DORUČKUJTE OBILNO, RUČAK I VEČERU PREPOLOVITE: Jesen kao vesnik viška kilograma

V. N.

08. 11. 2021. u 13:13

ISTRAŽIVANJA pokazuju da se od početka jeseni pa sve do proleća, u proseku, ugojimo najmanje dva kilograma.

ДОРУЧКУЈТЕ ОБИЛНО, РУЧАК И ВЕЧЕРУ ПРЕПОЛОВИТЕ: Јесен као весник вишка килограма

Foto shutterstock

Ušuškani u toplom domu uz omiljene serije često grickamo sve i svašta, a rukovanje daljinskim upravljačem je jedina aktivnost.

Zato ovom prilikom predlažemo dijetu koja može da pomogne da se brojke na vagi ne povećavaju.

Ukoliko se striktno pridržavate ovog jelovnika sedam dana, možete da budete lakši cela tri kilograma!

Reč je o dijeti sa kuvanim jajima. Za doručak je uvek bareno jaje, ručak neko od nemasnih mesa, a za večeru niskomasna riba i salata.

Uz ovaj režim ishrane unosićete dosta proteina, vitamina i dragocenih minerala.

Ishrana je oformljena na način koji smanjuje unos kalorija, ali naravno ne na uštrb zdravlja.

Dnevni obroci su tako raspoređeni da najviše kalorija unesete ujutru. Naime, doručak bi po pravilu trebalo da obezbediti energiju i nahrani ćelije. Kako dan odmiče unos kalorija se smanjuje.

Evo primera sedmodnevnog jelovnika:

* * * * * * * * * *

Ponedeljak

Doručak: 2 kuvana jaja, 40 g integralnog hleba i dve pune kaiše ajvara

Ručak: tanjir čorbe sa povrćem, 150 g pilećeg belog mesa i 40 g kuvanog pirinča
Večera: salata od tunjevine i paradajza

* * * * * * * * * *

Utorak

Doručak: 2 kuvana jaja, malo pancete, malo mladog sira i 40 g integralnog hleba

Ručak: marinirani oslić uz bareno povrće
Večera: salata od šargarepe, jabuke i celera sa sitno seckanim orasima

* * * * * * * * * *

Sreda

Doručak: 2 kuvana jaja, šolja kefira i 40 g integralnog hleba

Ručak:  juneća supa, barena junetina iz supe i pire od tikvice
Večera: salata od barene cvekle

* * * * * * * * * *

Četvrtak

Doručak: jaje zapečeno na avokadu sa začinima

Ručak:  filet skuše uz 40 g barenog pirinča
Večera: vitaminska salata od povrća sa orašastim plodovima

* * * * * * * * * *

Petak

Doručak: 2 kuvana jaja, 40 g integralnog hleba i šolja jogurta

Ručak:  200 g junećeg mesa uz laganu salatu
Večera: dinstana šargarepa sa kašikom ulja, začinjena po ukusu

* * * * * * * * * *

Subota

Doručak: 2 kuvana jaja, 40 g integralnog hleba i dve pune kaiše ajvara

Ručak:  oslić sa kupus salatom
Večera: bareno povrće

* * * * * * * * * *

Nedelja

Doručak: 40 g integralnog hleba, avokado namaz i 2 kuvana jajeta

Ručak: tanjir juneće čorbe sa povrćem
Večera: salata sa tunjevinom i rukolom

ZAPRATITE NPORTAL NA FEJSBUKU

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)