OTPRAVNICI ODLAZE U PROŠLOST? Sa velikog broja okretnica javnog prevoza najavljene značajne promene
SA velikog broja okretnica javnog prevoza u prestonici u narednom periodu biće povučeni otpravnici, a oko 35 odsto terminusa ni do sada ih nije imalo!
Kako ističu vozači koji svakodnevno saobraćaju prestoničkim ulicama, time se zatvaraju i sanitarni čvorovi u ovim objektima, pa mnogobrojni šoferi neće imati mogućnost da obave fiziološke potrebe.
Otpravnici, koji su uvek bili važan šraf u funkcionisanju javnog prevoza, polako odlaze u prošlost, a to će se uskoro desiti i na okretnici kod Cvetkove pijace i na Medakoviću.
Poražavajuće deluje podatak da ni do sada čak trećina terminusa nije imala ljude koji su uredno vodili računa o svim dolascima i odlascima vozila gradskog prevoza. Tako su vozači, kako bi se osvežili, morali da "uskaču" u obližnje kafane, kladionice, prodavnice i to uz dozvolu zaposlenih. Upravo se oni najviše i žale na to što će otpravnici potpuno nestati sa platnog spiska u GSP.
Nestankom ovog važnog dela slagalice, nastaće i niz velikih problema, posebno na dugačkim linijama, koje u jednom smeru traju i preko 60 minuta. Najgore od svega svakako će biti to što će se na već sada velika kašnjenja i neredovne polaske prevoz dodatno poremetiti. Zato i brojni građani negoduju zbog ove odluke.
- Sada kašnjenja samo mogu da se povećaju, ipak su otpravnici to "peglali" koliko-toliko - istakla je za "Novosti" I. M. sa Zvezdare.
- Nesnosne su gužve, posebno u špicevima red vožnje kao da ne postoji. Biće problem i za vozače koji su na tim mestima mogli da se osveže, umiju, malo odmore do polaska u novu vožnju. Zaista, ukoliko dođe do toga, biće još teže izvući se iz problema u koje je upao prevoz u prestonici.
Zadaci otpravnika u prethodnom periodu bili su raznovrsni, pa je tako usled nepoštovanja reda vožnje ili iskakanja iz istog njihova organizacija vozača bila od velike pomoći, kako bi se sve vratilo u uobičajene tokove. Tu je bilo i sugerisanje šoferima da, ukoliko bi autobus na okretnicu došao sa zakašnjenjem, odmah krene nazad, kako se ne bi gubilo vreme. Ovako će šoferi to moći isto da rade, ali po svom nahođenju, jedino ako im drugačije ne jave iz Kontrolno-operativnog centra, koji je na sebe preuzeo svu odgovornost.
BILI NA METI GRAĐANA
NAPADI na otpremnike prethodnih godina bili su retki, ali su se dešavali. Pre nekoliko godina, u prepodnevnim časovima, napadnut je otpravnik vozila na stanici Zemun - Gornji grad. Posle kratke rasprave sa nepoznatim licem, zaposleni u GSP je udaren i dobio je povrede lica, ali su one brzo sanirane.
EKSKLUZIVNA PONUDA ZA LETOVANjE: U ponudi egzotična destinacija - ovo su cene
HURGHADA – iz prve ruke! Verovatno ste već odavno čuli ovaj slogan, ali možda ne znate odakle on potiče…
21. 05. 2024. u 10:40
RUSIJA PONOVO MENjA DRŽAVNU GRANICU: Odluka stupa na snagu u januaru 2025. godine
MINISTARSTVO odbrane Rusije predložilo je ažuriranje koordinata, odnosno promenu državne granice u oblasti Baltičkog mora, kako proizilazi iz nacrta pravnog akta objavljenog na portalu pravnih informacija, prenosi RIA Novosti.
21. 05. 2024. u 15:25
KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)
ISTORIJA Sovjetskog Saveza, svetske supersile 20. veka, upamtila je brojne heroje, borce, oficire koji su svojim junaštvom i rezultatima zadivili svet. U periodu kada se SSSR tek stvarao i uzdizao, značajan pomena bio je i doprinos jednog Srbina, Danila Srdića (1896-1937), prvog i jedinog Srbina koji je bio general Crvene armije. Ovo je njegova priča.
20. 05. 2024. u 11:53
Komentari (0)