GRAĐANI RASKIDAJU UGOVORE SA SBB: Posle odluke "Junajted grupe", kablovska "Telekoma Srbije" dobila 10.000 novih korisnika

Novosti online

26. 10. 2022. u 19:06

KORISNICI SBB-a u poslednjih nedelju dana vraćaju opremu, raskidaju ugovor sa tim kablovskim operaterom i prelaze na "kabl" "Telekoma Srbija".

ГРАЂАНИ РАСКИДАЈУ УГОВОРЕ СА СББ: После одлуке Јунајтед групе, кабловска Телекома Србије добила 10.000 нових корисника

Novosti

Glavni razlog za to je što SBB iz ponude od 28. oktobra izbacuje tri televizije sa nacionalnom frekvencijom.

Vlasnik "Junajted grupe" Dragan Šolak, kako bi održao svoje kanale Nova S i N1, zabranio je da se na njegovom operateru SBB-u emituju Prva, B92 i Hepi, koji su njihova direktna konkurencija.

Ova odluka razbesnela je mnoge korisnike koji su odlučili da pređu u "Telekom Srbija".

Otkako je pre nešto više od nedelju dana SBB najavio ukidanje popularnih kanala, "Telekom Srbija" dobio je više od 10.000 novih korisnika!

Ispred pojedinih poslovnica SBB širom Srbije poslednjih dana formiraju se redovi ljudi koji su došli da raskinu ugovore. Firma Dragana Šolaka pokušava da im to oteža, praktično u nameri da ih prevari, i preti im penalima ako raskinu ugovor pre ugovorenog roka.

Iz Nacionalne organizacije potrošača i Udruženja za zaštitu potrošača "Efektiva" jasno kažu da korisnici imaju pravo da otkažu ugovor sa SBB-om bez plaćanja penala jer su, ukidanjem tri nacionalne televizije, uslovi iz potpisanog ugovora drastično promenjeni.

Iako SBB u odgovoru svojim korisnicima tvrdi da nemaju pravo na prekid saradnje jer im u ponudu uvode nove kanale, to je čista obmana, zato što je prilikom potpisivanja ugovora njima garantovan spisak kanala iz paketa, na kojem su i pomenute televizije.

Dejan Gavrilović iz potrošačkog udruženja "Efektiva" kaže da SBB često lažnim informacijama pokušava da zadrži postojeće korisnike koji su nezadovoljni uslugom.

- Prvo ljudima kažu da nemaju pravo na raskid ugovora i da se oni nisu obavezali striktnom programskom šemom, već samo brojem kanala, što je suludo. Potrošač uzme određeni paket u kom ima 100 kanala, među kojima su sportski ili filmski kanali, i operateri ih zamene i pozivaju se na broj koji je ostao isti. Ako ne postoji ono zbog čega je potrošač potpisao ugovor, recimo, ukinut je neki kanal, onda nije reč o broju kanala, već o programskoj šemi i sadržaju. Tada građani imaju pravo na raskid ugovora - kaže predsednik Udruženja potrošača "Efektiva" Dejan Gavrilović.

Slično objašnjava i advokat Marija Starčević.

- Ovde govorimo o ugovoru o zasnivanju pretplatničkog odnosa, gde korisnik može, u skladu sa zakonom, da raskine ugovor u roku od 30 dana sa operaterom pod uslovom da ga pisanim putem obavesti. Može da napiše zahtev i da ga preda u najbližu poslovnicu SBB-a ili da ga pošalje poštom ili mejlom. Videla sam da postoje i portali preko kojih korisnik može da obavesti operatera da raskida ugovor - navela je Starčevićeva.

BONUS VIDEO: ZAMENA I KUPOVINA ZIMSKIH PNEUMATIKA - Ove sezone gume skuplje najmanje 15 odsto

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (13)

Nova dimenzija života u delu Beograda koji se budi iz sna