GRAD još, bar zvanično, nije raskinuo saradnju sa turskom kompanijom "Kentarkt", ali najava da će se na sutrašnjoj sednici Skupštine Grada glasati za osnivanje novog preduzeća koje će se baviti naplatom karata u beogradskom prevozu potvrđuje da "bus plus" sistem, bar ovakav kakav ga danas znamo, odlazi u prošlost.
Povezane vesti
MENJAJU SE TRASE BROJNIH LINIJA GRADSKOG PREVOZA: Pogledajte detaljan spisak izmena
SEKRETARIJAT za javni prevoz je saopštio da će tokom izvođenja radova u Terazijskom tunelu od 15. do 30. aprila, u vremenskim intervalima od 22 do 3.30 časova, doći do promena u radu linija javnog prevoza.
13. 04. 2024. u 11:26
PROMENA REŽIMA SAOBRAĆAJA U BEOGRADU ZBOG DANA DRŽAVNOSTI: Menjaju se trase nekoliko linija gradskog prevoza
ZBOG održavanja manifestacije "Dan državnosti Srbije - Sretenje", 15. februara, od 17 do 21 čas doći će do promena u radu linija javnog prevoza, saopšteno je iz Sekretarijata za javni prevoz.
14. 02. 2024. u 08:23
Najnovije iz rubrike
HUMANITARAC NIKOLA DRAGANIĆ U DOMU "JOVAN JOVANOVIĆ ZMAJ": Prepeličja jaja dar nezbrinutoj deci
BEOGRAĐANIN Nikola Draganić, koji poseduje najveću farmu japanskih prepelica u Srbiji, gotovo sva jaja koja proizvede pokloni onima kojima je ta pomoć neophodna.
28. 04. 2024. u 18:52
OVO SIGURNO NISTE ZNALI: Evo kako su pojedina beogradska naselja dobila ime
MNOGI se pitaju kako su Senjak, Autokomanda i Dedinje dobili ime.
28. 04. 2024. u 11:05
ZATVARA SE POLA BEOGRADA: Počinje Beogradski maraton - Učestvuje 13.000 ljudi, ovo su ulice kojima će proći trkači
DANAS se održava 37. po redu Beogradski maraton koji okuplja preko 13.000 učesnika, i to na distancama od 10, 21 i 42 kilometra, a u Beograd dolazi i 2.500 stranaca iz 72 zemlje širom sveta.
28. 04. 2024. u 07:40
SUVE SLAVINE U GROCKOJ: Bez vode deo Vinče
RADOVI na elektroinstalacijama prouzrokuju nestanak vode u delu Grocke.
28. 04. 2024. u 07:15
UREĐENJE SAOBRAĆAJNICE U SOPOTU: Nasipanje Šantićeve ulice
U Šantićevoj ulici u mesnoj zajednici Dučina opštine Sopot u toku je nasipanje grebanog aslafta.
28. 04. 2024. u 06:45
Cika Crni
27.09.2022. 13:09
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
ALOKIN
27.09.2022. 15:44
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
DrTin
27.09.2022. 16:35
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Miki
27.09.2022. 19:01
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Miki
27.09.2022. 19:49
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Boca69
30.09.2022. 15:05
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Dejan
01.10.2022. 16:13
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.