POBOLJŠANJE BUDŽETA OD SLEDEĆE GODINE: Korona kriza teško pogodila marketinšku industriju u Nemačkoj

27. 05. 2021. u 09:08

MARKETINŠKA industrija u Nemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom korona virusa.

ПОБОЉШАЊЕ БУЏЕТА ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ: Корона криза тешко погодила маркетиншку индустрију у Немачкој

Foto: Depositphotos

Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra.

Neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje nemačke marketinške industrije (ZAW).

Snažni rast kod onlajn-oglasa kompenzovali su delimično gubitke oglasa u drugim oblastima.

Udeo marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.

Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslediti samo ako politika postavi smrenice za oporavak privrede.

Povratak na predkrizni budžet za oglase ZAW očekuje tek od 2022.godine.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Završio glumu, pa radio na mešalici, rat ga udaljio od ljubavi - životni put Jova Maksića

Završio glumu, pa radio na mešalici, rat ga udaljio od ljubavi - životni put Jova Maksića

DETINjSTVO glumca Jova Maksića oblikovalo se u maloj seoskoj sredini podno Dinare, u selu Plavno kod Knina, gde je porodica živela zbog očevog svešteničkog službovanja. Rani period života opisuje kao vreme potpune slobode i radosti, kada je gotovo čitavo selo bilo prostor za igru i maštarije. U takvoj atmosferi formirala se njegova emotivna struktura — vezanost za zajednicu, toplina porodičnih odnosa i zahvalnost za jednostavne stvari.

07. 12. 2025. u 11:41

Komentari (0)

HRVATSKA U ŠOKU: Evo šta su grobari iz Beograda uradili Bed blu bojsima, navijačima FK Dinamo Zagreb! (FOTO)