SRBIJA JE ODLUČILA: HEINEKEN 0.0. poneo titulu „Izabran proizvod godine 2021.”

Promo

07. 05. 2021. u 19:58

HEINEKEN 0.0, bezalkoholni proizvod kompanije HEINEKEN Srbija, izabran je za proizvod 2021. godine u kategoriji bezalkoholnog piva, na osnovu iskustva potrošača, prenosi Product of the Year Worldwide (POY) Adria d.o.o, inače organizator izbora „Proizvod godine”.

СРБИЈА ЈЕ ОДЛУЧИЛА: HEINEKEN 0.0. понео титулу „Изабран производ године 2021.”

Foto: Promo

HEINEKEN 0.0 je bezalkoholno pivo, napravljeno po jedinstvenoj recepturi i prepoznatljiv je po balansiranom ukusu ječmenog slada i voćnih nota, a usmeren je na odgovornu konzumaciju u svakoj prilici.

-Veliko nam je zadovoljstvo što je naš brend HEINEKEN 0.0 poneo titulu pobednika za „Izabran proizvod godine 2021.“ Ovo je dokaz poverenja koje su nam ukazali potrošači u Srbiji i činjenica da su prepoznali kvalitet i inovativnost HEINEKEN 0.0 proizvoda, kao i našu želju da konzumaciju piva omogućimo čak i u prilikama kao što su ručak tokom radnog vremena ili pre vožnje. Veliki rad i posvećenost tima, prepoznatljiv HEINEKEN kvalitet i podrška potrošača, ključni su faktori uspeha naše kompanije, koje nastavljamo da negujemo i u godinama koje dolaze, a u kojima ćemo se dodatno truditi da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato- navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije HEINEKEN Srbija.

Foto: Promo

Od prvog zrna ječma do poslužene pune čaše piva, kompanija proaktivno deluje kroz brojne inicijative i programe kroz sve svoje brendove, doprinoseći rešavanju ekoloških i društvenih izazova, istovremeno odgovarajući na potrebe potrošača.

HEINEKEN Srbija nastoji da ličnim primerom pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, promovišući u svim komercijalnim i komunikacionim aktivnostima odgovornu konzumaciju svojih proizvoda, dok je partnerstvo na različitim događajima u zemlji, na temu odgovorne konzumacije, neizostavno. Osim toga, na svim etiketima svojih brendova, kao i na zvaničnoj web stranici, kompanija HEINEKEN transparentno navodi nutritivne i kalorijske vrednosti svakog brenda pojedinačno, istovremeno ulažući 10% godišnjeg budžeta brenda HEINEKEN za promociju i podizanje svesti o značaju odgovorne konzumacije, kroz različite projekte i kampanje.

Kroz nagradu „Izabran proizvod godine 2021“ za brend HEINEKEN 0.0, kompanija HEINEKEN Srbija svim svojim potrošačima nudi izbor u svakoj situaciji i u svakom trenutku.

Foto: Promo

HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 300 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih HEINEKEN® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Broj zaposlenih iznosi više od 84,000, a kompanija posluje u 165 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona širom sveta.

U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih u regionu.

Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova čine: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Svetle, Sol, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Zaječarsko Extra, Laško Zlatorog, Laško Zlatorog 0.0, Laško Malt Mix 0.0, Birra Moretti, PilsPlus i Sajder Bandit.

Posvećeni inovacijama, dugoročnim investicijama u svoje brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima, kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja ove kompanije i pruža dodatnu vrednost za sve njihove stejkholdere.

Transparentnost u svakodnevnom radu i komunikaciji, poštovanje za pojedinca, lokalnu zajednicu i društvo, strast prema kvalitetu i korporativna društvena odgovornost predstavljaju ključne vrednosti kompanije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu

OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu

AKO igde postoji "vaga" za merenje snage ljudskog duha, koliko li bi na njenoj skali težila ona koju ima deminer Mihailo Marinković (48), iz Pančeva, pripadnik Sektora za vanredne situacije MUP Srbije? Koliko bi na njen tas stalo njegove odvažnosti, staloženosti, potpune koncentracije..., u trenutku dok je, minule nedelje u Nišu, sam prilazio neeksplodiranoj avio-bombi teškoj 1.000 kilograma koja nosi 430 kilograma eksploziva, zaostaloj iz NATO agresije?

27. 04. 2024. u 07:00

Komentari (0)

AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNJIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!