STIGLA NAGRADA! Košarkaški klub Crvena zvezda najjači brend u Srbiji

Новости онлине

08. 12. 2025. u 14:37

KK Crvena zvezda proglašen je najjačim sportskim brendom u Srbiji na manifestaciji "SPORTO 2025" održanoj 1. decembra u Portorožu, objavili su crveno-beli na zvaničnom sajtu danas.

СТИГЛА НАГРАДА! Кошаркашки клуб Црвена звезда најјачи бренд у Србији

FOTO: KK Crvena zvezda

Ovo prestižno istraživanje sportskih klubova u Srbiji sprovodi se od 2013. godine, kao deo regionalnog projekta.

Crveno-beli su naveli i obrazloženje nagrade, kao i sistema po kojem se brendovi klasifikuju.

- Model koji se koristi meri snagu brenda kroz osam dimenzija: prepoznatljivost, angažman, percepcija kvaliteta, zadovoljstvo, uspešnost, dopadljivost, preporuka i navijačka podrška, a ove godine istraživanje vrednosti sportskih brendova sprovedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Srbije“, navodi se u saopštenju na sajtu kluba.

- KK Crvena zvezda koji je praktično u vrhu popularnosti i po svim parametrima koji se računaju za konkurenciju za ovu nagradu – još jednom je potvrdila i kroz glas i mišljenje širokog javnog mnjenja, da je gledajući rezultate, medijske nastupe i atmosferu koju prave navijači našeg kluba na utakmicama Evrolige: Da je jedan od najstabilnijih i najjačih sportskih brendova u Srbiji“, objavili su crveno-beli, podsećajući da ovaj uspeh nije slučajan.

- Klub je tri puta bio na prvom mestu, konstantno se nalazio u samom vrhu i nijednom nije ispao iz TOP 3 kluba u zemlji — što pokazuje izuzetnu snagu brenda i dugoročni kontinuitet. Ove godine, KK Crvena zvezda je ponovo proglašena najjačim sportskim brendom u Srbiji, čime je još jednom potvrdila svoju reputaciju, prepoznatljivost i snažnu vezu sa navijačima. Ovakav kontinuitet jasno pokazuje da je KK Crvena zvezda jedan od najdominantnijih i najprepoznatljivijih sportskih brendova u zemlji“ navodi se između ostalog u obrazloženju nagrade koja je stigla na adresu našeg kluba“.

Ova prestižna nagrada dodeljena je našem klubu na poluvremenu utakmice 14. kola Evrolige sa Barselonom. Predstavnici Sporto konferencije i agencije Mediana Aca Knežević (Sporto) i Borislav Radojković (Mediana) dodelili su priznanje za najbolji sportski brend Srbije direktoru marketinga KK Crvena zvezda Janku Stankoviću.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Završio glumu, pa radio na mešalici, rat ga udaljio od ljubavi - životni put Jova Maksića

Završio glumu, pa radio na mešalici, rat ga udaljio od ljubavi - životni put Jova Maksića

DETINjSTVO glumca Jova Maksića oblikovalo se u maloj seoskoj sredini podno Dinare, u selu Plavno kod Knina, gde je porodica živela zbog očevog svešteničkog službovanja. Rani period života opisuje kao vreme potpune slobode i radosti, kada je gotovo čitavo selo bilo prostor za igru i maštarije. U takvoj atmosferi formirala se njegova emotivna struktura — vezanost za zajednicu, toplina porodičnih odnosa i zahvalnost za jednostavne stvari.

07. 12. 2025. u 11:41

Komentari (0)

HRVATSKA U ŠOKU: Evo šta su grobari iz Beograda uradili Bed blu bojsima, navijačima FK Dinamo Zagreb! (FOTO)