslobađanje mišića koji su ispisani po bg.zidovima i gosp žandam da učestvuje u čišćenju jer je on jedan od krivaca što je BGišaram a ide nam i ovaj naš presvetli praznik pri čemu će u bgd.da dođe mnočtvo slovenaca da im dokažemo da su oni veći divljaci huligani od nas

UM

05.12.2012. 10:07

Sram bilo tu policiju, toliko su kriminala dozvolili u ovoj jadnoj zemlji, a dovoljno je da samo jednom lupis malo bolji samar i on odma place ko dete!

posteno govoreci

05.12.2012. 12:44

@UM - jesi li ti sad pao s Marsa...pa nisi ni procitao clanak?!!...kakve veze ima MUP ?...ne moze policija nista sama...korumpirani Sud i Tuzilastvo nece da tuze i sude...imaju dokaza koje je taj MUP skupio...da sude kriminalce na hiljade godine, ali dokazi trunu u ladicama...onda se covjek koji je na ulici, tj policajac, upita...sto da se ja zamjerim narodu, kada ih ovi gore stite...a ja sam na ulici, onda se ponovo srecem sa istim lopovim...ja uhapsim i sta se desi...Sud ih pusta...nisam ni ja lud.

MUP-Srbije

05.12.2012. 10:32

Jooooj, kolko smo mi krali, pomagali lopovima... ma bolje da neznate!!! Hhahahahahahahaha!!

VasaS

05.12.2012. 11:10

Drakonske kazne su najbolja preventiva!Jer kad znas sta te ceka, dva puta ces razmisliti pre nego sto uradis nesto lose!Uzaludno je sada pricati ovo ili ono,covek je izasao 6 meseci ranije,a da nije ne bi ni bilo clanka u novinama!Ovde je veliki nered!U svakom smislu!Problem je nedostatak opsteg postovanja bilo kog autoriteta!Pocev od roditelja,preko nastavnika,do policije i ostalih institucija!Deca nam se ubijaju po skolama,ne zbog toga sto nam se desava 20 godina, to na zapadu rade vec 30!

kkkkkkk

05.12.2012. 11:26

Treba ga osuditi dozivotno a ne 10 godina pa na 5 a na kraju bio 4.5 godina, velika sramota.

vucko

05.12.2012. 12:24

Pitam se samo sta bi se desilo kad bi sad ovaj policajac, ivalid rada, sreo Urosa, pa ga eto tako slucajno napravio invalida huligana, pa se posle kajao? Koliko bi kaznu dobio? Ovo je krajnje okrutan scenario ali ne i nemoguc, zbog ovakvih presuda i kazni!!! Zamislite da se uvede, ako se ne varam, drugi amandman kao u SAD-u, pravo gradjana na oruzje!!! Pitam se koliko bi nas onda ostalo? Ne bi nam trebao niko drugi, sami bi se sveli na Srbiju velicine Beograda. Sramota!!! Jos je nama dobro!!!

momcilo

05.12.2012. 13:56

vise sam pristalica delija i arkanovih tigrova nego zvezde, zvezda je samo jedan, ali najvazniji deo delija. pravda za urosa , je daleko vece pitanje od samog urosa misica. zao mi je gospodina trajkovica [ i on je to isto pitanje pravda za Nebojsu i ko ce mu je dati i kako ] a zao mi je i deteta urosa koji se poneo kao idiot u momentu decjeg ludila , a uros ako je iskreni delija neka trazi oprostaj od brata nebojse , delije se bore i zrtvuju za sve srbe a ne bore se protiv srba.

Monna

05.12.2012. 14:34

Mislim da je Uros dovoljno vremena proveo u zatvoru i neka su ga pustili. Za mnogo teza dela, ljudi dobiju nize kazne. Sada bi bio red, da ova drzava pocne da se obracunava sa pravim kriminalcima,dosta su se lomila kola na sirotinji

Dovoljno je bilo

06.12.2012. 11:11

@Monna - Slazem se. Pet godina je i vise nego dovoljno za tucu sa bilo kojom osobom. Pa kada bi se za svaku tucu islo u zatvor, pola Srbije bi sada bilo na robiji a skole bi ostale bez 50% djaka (ne racunajuci one zenskog pola).

Nikola Koja

06.12.2012. 23:55

@Monna - Pa sad ako je sirotinja moze da ugura baklju policajcu u usta?Ako je sirotinja on nije ozbiljan kriminalac i razbojnik?Ljudi svako ko ovo radi,u zatvor na minimum 20g.Sutra ce neki napaljeni klinac to isto da uradi,sta njega briga za 5g,o njemu ce da se prica i da se pevaju pesme,ispasce smeker pred isto tako napaljenim drugarima.Svi u zatvor na 20g.minimum,ispod toga samo saobracajni prekrsaji i nesrecni slucajevi.

deki smederevo

05.12.2012. 20:07

Eto huligana vec na prolece na utakm.fk cz i opet isto.Takvi kao on plus uprava koja pokusava da pritiscima otme na silu titulu.

coje

08.12.2012. 00:06

Sto se Brisa Tatona tice,decko je sam skocio preko zardinjere,sto sam licno videla a nisam jedina koja je gledala njegov pad(da zaobidjemo policajca koji je takodje video pa se nije pomerio s mesta) momci koji su optuzeni za njegovo ubistvo naravno da su nevini po tom pitanju,ne branim ih a i ne poznajem ih,krivim ih zbog namere da su isli nekog da isprebijaju,to stoji ali da su ubice nisu!!!

Coje

08.12.2012. 00:16

Sto se tice Brisa Tatona,decko je sam skocio preko zardinjere,sto sam licno i videla naravno i nisam jedina(da izuzmemo policajca koji je takodje video njegov pad pa se nije ni pomerio sa mesta) momci koji su optuzeni nisu krivi pa su dobili 240 godina zatvora,naravno ne branim ih a niti ih poznajem,krivi jesu zbog toga sto su isli s namerom nekog da prebiju ali da su ubice nisu!!!Mladi momci dosta rade neke stvari ne razmisljajuci,svesni su svojih gresaka i naravno da zasluzuju jos jednu sansu.