PRONAĐEN FOSIL STAR 100 MILIONA GODINA: Krije važne podatke o praistorijskom životu? (VIDEO)

08. 12. 2022. u 20:02

REDAK fosil 100 miliona godina starog diva otkriven u Australiji smatra se otkrićem koje bi moglo dati važne tragove o praistorijskom životu.

ПРОНАЂЕН ФОСИЛ СТАР 100 МИЛИОНА ГОДИНА: Крије важне податке о праисторијском животу? (ВИДЕО)

Foto: Printskrin/Jutjub/Queensland Museum Network

Fosili mladog pleziosaurusa visokog šest metara, poznatog i kao elasmosaur, pronađeni su u avgustu na farmi goveda u Kvinslendu. Na tom mestu pronađeni su zajedno telo i glava, što bi moglo biti ključ za buduća otkrića, kao što su poreklo, evolucija i ekologija, kaže za američke medije Espen Knutsen, viši kustos paleontologije u Muzeju Kvinslenda.

Gmizavci ove vrste bili su dugi između osam i deset metara i živeli su u Australijskom moru na dubini od 50 metara, pre otprilike 150 miliona godina.

Sada stručnjaci nameravaju da analiziraju hemiju zuba primerka kako bi otkrili njegovu ekologiju u smislu staništa, kao i da li je migrirao tokom godina.

Iako su živeli otprilike u isto vreme kada i dinosaurusi, plesiosaurusi i ihtiosaurusi nisu klasifikovani kao dinosaurusi, prenosi Sputnjik.

MUKE S NOSOM: LJudi su buljili u mene, deca zapitkivala (FOTO)

MUKE S NOSOM: Ljudi su buljili u mene, deca zapitkivala (FOTO)

KONRADO Estrada, građevinski radnik i žitelj Njujorka, bio je prinuđen da nosi masku za lice i pre pandemije. Ovom pedesetogodišnjaku nos je bio toliko deformisan da posle nekog vremena više nije mogao normalno da diše, niti da jede. Da situacija bude još gora, izgledalo je kao da ima mali penis na glavi.

01. 02. 2023. u 09:39