POBOLJŠANJE BUDŽETA OD SLEDEĆE GODINE: Korona kriza teško pogodila marketinšku industriju u Nemačkoj

Tanjug

27. 05. 2021. u 09:08

MARKETINŠKA industrija u Nemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom korona virusa.

ПОБОЉШАЊЕ БУЏЕТА ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ: Корона криза тешко погодила маркетиншку индустрију у Немачкој

Foto: Depositphotos

Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra.

Neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje nemačke marketinške industrije (ZAW).

Snažni rast kod onlajn-oglasa kompenzovali su delimično gubitke oglasa u drugim oblastima.

Udeo marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.

Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslediti samo ako politika postavi smrenice za oporavak privrede.

Povratak na predkrizni budžet za oglase ZAW očekuje tek od 2022.godine.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)